Flyingtrunkie
|
Wie naar schel morgen? Hé Marco, ik laat het nog even afhangen van de windrichting, als ie meer naar het NW trekt ga ik naar Ijmuiden ander SH. Ik ben er dan denk tuussen 10/11 s´ochtends. ben d'r dan ook zoiets...
|
|
|
To
|
zondag is wel weer heel erg ingezakt!
|
|
|
TBK
|
Ik ga zo naar SH, HHkom je ook nog ? Of mot je naar de Efteling met de familie ?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Beste vrinden nog hartelijk dank voor de overweldigende felicitatie's en cadeaus.. Ben gister lekker naar Scheveningen geweest...........nee natuurlijk niet om te kite, ik zat in het circus theater bij Tarzan. Morgen en het hele weekend vrij maar zo te zien geen wind.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen en het hele weekend vrij maar zo te zien geen wind. Wat maakt jou dat nou uit.Maak je niet druk.Ga slapen man!!!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Werk ze Theo Was weer ff lekker op schell met de 10m2. Mannetje of 5 op het water.Na drieen werd het wat minder met de wind helaasssss
|
|
|
TBK
|
Zooooooooo, vrije dag weer goed besteed. Lekker gevaren op SH van 10.30-15.00 uur. Beetje regen, redelijk goede wind, kortom heerlijke sessie. Alles begint weer een beetje soepel te worden. Ik ben klaar voor TEKSEL ,, ALS ER WIND IS
|
|
|
Teigetje
|
Ik ben klaar voor TEKSEL ,,ALS ER WIND IS Als ik nu besluit om te gaan werken, dan is er vast zat wind
|
|
|
TBK
|
Ik ben klaar voor TEKSEL ,,ALS ER WIND IS Als ik nu besluit om te gaan werken, dan is er vast zat wind Misschien wel als jij dat doet Theo, maar vergeet niet dat je zwager ook meegaat ! ,,WAAR HH OOK NAAR TOE OP REIS, LAAT DE WIND HET AFWETEN" ps. één ding is wel zo hoef je niet zoveel spullen mee te nemen, kunnen we toch met ze allen in één bussie !
|
|
|
Haring High Richardt
|
WAAR HH OOK NAAR TOE OP REIS, LAAT DE WIND HET AFWETEN" Meestat wel maar dan gaat Theo (teiger) ook mee dus aan wie ligt dat ??? Vorig jaar op texel was ik alleen zonder theo en heb ik 2 weken elke dag wind gehad dus niet seiken Frank . Moest zelfs rustdagen inlassen Wordt het nog wat het weekend ???
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Voorspelling ziet er goed uit, als ik vervoer heb ga ik er een lange dag Wijk van maken!
|
|
|
Buster
|
Hmmm... Zaterdag na de lunch maar even op SH kijken
|
|
|
|
Teigetje
|
Morgen plusminus 17 knopies Zou het dan toch nog een keer gaan gebeuren, ben nu uitgeslapen .........denk ik Als het meezit tot morgen op de grote zee.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gaan er ook nog mensen naar Schellinkhout (het zal wel) p.s het waaide daar vorige week harder dan op zee ....ik ben er vanaf een uurtje of 12.00....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Zondag vroeg is goed,zaterdag gebeurt er weinig denk
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik zit in Frankrijk ,waar bemoei ik me eigenlijk mee??
|
|
|
TBK
|
Gaan er ook nog mensen naar Schellinkhout (het zal wel) p.s het waaide daar vorige week harder dan op zee ....ik ben er vanaf een uurtje of 12.00.... Zoals het er nu uitziet ben ik er mogen ook op Schellie !
|
|
|