(HJ) MINI-ME
|
Guus
hoe beviel je 7m met die bak wind? Als Tom al onder zijn 8 hing
Trouwens Telstar levert weer topservice af
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!! Zeikerd! Maar jij bent ook invalide he, voor jou is het allemaal erger =) Lekker hoor Guus, toch jammer dat je geen Pat L0ve scoort... Telstar heeft ook Pat Love... Guus... Dump die mystic en ruil hem om voor de Pat Liefde
|
|
|
VincentC
|
Guus
hoe beviel je 7m met die bak wind? Als Tom al onder zijn 8 hing
Trouwens Telstar levert weer topservice af
topservice???dat is imo als je meteen 'n nieuwe mee krijgt!!! nu moet je 2 x rijden!!! Zeikerd! Maar jij bent ook invalide he, voor jou is het allemaal erger =) Lekker hoor Guus, toch jammer dat je geen Pat L0ve scoort... Telstar heeft ook Pat Love... Guus... Dump die mystic en ruil hem om voor de Pat Liefde Koop dan gelijk die Cast, kan ik mooi vergelijken tussen de drie Patliefjes welke het liefste zit
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Pfff net terug @ mirns 30 a 20 minuten gebeuld met me 8 meter....en toen maar gestopt omdat het allemaal te bont werd!!! pfff geen windmeter... geen idee.... hoe hard het ging.... maar het ging te hard voor mijn inimini 8 meter kite tribal II met mijn 70 kg !! potverdikkeme het was zelfs nog droog in de onbekende harde vlagen!!!! woensdag waarschijnlijk present !!! Hier kun je het allemaal terug vinden http://www.vliegerweer.nl/index.php/metingen/mirnsIk stond op de dijk bij Zeewolde en zag aan de overkant ook een gast met zijn kite op 11 uur varen. Het ging gewoon onverwcht veel te hard. Linke soep en ben blij dat ik vandaag overgeslagen heb
|
|
|
|
DaanD
|
zo ff ruzie met you tube ( ouwe account / hetzelfde ip-adres / wachtwoord kwijt / ondertussen andere email account enz enz. ) Hier staat tie https://rapidshare.com/files/85503689/mirns_200108.mpg.html editing slaat nergens op ( net zoals de muziek ) maar gewoon ff wat in elkander gefixed ( om van het gezeur af te zijn) gefilmd met o.a. onderwaterbehuizing maar niet de goede aansluiting voor mijn cam..... / ff geleend van Job dus. De mooiste beelden van deze dag zijn helaas hardstikke mislukt. feel free to pleur it op you tube woensdagmiddag om 1400 weer @ Mirns dan CU Moet 3 minuten wachten op een download-ticket Rapidshare! Aardig groot bestand, hoeveel minuten film ongeveer? Ben benieuwd...
|
|
|
Idefixe
|
zoals gezegd "de mooiste dingen staan er gewoon niet op" Ik zat de hele tijd door dat "zijschermpie"van de onderwaterbehuizing te zoeken en dan mis je gewoon bijna alles. De truuk is om eerst ff over je cam heen te kijken: dan heb je boel pas goed in beeld. Camera stond ook op automaat en dan gaat tie ( probeert tie) scherpstellen op de waterdruppels op je behuizing...... Gaan we de volgende keer dus ff anders doen en dan komt één en ander wat beter "tot z'n recht "...........................
|
|
|
DaanD
|
zoals gezegd "de mooiste dingen staan er gewoon niet op" Ik zat de hele tijd door dat "zijschermpie"van de onderwaterbehuizing te zoeken en dan mis je gewoon bijna alles. De truuk is om eerst ff over je cam heen te kijken: dan heb je boel pas goed in beeld. Camera stond ook op automaat en dan gaat tie ( probeert tie) scherpstellen op de waterdruppels op je behuizing...... Gaan we de volgende keer dus ff anders doen en dan komt één en ander wat beter "tot z'n recht "...........................
Dat vroeg ik me dus ook af bij die onderwaterbehuizing van Dave... of je kijkt door het zijschermpje wat me behoorlijk irritant lijkt? Of je moet de cam goed zien te 'richten' ? Ook irritant dan.... Edit: Ziet er goed uit Tom, in ieder geval een Steady beeld! Ik upload m ff op joetroep...
|
|
|
Jordi_1990
|
laat maar, eerst weer vervoer zoek... iedereen werkt blijkbaar op woensdag groeten
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Idefixe de beelden zijn lang niet slecht ik heb ze wel slechter gezien. Ben je er lang mee bezig geweest om alles in mekaar te zetten Als het weer zomer word dan ga ik ook met mijn camera op pad naar mirns om beelden te maken
|
|
|
DaanD
|
Joetroep:
[youtube]xSx-ITI6tws[/youtube]
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Dat valt niet tegen TOM. Aardig steady geschoten zo met die wind en regen Het weer werkte niet mee dus Is een beetje moeilijk te zien wie-wie is maar herken in iedergeval Vincent en volgens mij zag ik Guus ook voorbij vliegen Ik moet helaas de hele week werken maar ben waarschijnlijk zaterdag.. Ja!!!!! zaterdag vrij (1e x in 13 jaar)en hoop er dan bij te zijn See you
|
|
|
Idefixe
|
Ik moet helaas de hele week werken maar ben waarschijnlijk zaterdag.. Ja!!!!! zaterdag vrij (1e x in 13 jaar)en hoop er dan bij te zijn See you Als die woei zo blijft hebben we dan een topdaggie BTW Morgenmiddag nog iemand @ Mirns?
|
|
|
Sjemmel
|
Zooo nu ook al een vaste cameraman op mirns? Ziet er nog best goed uit vind ik hoor ! Is het nog erg koud??? Ik kom van het weekend misschien ook wel weer.
|
|
|
Jordi_1990
|
Ik moet helaas de hele week werken maar ben waarschijnlijk zaterdag.. Ja!!!!! zaterdag vrij (1e x in 13 jaar)en hoop er dan bij te zijn See you ik wil wel maar geen vervoer... helaas Als die woei zo blijft hebben we dan een topdaggie BTW Morgenmiddag nog iemand @ Mirns? ik wil graag maar zoals nhet nu lijkt geen vervoer :'(
|
|
|
Stanley
|
Ik moet helaas de hele week werken maar ben waarschijnlijk zaterdag.. Ja!!!!! zaterdag vrij (1e x in 13 jaar)en hoop er dan bij te zijn See you Als die woei zo blijft hebben we dan een topdaggie BTW Morgenmiddag nog iemand @ Mirns? Hoelaat wil je weg?
|
|
|
Idefixe
|
ben 12.30 vrij Nog iemand aanwezig vanmiddag????
|
|
|
McBridges
|
Moet nog ff wat dingetjes regelen maar als 't meezit ben ik er rond 14.00 uur
|
|
|
|
McBridges
|
Ggrrrr, liep allemaal minder soepel dan verwacht , gaat nu niet meer lukken. Vrijdag/zaterdag dan maar
|
|
|
Idefixe
|
zo sessie nr. 5 voor 2008 is weer een feit. Een lekker constant windje van zo'n 19 knp. Mocht meteen ff het topic over zelf-launchen ff in praktijk brengen. ( was dus helemaal in m'n uppie ) was er lekker vroeg 3 uurtjes gevaren..........
|
|
|
Stanley
|
Helaas mijn vergadering liep dus nu een keer twee uur uit. Hopelijk van het weeekend nog tijd om weer te varen
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik hoop dat de verwachtingen voor zaterdag zo blijven dan ben ik er zeker bij
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik ben zaterdag of zondag van de partij Als het zaterdag is dan wordt het een top dagje (wendy_kitesmiley)lekker beulen
|
|
|