GetHigh
|
tsja ik weet het. maar ja bij gebrek aan beter. stond op het punt om toch naar zee te rijden maar ik zie dat de wind behoorlijk is afgenomen , zijn er nog mensen die richting wijk gaan
|
|
|
|
mocem
|
Ik probeer vanmiddag ook nog een paar uurtjes mee te pakken. Mss wijk als et bijna niet de moeite is castricum.
|
|
|
GetHigh
|
wat een f**k zooi ik had gewoon moeten gaan, volgens mij is de wind wel oke!
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ja die Haring maakt zich er wel makkelijk vanaf... tegen de tijd dat die film is gemaakt ben ik al weer 4x op vankantie geweest... Ik ga morgen mss effe naar Mirns. Trouwens hoe is het met de Beun. Zie,hoor en ruik nix meer van de beste man. Of is hij een lang weekend bij zijn duitse vriend?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Beuntje is stervensdruk met zijn aanbouw geweest en nu weer volop aan het gewone werk. Hij heeft nergens anders tijd voor. Volgende week gaan we naar Fehmarn dus kan ie weer los. Morgen wordt een topdag. Ik heb vrij genomen en ga de hele dag naar Schellie. Jeroen komt ook en Beun zou in de middag misschien ook nog even gaan. Edit. Vandaag wordt voor mij niks meer. Ben net (15.00 uur) klaar en ga naar huis. Wind is volgens mij niet geweldig en ben te ver weg. Morgen maar weer.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Yup Gethigh, je had gewoon moeten gaan was echt top op waikiki. Prima wind, even een dipje rond etens tijd, daarna ging ie weer aan. Heerlijke golven met opkomend water achterin een meter of 3-4. Later werd het iets drukker ( 6 man) tot 14.00 uur met ze 2-en
|
|
|
Langbeest
|
Was weer een topper op Wijk......mooie golven
|
|
|
|
Langbeest
|
Jij mag niet klagen met Braziel in het verschiet
|
|
|
@LaurenS
|
Jij mag niet klagen met Braziel in het verschiet
True
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekkerrr vandaag op Schellinkhout. lekker windtje die s,middags nog wat toenam volgepowerd met mijn 12 mtr het was niet erg druk en stuk of 8 kites ,wel nog een lekkere temperatuur ,,, Morgen nog wat meer wind ...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer lekkerrr vandaag op Schellinkhout. lekker windtje die s,middags nog wat toenam volgepowerd met mijn 12 mtr het was niet erg druk en stuk of 8 kites ,wel nog een lekkere temperatuur ,,, Morgen nog wat meer wind ... En zo was dat !!!! even lekker eruit Ja die Haring maakt zich er wel makkelijk vanaf... tegen de tijd dat die film is gemaakt ben ik al weer 4x op vankantie geweest Hij is al 3 weken af eigenlijk, maaaaaaaaaaaaaaar ik zit nog met het probleem: PINOMorgen ben ik rond 10 uur op Schel. Gaat een topdag qua wind worden Wordt zeker een topsessie kan helaas niet hafe fun
|
|
|
|
Langbeest
|
Ik was incognito.....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Probeer morgen ook effe eerder als normaal me werk te verlaten Dusz zie jullie morgen op Swoody
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo debeun leeft nog maar lag effe uurtje voor pampus lekker hoor die CRISIS tis moeilijk om doordeweeks nog te komen varen hoop aankomend weekend nog iets te doen op het water kite is al wel gemaakt veel plezier morgen met varen heren
|
|
|
Ride
|
Daar is onze verloren zoon. Jammer dat je er morgen niet bij bent Hans. Ach wie weet het weekend nog effies. En anders over 8 naggies lekker 3 dagen rammen en rossen in Fehmarn.
|
|
|
|
Ride
|
Het waait al lekker hier in de polder. Ik stap nu in en ga onderweg naar Schellie.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Have fun John en iedereen die vandaag het water opgaat Ik was incognito..... Volgens mij ging je net het water op toen ik er af ging
|
|
|
bredo
|
ijmuiden nu vlagen van 38 knopen........... veel fun vandaag, maar pas op he!
|
|
|