Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Er

Geen avatar

Antwoord #5375 September 15, 2007, 03:25:30
edit2Rapporteer  
Dat is minder.....
JorritPi

Antwoord #5376 September 15, 2007, 03:49:24
edit2Rapporteer  
Ja, met 24mm regen in één uur!  schater
Er

Geen avatar

Antwoord #5377 September 15, 2007, 03:56:36
edit2Rapporteer  
Ook dat is minder...
Micky

Antwoord #5378 September 15, 2007, 06:49:31
edit2Rapporteer  
Hij was zeker lekkah !! Joepie Jacq ging ook als een speer, springend over de golven YeSS, ook een paar keer haar gepatenteerde buikschuivers schater...en natuurlijk gezellig, biertje op de club. De twee DieHard's uit Enschede waren (weer) van de partij !! Een gast had zn kin flink opengehaald tijdens een kiteloop volgens mij ThumpDown...moest naar t ziekenhuis voor hechtingen. En oh ja, ik heb een pinguin gezien op zee (geschokt_kitesmiley)...twijfelde eerst, maar ben toen een meter naast m gaan liggen...zoals verwacht kon hij niet weg vliegen (tong_kitesmiley)..heel apart iig..en nee, ik zie ze niet vliegen schater (tong_kitesmiley)

Was het niet toevallig Chieltje met een nieuwe rasta-coup...  Huh (grinnik_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5379 September 15, 2007, 07:05:24
edit2Rapporteer  
Lekker daggie gevaren!! Pinguin of Zeehond? Ik heb trouwens vandaag op één van de zandbanken een eind van de Slufter vandaag een hele groep zeehonden gezien...gebeurt wel vaker zo'n zeehond maar niet is zo'n grote groep!
KICKE

Verder...mick, die downlooptje van je moet ik toch ook maar eens gaan proberen.. loser

Blijven oefenen, gozer...  (grinnik_kitesmiley)
We blijken op het goede moment te zijn weggegaan... kwam een aardig buitje en daarna was de wind ook op....  (hangloose_kitesmiley)

Was het trouwens niet een groep pinguins die je hebt gezien ipv zeehonden?  Huh (tong_kitesmiley)

Ps: jij zit toch met je hoofd in de wolken met je nieuwe kite, letterlijk en figuurlijk.....  (sealedlips_kitesmiley)
Micky

Antwoord #5380 September 15, 2007, 07:09:59
edit2Rapporteer  
Zit hier weer lekker in mijn eentje te lullen terwijl dat normaal gesproken Leon zijn specialiteit is....  (grinnik_kitesmiley)
Waar zit ie nou toch?  (cry_kitesmiley)

Hee Mike, leuk idee van jullie voor dat kite-weekend. Ga mijn best doen om er in ieder geval 1 dag bij te zijn. Zit namelijk met mijn werk.
R@bert

Antwoord #5381 September 15, 2007, 16:15:21
edit2Rapporteer  
Lekker daggie gevaren!! Pinguin of Zeehond? Ik heb trouwens vandaag op één van de zandbanken een eind van de Slufter vandaag een hele groep zeehonden gezien...gebeurt wel vaker zo'n zeehond maar niet is zo'n grote groep!
KICKE

Verder...mick, die downlooptje van je moet ik toch ook maar eens gaan proberen.. loser

Echt een pinguin....(had toevallig Happy feet pas gezien schater). Die gast moet volgens mij een rot eind verdwaald zijn...beter zn tom tom instellen denk, haha...nee, als t zo is, is t wel zielig (cry_kitesmiley)....kon m zo aanraken, maar bleef rustig door zwemmen

@Jacq   was t alweer vergeten, omdat vlak erna ik die gozer zn board moest halen, met die wond op zn kin...thuis zagen we een pinguin op tv en toen dacht ik er weer aan...
R@bert

Antwoord #5382 September 15, 2007, 16:16:21
edit2Rapporteer  
Hij was zeker lekkah !! Joepie Jacq ging ook als een speer, springend over de golven YeSS, ook een paar keer haar gepatenteerde buikschuivers schater...en natuurlijk gezellig, biertje op de club. De twee DieHard's uit Enschede waren (weer) van de partij !! Een gast had zn kin flink opengehaald tijdens een kiteloop volgens mij ThumpDown...moest naar t ziekenhuis voor hechtingen. En oh ja, ik heb een pinguin gezien op zee (geschokt_kitesmiley)...twijfelde eerst, maar ben toen een meter naast m gaan liggen...zoals verwacht kon hij niet weg vliegen (tong_kitesmiley)..heel apart iig..en nee, ik zie ze niet vliegen schater (tong_kitesmiley)

Was het niet toevallig Chieltje met een nieuwe rasta-coup... Huh (grinnik_kitesmiley)

hmmm, begin nu wel te twijfelen...hahaha
R@bert

Antwoord #5383 September 15, 2007, 17:01:06
edit2Rapporteer  

Hee Mike, leuk idee van jullie voor dat kite-weekend. Ga mijn best doen om er in ieder geval 1 dag bij te zijn. Zit namelijk met mijn werk.

Zeker leuk idee...wordt voor mij ook maar hoogstens 1 dag als t uberhaupt al gaat lukken
FunkyoneNL

Antwoord #5384 September 15, 2007, 20:35:46
edit2Rapporteer  
@ r@bert top leuk als je ind 1 dag komt

@micky  ja er waren natuurlijk de kitechicks weekenden maar ja gewoon lekker met zijn alleen bezig zijn met je hobby! Ideaal!
Micky

Antwoord #5385 September 16, 2007, 07:47:20
edit2Rapporteer  
@ r@bert top leuk als je ind 1 dag komt

@micky ja er waren natuurlijk de kitechicks weekenden maar ja gewoon lekker met zijn alleen bezig zijn met je hobby! Ideaal!

Dus ben wel welkom als ik maar 1 dag kan???
Leon aero2
Gast
Antwoord #5386 September 16, 2007, 23:55:31
edit2Rapporteer  
Joehoe!!!! Zo was ouderwets lekker, lekkah in jullie termen (grinnik_kitesmiley) mijn vliegert had er zin an en heeft me alle hoeken van het water laten zien vandaag  (grinnik_kitesmiley)
Ik was omstreeks 10:00 bij carplaya, toen stond er nog niet echt veel wind, maar uurtje later kon ik goed vooruit met de 11m2!

Nog wat later 13:00 was ie echt top soms, jammer dat het wel weer redelijk druk was, en je goed op moest letten over wie je heen ging springen (geschokt_kitesmiley)

Voor de rest heb ik beetje druk bestaan even  ThumpsUp en ga je dus een pb sturen Mick (grinnik_kitesmiley)

gr leoff
Lex

Antwoord #5387 September 17, 2007, 01:04:36
edit2Rapporteer  
ja was lekker he leon!  ThumpsUp. Nog bedankt voor die tip...1 board-off lukte bijna..."lande" met 1 voet in de binding  schater
michiel v geel

Antwoord #5388 September 17, 2007, 01:27:19
edit2Rapporteer  
vandaag nog ff op het eind nog 20min op het water gestaan

god wat is zo'n heerlijke vegas toch echt een verfrissing als je een maand of 2 met crossbow en td2 hebt ''moeten'' varen

lang leve golfrijden
michiel v geel

Antwoord #5389 September 17, 2007, 02:32:57
edit2Rapporteer  
mick dook om 7 uur ook nog ff het water op alleen ging ik toen net weg
R@bert

Antwoord #5390 September 17, 2007, 10:44:59
edit2Rapporteer  
Joehoe!!!! Zo was ouderwets lekker, lekkah in jullie termen (grinnik_kitesmiley) mijn vliegert had er zin an en heeft me alle hoeken van het water laten zien vandaag  (grinnik_kitesmiley)
Ik was omstreeks 10:00 bij carplaya, toen stond er nog niet echt veel wind, maar uurtje later kon ik goed vooruit met de 11m2!

Nog wat later 13:00 was ie echt top soms, jammer dat het wel weer redelijk druk was, en je goed op moest letten over wie je heen ging springen (geschokt_kitesmiley)

Voor de rest heb ik beetje druk bestaan even  ThumpsUp en ga je dus een pb sturen Mick (grinnik_kitesmiley)

gr leoff

Heeeeee Leon, in the land of the living!!! Hoe gaat ie dan, dude? Metje huis etc etc
FunkyoneNL

Antwoord #5391 September 17, 2007, 23:12:24
edit2Rapporteer  
tuurlijk micky ook 1 dag is gezellig......

En voor de mensen die wel het weekend komen mail me ff zodat ik een inschrijf formulier kan sturen...... Joepie
Gilbert-

Geen avatar

Antwoord #5392 September 17, 2007, 23:59:28
edit2Rapporteer  
Hey ik studeer in Delft en wil is gaan kijken of Delft - Scheveningen beach te doen is, eerst ff zonder kite spullen want die heb ik niet hier. Als ik bij scheveningen strand uit de tram stap ben ik dan meteen op de goede spot  voor kiten of is het dan nog een eind lopen?
Leon aero2
Gast
Antwoord #5393 September 18, 2007, 00:09:26
edit2Rapporteer  
Heeeeee Leon, in the land of the living!!! Hoe gaat ie dan, dude? Metje huis etc etc

Alles gaat wel redelijk prima, paar leuke huizen wezen bekijken maar net niet haalbaar damn ;-(
Heb me voorgenomen loterij te winnen deze week, dus je bent binnenkort welkom in mijn huis haha
FunkyoneNL

Antwoord #5394 September 18, 2007, 02:09:48
edit2Rapporteer  
@ Gilbert je moet zijn bij scheveningen haven volgens mij kan je gewoon lijn 1 pakken vanuit delft en eruit bij kurhaus en dan 15 minuten lopen richting haven....
Gilbert-

Geen avatar

Antwoord #5395 September 18, 2007, 17:32:45
edit2Rapporteer  
Ok top, is kijken of er iemand is eind van de middag na college
JorritPi

Antwoord #5396 September 18, 2007, 17:47:58
edit2Rapporteer  
 (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley) (huilen_kitesmiley)

Heeft er iemand een goedkope 2e hands auto te koop?

Jorrit, gaat morgen graag kiten op Slufter of Oostvoorne!    Iemand die mijn een lift kan aanbieden vanuit de richting Den Haag/Rotterdam/die omgeving????

Helpt het als ik zeg dat ik een onderwatercamera mee neem voor vette filmpjes/foto's????  Joepie Joepie
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #5397 September 18, 2007, 22:51:57
edit2Rapporteer  

Jorrit, gaat morgen graag kiten op Slufter of Oostvoorne!    Iemand die mijn een lift kan aanbieden vanuit de richting Den Haag/Rotterdam/die omgeving????

Helpt het als ik zeg dat ik een onderwatercamera mee neem voor vette filmpjes/foto's????  Joepie Joepie

Bij mij kom je er niet meer in!!!!!!!!!!!!!!!
JorritPi

Antwoord #5398 September 19, 2007, 04:15:52
edit2Rapporteer  

Jorrit, gaat morgen graag kiten op Slufter of Oostvoorne! Iemand die mijn een lift kan aanbieden vanuit de richting Den Haag/Rotterdam/die omgeving????

Helpt het als ik zeg dat ik een onderwatercamera mee neem voor vette filmpjes/foto's???? Joepie Joepie

Heel fijn!!! Gelukkig zijn er nog goede vrienden.   ThumpsUp
Micky

Antwoord #5399 September 19, 2007, 07:34:06
edit2Rapporteer  

Jorrit, gaat morgen graag kiten op Slufter of Oostvoorne! Iemand die mijn een lift kan aanbieden vanuit de richting Den Haag/Rotterdam/die omgeving????

Helpt het als ik zeg dat ik een onderwatercamera mee neem voor vette filmpjes/foto's???? Joepie Joepie

Zoooo, dat is nog eens een statement...  Huh (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Wat heb je gedaan Jorrit? In zijn auto gepoept??  (tong_kitesmiley)

Morgen kan ik dus niet maar donderdag en vrijdag ga ik op zeker.....  Joepie
Vandaag nog ff 2 uur op het privé-meertje gevaren....lekker hoog in de vlagen...  (hangloose_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.