Vinni
|
Haha, ja onze eigen beach-opa Gaat het dan al weer wat beter met je rug? Gewoon een hete douche eroverheen en die spieren weken weer lekker los.
|
|
|
Stanley
|
Mag je helemaal niks doen Rob? Is het in afwachting van (verdere) onderzoeken of sowieso? Anyhow, 't blijft sowieso balen.. Neem even een tijdje rust in principe zou ik weer mogen kiten maar voor mijn vrouw doe ik het toch even kalmer aan. Komt bij dat mijn pak ook nog niet gereapareerd is. Denk dat ik het kiten op het water even oversla de komende maanden. Maar op het moment dat er genoeg sneeuw ligt ga ik zeker snowkiten.
|
|
|
FonezzzZz
|
Waar was iedereen vandaag? heerlijk gevaren !
|
|
|
Vinni
|
Iemand toevallig een zwarte Iriver e100 mp3 speler daar gevonden? Ik denk dat hij maandag op Mirns ergens uit mijn jaszak is gevallen. Mocht iemand hem hebben gevonden, zou dat fijn zijn, ook al is hij kapot geregend
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Waar was iedereen vandaag? heerlijk gevaren !
Waar was jij maandag Vinni... ik heb niets gevonden cq zien liggen
|
|
|
Vinni
|
Als hij op mirns zou liggen dan zou dat of op de parkeerplaats zijn, de meest linker vooraan. Of helemaal in het hoekje achter dat snackbar tentje.
|
|
|
job
Geen avatar
|
Morgen ziet er chill uit... Wens jullie succes!!!
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gaat dinsdag nog iemand richting IJmuiden?
|
|
|
Morres
|
Idefixe kite er nog deze week met zn nieuwe gear. De euro's zijn binnen!
|
|
|
vissie
|
Mini-me.. gaat je voorkeur vaak uit naar mirns?? Ook dit weekend?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mini-me.. gaat je voorkeur vaak uit naar mirns?? Ook dit weekend?
Wat bedoel je precies? Ik ben idd 9 van de 10 x te vinden in Mirns. Afgelopen weekeinde ben ik niet op het water geweest want moest werken maar morgen staat er een N-W wind en is IJmuiden misschien een optie.
|
|
|
vissie
|
Oke.. Ja nou vroeg me af of je dit weekend naar mirns of horst gaat.. ivm met de tot nu toe opgegeven windrichting
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Oke.. Ja nou vroeg me af of je dit weekend naar mirns of horst gaat.. ivm met de tot nu toe opgegeven windrichting
Er kan nog veel veranderen maar zolang er geen NOORD in de richting zit dan ben ik op Mirns te vinden
|
|
|
vissie
|
haha oke:) Miss iemand die mij op kan pikken? Zou graag even texel goed maken aangezien ik daar weer niet heen kan.. iemand langs zwolle:O?
|
|
|
Idefixe
|
Morgen ( zondag) vervoer gezocht van Lelystad naar Mirns ( en vice versa) De verlichting van m'n tuut tuut heeft de geest gegeven............
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Mirns was vanmiddag goed constant 21 tot 25 knopen (up_kitesmiley)heb ongeveer een 1,5 uur op het water staan ragge (kitehigh_kitesmiley)En ik had alleen wat kou aan de tenen en handen iemand advies over betere schoenen en van welk merk En er was bijna niemand dus genoeg ruimte
|
|
|
Idefixe
|
best wel balen dus ( zit met een auto zonder verlichting , is weer eens wat anders dan de koppakking eruit) was er graag bij geweest.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie-o-wie donderdag en/of vrijdag naar Mirns. De voorspellingen zijn goed
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb alleen een 10m2 dus hoop ook op goede woei maar de verwachtingen zijn goed... Jij hebt toch nog een 14m2
|
|
|
Idefixe
|
en anders ga je ff lekker aan de 14Max hangen HJ Wordt voor mij een dagje van afstellen en fine tunen.........
|
|
|
Jambo
|
Ik zal morgen eens kijken of ze me vrijdag kunnen missen. Weer eens varen met m'n nieuwe aanwinst.
Eerst wel ff langs Sneek voor een paar schoentjes.
@ HJ Al nieuwe spullen besteld? Het kan weer......
|
|
|