360
|
Gaat iedereen SH ??
dan mot ik mien plannetje aanpassen.
en Pimp even Mailen.
|
|
|
TBK
|
Gaat iedereen SH ??
dan mot ik mien plannetje aanpassen.
en Pimp even Mailen.
Het maakt niet uit waar je heen gaat, veel worden zal het niet !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mijn auto is daar al eens een keer leeggehaald vandaar. In de winter of de zomer ????? Ik ga naar SH, kan je niet lezen of zo, 50 geworden zeker ? Denk dat je zelf niet kan lezen en je ben nog geen eens 50. Gaan we vandaag nog ergens naar toe.. Ben de hele dag vrij.. Dit was van Theo afkomstig Heb even op de webcams van Ijmuiden en Wijk gekeken maar er zijn nog weinig schuimkoppen en volgens Frank waait het al op Schel http://www.alohabeach.nl/http://www.beachcam.nl/flash/http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html (een kiter cabrina op scheveningen) Dus !!!!!!!!! ??????????????
|
|
|
360
|
Hoeveel wind zegt frank dat er staat op SH??
op wijk hebben we 8 m/s !
|
|
|
TBK
|
Hoeveel wind zegt frank dat er staat op SH??
op wijk hebben we 8 m/s !
8,0001 m/s
|
|
|
360
|
koning
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 21 augustus 2009, 10:50 uur is 8.2 m/s De windstoot op 21 augustus 2009, 10:50 uur is 10.5 m/s
keizer
|
|
|
360
|
De windsnelheid 10m. op 21 augustus 2009, 11:10 uur is 8.0 m/s De windstoot op 21 augustus 2009, 11:10 uur is 10.1 m/s
ik ben er nie gerust op dat het genoeg is voor de kust....!
spullen liggen al in de auto.
Maar vorige keer waren we aan het prutsen aan zee. terwijl op SH de beer los ging (lees: men in ieder geval hoogte kon lopen)
hmmmmm
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ga nu ook naar Schellinkhout ...ik ga eerst mijn jonste zoon weer wat kiteskills bijbrengen en ik hoop dat in de middag de wind weer wat aantrekt...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Helaaaaaaas ik ga met theo naar Schellie (en andijviedag met spekkies !!!!)
|
|
|
Erwin
|
Zo dan ook nog maar even kijken op schell
|
|
|
360
|
Okay Okay shellingwood it is Frank misschien kan je mij ook een lesje geven.... ltrrrrr
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo dat was weer heerlijk. Topdrukte bij de Bunker, waar de 20 knp werd aangetikt. Moest af en toe best wel trappen in de vlagen met m'n 14m2. En het belangrijkste is dat mijn ruggetje het goed houdt zoalng ik maar niet al te lange sessies vaar.
|
|
|
Erwin
|
Schell was ook druk. Rond de 20 knp. Was weer super! Edit foto van vandaag
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zo dat was weer heerlijk. Topdrukte bij de Bunker, waar de 20 knp werd aangetikt. Moest af en toe best wel trappen in de vlagen met m'n 14m2. En het belangrijkste is dat mijn ruggetje het goed houdt zoalng ik maar niet al te lange sessies vaar.
Heb ik iets over het hoofd gezien?? Topdrukte viel heel erg mee (ik was er vanaf 14.30 uur) en 20 knopen, nou nee. Een uur aardig kunnen varen, daarna werd het echt minder en kon ik met de 11 geen hoogte meer houden. Kortom: lekker gevaren maar zeker geen topdag. Succes met je rug!
|
|
|
|
360
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ben net trug van Swoody en weer een lekker middaggie met OR Rise 12 kunnen varen. Beuntje met z'n nieuwe kite, TBK, Zwafra, Haring Hai Richard en nog veel meer gasten waren er ook weer....gezellie. Maar hoe was de wind? Op Wijk hield het niet over.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker goed gepowerd kunnen varen met mijn 12 mtr later na 17.00 uur werdt het wat minder.... maar al met al een lekkerdagje .. @Pimp G Gerard kom toch ook weer eens een keer gezellig naar Schellinkhout het waait er trouwens vaak harder dan aan zee..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
De voorspelingen waren erg negatief en vervolgens hebben jullie gewoon een lekkere dag gehad..... Volgende x beter
|
|
|