Naish Raven 2 geploft waarbij goeie service Kite shop

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Februari 03, 2007, 05:37:57
edit2Rapporteer  
3 weken geleden op zondag ging ik kiten op Schellinkhout.

Ik had mijn 14 meter raven Naish opgepomd en omgedraaid

Ik was  enkele minuten bezig met het uitlopen van de lijnen todat ik een plof hoorde
Shit dacht ik.  ThumpDown

Wat is er gebeurd.????????

 Ik draaide mijn kite om en zag dat de linker struth was leeg gelopen.

Wat was hiervan de oorzaak ??

De kite had ik gekocht in augustus 2006, half jaar oud dus.
Vervolgens de kite weggebracht naar v.d. berg in Hoorn.

Na vandaag gebeld te hebben werd er tegen mij gezegd dat het garantie was en dat de kite zou worden gerepareerd. ThumpsUp

Vervolgens kreeg ik een leen kite mee en die lever ik in zodra mijn raven 2 weer gerepareeerd is

Al met al goeie service van v.d. Berg en ook de reden dat ik geen kite via internet via Duitsland voor een paar honderd euro goedkoper koop.

Vandaag lekker voor de eerste keer op Workum met die kite gevaren. Enigste minpuntje was dat na 1.5 uur mijn trapeze koort afbrak (slijtage).
Shit Happens. ThumpDown


Nu mijn vraag wat kan de oorzaak zijn van het feit dat de kite ploft ??????

Gr Richardt



 ThumpsUp ThumpsUp
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Februari 03, 2007, 05:43:16
edit2Rapporteer  



Woody Woodpecker loser

Slijtage - schelpies -  Huh
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #2 Februari 03, 2007, 05:44:42
edit2Rapporteer  
speciale eenheid commando wormen
worden gek van al dat geloop boven hun hoofd  schater schater Joepie Joepie
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Februari 03, 2007, 05:47:01
edit2Rapporteer  



Momfert................................ .de Mol  schater schater
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #4 Februari 03, 2007, 05:47:45
edit2Rapporteer  
Citaat
Woody Woodpecker

Op schellinkhout ??????????
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #5 Februari 03, 2007, 05:50:30
edit2Rapporteer  
hey harry heb het ook gehad met mijn eerste cabrina nitro bleek de pomp met meter niet goed te zijn kijk altijd maar toen niet draai me om en bang ook bij vdberg gekocht geen probleem kreeg mijn geld direct terug
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #6 Februari 03, 2007, 05:56:23
edit2Rapporteer  
Vaar al sinds dat ik kite met NASH.  ThumpsUp 

Nooit geen problemen eigenlijk.  Joepie

Ik ben al blij dat ik hem niet via internet in Duitsland heb gekocht. Volgens mij moet je dan nog maar zien of je nog garantie krijg ??????????

Goeie shop v.d. berg  ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #7 Februari 03, 2007, 06:02:20
edit2Rapporteer  
je weet ik vaarde de c kites boxer heb nu 2 x boxer sle gekocht goede prijs inruil gehad ook naish goede kwaliteit en een goede service van vdberg  ThumpsUp
vind ik trouwens ook van best  die mark  kreeg toch maar mooi een hele nieuwe 2007    kijk dat er bij iedere kite wat stuk gaat kan gebeuren maar de nazorg vind ik dan bij best ook supergoed   ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #8 Februari 03, 2007, 06:07:19
edit2Rapporteer  
met duitsland al diverse malen meegemaakt dat gasten daar over het algemeen goede garantie geven: De duitsers moeten het over het algemeen van het internet en "mond op mond reclame" hebben. heb zelf nu zo'n 3 weken geleden bij nederlandse shops en Duitse shops een prijs opgevraagd van een onderdeel van m'n vlieger wat ik moet vervangen. Van 3 nederlandse shops heb ik alleen van vd Berg antwoord gehad ( zonder de prijsopgave trouwens) van de 4 duitse shops had de eerste na een kwartiertje al gereageerd ( met prijsopgave) en de laatste na 2 dagen ook met prijsopgave. In duitsland maar besteld dus: Na 3 dagen onderdelen binnen voordat ik überhaupt het geld had overgemaakt ennuh zonder verzendkosten. TOPSERVICE die Piraten
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #9 Februari 03, 2007, 06:15:40
edit2Rapporteer  
Nou weet ik nog niet wat de oorzaak is en of er meer mensen dit wel eens hebben meegemaakt ???

v.d. Berg had het met de ravens nog nooit meegemaakt.

Ik was de eerste
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #10 Februari 03, 2007, 07:27:17
edit2Rapporteer  
Je kite werd dus gerepareerd, wat dus minder zou hebben gekost als die paar honderd € die je had bespaard als je in Duitsland had gekocht. Evenzogoed een gerepareerde kite en uiteindelijk toch meer geld kwijt, het is maar waar je blij mee bent. Ik heb liever duits nieuw 2006 spul dan 2e hands 2005 voor dezelfde prijs.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #11 Februari 03, 2007, 08:24:22
edit2Rapporteer  
maar goed de discussie gat dus hier niet om duitsland versus NL ( dacht ik zo....) Gaat denk ik meer om de oorzaak van ( als ik het goed heb)
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #12 Februari 03, 2007, 08:41:26
edit2Rapporteer  
Als het lek komt door een schelpje, iets wat op S'hout natuurlijk makkelijk kan, dan zou je ook een beschadiging aan het kanvas van de strut moeten hebben.
Omdat het de kleinste strut is kan het ook dat je deze te hard hebt opgepompt.
Misschien anders dat de strut aan de achterkant is open gekomen zodat de bladder de ruimte had om te expanderen en te ploffen?


Anders gewoon pech...
Harry V.
Gast
Antwoord #13 Februari 03, 2007, 16:01:46
edit2Rapporteer  
Top!

koop bij de goede en betere winkels "van den Berg en Eurofun center"en wordt altijd goed opgeloost.
Ciao
Harry
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #14 Februari 03, 2007, 16:03:29
edit2Rapporteer  
Dat is top!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #15 Februari 03, 2007, 18:07:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Omdat het de kleinste strut is kan het ook dat je deze te hard hebt opgepompt.

Bij de Raven zit het Octopyssy systeem zodat ik de struthts niet apart opppomp

Ik heb ze normaal opgepompt.
En het was niet bij het oppompen dat de struth plofte.

Het gebeurde nadat ik de kite had omgedraaid en na enkele minuten
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Februari 03, 2007, 18:10:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Je kite werd dus gerepareerd, wat dus minder zou hebben gekost als die paar honderd € die je had bespaard als je in Duitsland had gekocht. Evenzogoed een gerepareerde kite en uiteindelijk toch meer geld kwijt, het is maar waar je blij mee bent.

Ik kreeg ook een zeer goede prijs voor mijn oude kites terug.  ThumpsUp
Meer dan hier op de bekende sites werd gevraagd.  Joepie

Het is maar waar je voor kies. Sommige gasten hebben nieuwe kites gekocht (goedkoop in Duitsland via internet ) maar rake hun oude kites niet kwijt  ThumpDown
Het is maar waar je voor kiest.
 
Ik heb ze ingeruild en heb geen verdere problemen meer met de verkoop van de oude Kites  ThumpsUp

Gr Richardt
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #17 Februari 03, 2007, 19:03:07
edit2Rapporteer  
Citaat
Gaat denk ik meer om de oorzaak van ( als ik het goed heb)


Heel goed dat was de vraag
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #18 Februari 03, 2007, 19:19:35
edit2Rapporteer  
Het kopen van kites in Nederland is ook geen garantie dat je er 2ehands nog een leuk bedrag voor krijgt hoor.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #19 Februari 03, 2007, 20:15:02
edit2Rapporteer  



Momfert................................ .de Mol  schater schater

Hey....niet fukken met de Mol he Wink
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #20 Februari 03, 2007, 20:33:24
edit2Rapporteer  
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #21 Februari 03, 2007, 20:34:37
edit2Rapporteer  
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.

ik kreeg een nieuwe toen mn LE geploft was.
Zou eerst ook gerepareerd worden, maar na overleg met importeur kreeg k een nieuwe..
Was F-One overigens.
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #22 Februari 03, 2007, 20:34:53
edit2Rapporteer  
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.

Kijk daar ben ik het dus 100% mee eens.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #23 Februari 03, 2007, 22:04:26
edit2Rapporteer  
Citaat
Ja, en nu zit je met een gerepareerde kite, die dus minder waard is, lekkere garantie.

Eigenlijk zou ik dus een nieuwe kite moeten eisen ?????
roeb
Gast
Antwoord #24 Februari 03, 2007, 22:21:29
edit2Rapporteer  
Ik heb bij vd Berg een Mystic cap gekocht (25 euro oid). In deze Mystic cap zat altijd een stukje neopreen voor je neus, maar dat hadden hun er uitgeknipt, omdat ze vonden dat het niet werkte..

Nu begon bij mij de cap in te scheuren, op de plaats waar er geknipt was, dus ik ging terug naar vd Berg. Toen was het: ja, nee dat hoort niet nee, hier heb je een nieuwe cap (ander merk, Solar ofzow, van 10-15 euro).
Ik zeg dus: ja, euh, het is niet mijn fout dat dat ding scheurt, jullie hebben erin lopen knippen en daar is hij stuk gegaan.... En ik wilde weer die Mystic, geen goedkopere andere cap, dan had ik die beter meteen kunnen kopen?!?!?!?!? Toen was het opeens: oke je krijgt een geheel nieuwe cap, dus een Mystic...

Wel lekker dat ik nu een nieuwe Mystic krijg (zoals ik dus had gekocht), alleen die kreeg ik ook niet zomaar..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.