(HJ) MINI-ME
|
Gaan er dinsdag nog gasten naar Wijk/IJmuiden Dinsdag is voorlopig de laatste dag want de wind gaat draaien naar Oost en op het binnenwater ligt nog IJs. Als het goed is dan is het dinsdag zonnig met 20 knp Ik hoor het wel
|
|
|
TBK
|
Ricahard komt dit weekennd zeker weer terug van wintersport, dus de wind zal wel gaan liggen Mot jij niet achter de geraniums gaaan zitten met je (spare) ribbetjes Hé Richard, welkom home in land van het water en lage bergen(duinen), topvakantie gehad zo te horen, lekker zonnetje en veel schnappssssssssssssssssssssssssssssssss s
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was heerlijk !!! Lichaam is helemaal gesloopt door het insmeren voor de zon en de vele drank tijdens de apreses en voooor ski Gelukkig 2 dagen werken om bij te komen Woensdag hele dag vrij Is er nog wind dan ?? He die Richard, welcome back. Je hebt bijna niets gemist toch Geen flauw ide volgens mij was er weinig wind toen ik wegging alleen veeel ijsplezier
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Niemant morgen (dinsdag) Wijk of Ijmuiden? De verwachting is 18 knoop en af en toe de zon
|
|
|
Langbeest
|
HJ Morgen middag zit er voor mij wel een beetje ruimte in de planning. Hoe laat ben jij aanwezig??
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
HJ Morgen middag zit er voor mij wel een beetje ruimte in de planning. Hoe laat ben jij aanwezig??
Gezellig "Vinni" is ongeveer 12.00 uur bij mij aanwezig en dan trappen wij hem aan. Kunnen er dus omstreeks 13.00 uur zijn. Wat is volgens jou de beste optie.... IJmuiden of Wijk aan Zee?
|
|
|
Jelle
|
Zandvoort uur of elf?
|
|
|
Jelle
|
Vanaf 1100 gaat de stroming om, dat scheelt bij zachte wind.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wij kunnen niet eerder weg dan 12.00 uur en Zandvoort is ivm de files geen optie
|
|
|
Jelle
|
Voor de terugweg, bedoel je? Ik kan tot 1330, voor de file weer terug.
|
|
|
Jelle
|
Misschien toch te zuid voor Zandvoort
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Misschien toch te zuid voor Zandvoort
Zoals het er nu voor staat gaan Lorenzo, Vinni, Langbeest en ikku naar IJmuiden
|
|
|
Tabee
|
Donderdag nog mensen op ijmuiden? En nog mensen die woensdag willen knallen als de wind het toelaat?
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag, 20 jaunari 2009, de ultime GUL test.
Met z'n drieen richting IJmuiden om ff het pak aan de tand te voelen. Buiten temperatuur 5,1 C en water temperatuur 4,5 C. Testdummies: van recht naar links Langbeest, HJ (mini-me), Vinni.
Wind viel een beetje tegen en alleen Vinni kon op een gegeven moment nog hoogte houden.
Langbeest sloeg helemaal door en ging een stuk zwemmen.
We hadden drie verschillende pakken aan. Vinni: draagt de GUL enfocer 2008 en het enige verschil dat wij konden vinden was de looks. Ook zit er bij het 2008 pak geen klittenband optie thv de voeten. HJ: Gul 2009 Enfocer GCX3. Langbeest: Gul 2009 Enfocer GCX4
Het zichtbare verschil tussen de GCX3 en GCX4 zou moeten zitten in het feit dat de 4 een extra laag heeft. Ook is het GCX4 donker blauw/rood van kleur en de GCX3 is zwart/rood
Tijdens het kiten hebben wij het totaal niet koud gehad. Het was zelf soms bijna warm te noemen. Ik ben kompleet droog gebleven en volgens mij de andere mannen ook.
Toen wij bijna klaar waren kwam nog een 4de kiter aan lopen. Wij zagen gelijk dat hij ook lid was van de "GUL" club. Hij had ook net de Enforcer binnen gekregen. Sorry maar ben ff je naam kwijt
Was in iedergeval een gezellige warme dag
|
|
|
McBridges
|
'T lijkt wel een sekte....al die rooie pakkies............ben ik ff blij dat ik een (grijs/zwarte) Astro heb (of toch niet eigenlijk ).....
|
|
|
KappuhH
|
'T lijkt wel een sekte....al die rooie pakkies............ben ik ff blij dat ik een (grijs/zwarte) Astro heb (of toch niet eigenlijk )..... Je hoort er gewoon niet bij!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
'T lijkt wel een sekte....al die rooie pakkies............ben ik ff blij dat ik een (grijs/zwarte) Astro heb (of toch niet eigenlijk )..... Jij kunt lekker zelfstandig je blaas legen en ik heb er hulp bij nodig Grijze muis
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
Gaan er mensen Morgen in de middag nog naar schell?? het zal nu toch wel ijs vrij zijn.
|
|
|
|
|
fvs
Geen avatar
|
Ljikt mij dat het ijs weg is.. Ik denk dat ik vanmiddag wel ff richting schellinkhout kom, rond twee uur waarschjjnlijk moet ff zien hoe alles loopt..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Volgens mij was ik daarbij......Hoop vrijdag a.s weer te rocken Waar ga je heen morgen (los) ??? Blijf vandaag maar ff thuis. Vrouw heeft nog last van haar (spare) ribbetjes en dochter is jarig
|
|
|