|
To
|
dank u haha
|
|
|
|
|
Keut Local
|
Haha, topper Richard! De tijd gaat zeker snel!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard kom je ook nog morgen middag effe varen ik ben er een uur of 1
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mot morgenmiddag helaaas werken en in de ochtend mot ik boodschappies doen voor het weekend Hafe fun morgen want het ziet er weer prima uit Hans waar blijft jouw elgouna movie trouwens ?????? Heb nog Bloopers (Pimp) op de plank liggen maar wacht eerst op jouw movie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
druk druk druk maar maak nu wel effe tijd om te varen en ben DIRT 2 druk aan het spelen tussendoor dus misschien dit weekend maar is al voor 3/4 klaar dus denk nog 1 avondje effe plakken dan is ie er inclusief Homevideo Pimpie
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij word het toch eind maart of zoiets maar dan kom je wel mee naar chaos tot de volgende ochtend
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ga al vast in traningskamp want ik ben ook geen 18 meer komt tie gaat tie draait tie
|
|
|
|
|
Retard
|
Mijn 10 m2 wordt morgen uit gelaten zonder mij , hopelijk komt hij heel huids terug
|
|
|
To
|
Mijn 10 m2 wordt morgen uit gelaten zonder mij , hopelijk komt hij heel huids terug Je kite word morgen flink afgeragt
|
|
|
Retard
|
Ben jij degenen die hem morgen uit me garage ontvreemd :s Niet auto releashen he ? omdat je uitgehaakt gaat klote Have fun ltr ga pitten
|
|
|
To
|
kom hem morge ff uit je garage jatten dus dat weet je dan
|
|
|
TBK
|
volgens mij word het toch eind maart of zoiets maar dan kom je wel mee naar chaos tot de volgende ochtend Teksel, wordt weer een topper mede omdat onze '' Jonge God", Hans de halve eeuw gaat beleven ! Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ps. Hopelijk haal ik Chaos ?
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
@T.M waar ga je ergens naar zee? is nog best wel zuidelijk die wind he!
en de golven? zijn ze ook echt zo hoog denk je? dat is namelijk mijn probleem, nog niet zoveel ervaring op zee!
|
|
|
|
Retard
|
Ik ga ook zo richting S.Hout. TM is een BEUL !! Maar volgens mij wel naar schel
|
|
|
Chris c
|
schellinkhout 18-11-2009.
Na advies van Stefan van den Berg om niet te gaan. Helaas toch nog iemand die het ging proberen. Resultaat bijna ongeluk kite klapte dubbel. Gelukkig door hulp van mede kitesurfers is het goed afgelopen..
|
|
|
Retard
|
Kom net van schel aff wat een onwijs harde wind een vriend van me heb wel gevaren met 7m2 waroo en Stefan met een 5.5 Rabits ..
Der was ook nog een gast met een waroo 7 die dacht ik kan ook wel dit ging maar net goed !
De kite vervormde helemaal en draaide binnenste buiten waar door hij de kite niet meer onder controle had dus ben ik op hem gaan zitten .. in de hoop dat hij ze safety trok maar nee hij dacht meer aan z'n kite dan zich zelf uiteindelijk loopend tegen de grond gesmakt (kite) .. en werd hij op gevangen ... L
Zelf niet het water op geweest te link !
EDIT : DER IS NU NIEMAND MEER ALLEEN WIND SMURFERS
Ik zit boven op die gast! stond ook nog ff met je te praten over je camera? Nog een vraagje volgens mij heb je ook van t.m nog foto´s hij zou die graag nog van je ontvangen .. Blauwe Waroo ! vandaag ff op schel gevaren, was wel heftig:D maar tog lekker. was ook nog iemand die een paar foto's heeft genomen. kan je die mischien door sturen? T.M vroeg er dus om ( de foto´s)
|
|
|