|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey harry heb het ook gehad met mijn eerste cabrina nitro bleek de pomp met meter niet goed te zijn kijk altijd maar toen niet draai me om en bang ook bij vdberg gekocht geen probleem kreeg mijn geld direct terug
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vaar al sinds dat ik kite met NASH. Nooit geen problemen eigenlijk. Ik ben al blij dat ik hem niet via internet in Duitsland heb gekocht. Volgens mij moet je dan nog maar zien of je nog garantie krijg ?????????? Goeie shop v.d. berg
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je weet ik vaarde de c kites boxer heb nu 2 x boxer sle gekocht goede prijs inruil gehad ook naish goede kwaliteit en een goede service van vdberg vind ik trouwens ook van best die mark kreeg toch maar mooi een hele nieuwe 2007 kijk dat er bij iedere kite wat stuk gaat kan gebeuren maar de nazorg vind ik dan bij best ook supergoed
|
|
|
Idefixe
|
met duitsland al diverse malen meegemaakt dat gasten daar over het algemeen goede garantie geven: De duitsers moeten het over het algemeen van het internet en "mond op mond reclame" hebben. heb zelf nu zo'n 3 weken geleden bij nederlandse shops en Duitse shops een prijs opgevraagd van een onderdeel van m'n vlieger wat ik moet vervangen. Van 3 nederlandse shops heb ik alleen van vd Berg antwoord gehad ( zonder de prijsopgave trouwens) van de 4 duitse shops had de eerste na een kwartiertje al gereageerd ( met prijsopgave) en de laatste na 2 dagen ook met prijsopgave. In duitsland maar besteld dus: Na 3 dagen onderdelen binnen voordat ik überhaupt het geld had overgemaakt ennuh zonder verzendkosten. TOPSERVICE die Piraten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nou weet ik nog niet wat de oorzaak is en of er meer mensen dit wel eens hebben meegemaakt ???
v.d. Berg had het met de ravens nog nooit meegemaakt.
Ik was de eerste
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Je kite werd dus gerepareerd, wat dus minder zou hebben gekost als die paar honderd € die je had bespaard als je in Duitsland had gekocht. Evenzogoed een gerepareerde kite en uiteindelijk toch meer geld kwijt, het is maar waar je blij mee bent. Ik heb liever duits nieuw 2006 spul dan 2e hands 2005 voor dezelfde prijs.
|
|
|
Idefixe
|
maar goed de discussie gat dus hier niet om duitsland versus NL ( dacht ik zo....) Gaat denk ik meer om de oorzaak van ( als ik het goed heb)
|
|
|
Dangerfield
|
Als het lek komt door een schelpje, iets wat op S'hout natuurlijk makkelijk kan, dan zou je ook een beschadiging aan het kanvas van de strut moeten hebben. Omdat het de kleinste strut is kan het ook dat je deze te hard hebt opgepompt. Misschien anders dat de strut aan de achterkant is open gekomen zodat de bladder de ruimte had om te expanderen en te ploffen?
Anders gewoon pech...
|
|
|
Harry V.
Gast
|
Top!
koop bij de goede en betere winkels "van den Berg en Eurofun center"en wordt altijd goed opgeloost. Ciao Harry
|
|
|
Lex
|
Dat is top!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Omdat het de kleinste strut is kan het ook dat je deze te hard hebt opgepompt. Bij de Raven zit het Octopyssy systeem zodat ik de struthts niet apart opppomp Ik heb ze normaal opgepompt. En het was niet bij het oppompen dat de struth plofte. Het gebeurde nadat ik de kite had omgedraaid en na enkele minuten
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je kite werd dus gerepareerd, wat dus minder zou hebben gekost als die paar honderd € die je had bespaard als je in Duitsland had gekocht. Evenzogoed een gerepareerde kite en uiteindelijk toch meer geld kwijt, het is maar waar je blij mee bent. Ik kreeg ook een zeer goede prijs voor mijn oude kites terug. Meer dan hier op de bekende sites werd gevraagd. Het is maar waar je voor kies. Sommige gasten hebben nieuwe kites gekocht (goedkoop in Duitsland via internet ) maar rake hun oude kites niet kwijt Het is maar waar je voor kiest. Ik heb ze ingeruild en heb geen verdere problemen meer met de verkoop van de oude Kites Gr Richardt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gaat denk ik meer om de oorzaak van ( als ik het goed heb) Heel goed dat was de vraag
|
|
|
VincentC
|
Het kopen van kites in Nederland is ook geen garantie dat je er 2ehands nog een leuk bedrag voor krijgt hoor.
|
|
|
Molliebollie
|
Momfert................................ .de Mol Hey....niet fukken met de Mol he
|
|
|
|
Molliebollie
|
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.
ik kreeg een nieuwe toen mn LE geploft was. Zou eerst ook gerepareerd worden, maar na overleg met importeur kreeg k een nieuwe.. Was F-One overigens.
|
|
|
VincentC
|
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.
Kijk daar ben ik het dus 100% mee eens.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie. Eigenlijk zou ik dus een nieuwe kite moeten eisen ?????
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik heb bij vd Berg een Mystic cap gekocht (25 euro oid). In deze Mystic cap zat altijd een stukje neopreen voor je neus, maar dat hadden hun er uitgeknipt, omdat ze vonden dat het niet werkte..
Nu begon bij mij de cap in te scheuren, op de plaats waar er geknipt was, dus ik ging terug naar vd Berg. Toen was het: ja, nee dat hoort niet nee, hier heb je een nieuwe cap (ander merk, Solar ofzow, van 10-15 euro). Ik zeg dus: ja, euh, het is niet mijn fout dat dat ding scheurt, jullie hebben erin lopen knippen en daar is hij stuk gegaan.... En ik wilde weer die Mystic, geen goedkopere andere cap, dan had ik die beter meteen kunnen kopen?!?!?!?!? Toen was het opeens: oke je krijgt een geheel nieuwe cap, dus een Mystic...
Wel lekker dat ik nu een nieuwe Mystic krijg (zoals ik dus had gekocht), alleen die kreeg ik ook niet zomaar..
|
|
|