zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Welkom terug Ger Maar had het even hier vermeld Ger ..had ik met jullie meegegaan...
|
|
|
|
franco
|
wie morgen ochtend vroeg schout wil daar om 8 uur zijn nog meer vroege vogels?????
|
|
|
the littleman
|
Ik ben er 8 uur op schellie Ff kijken of ik weer durf te loopen. Mijn ballen beginnen weer te tintelen als ik aan denk
|
|
|
|
surfingden
|
Jaja morgen naar wijk met de bakker.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Jaja morgen naar wijk met de bakker.
Naar de pier he
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoor het al was weer gezellig was in de stad ook retedruk al die toeristen lekker bruin biertje gepakt op een terrassie morgen richting schell uurtje of 9 aanwezig lekker
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey dennis nog lekker gevaren op schell
|
|
|
surfingden
|
Nou kon beter wind was aan en uit en ook nog me 12 m stuk. Dus heb betere dagen gehad. Kom morgen ook naar wijk.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
oke kom ook naar wijk hoelaat benne we er allemaal ?
|
|
|
|
surfingden
|
@ beun uurtje of half elf denk ik.
|
|
|
franco
|
zo ff koffie en eten en dan op naar schellinkhout wind is al aan gaat een top dag worden.
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
zo ff koffie en eten en dan op naar schellinkhout wind is al aan gaat een top dag worden.
Vergeet geen bord"te koop" aan je kites te hangen tijdens het varen. Have fun vandaag. Geniet ervan. Mss is dit wel je laatste dag dat je met de Rebels kan varen. Ik spring ook zo in de auto richting Mirns. Gaat een topdagje worden als ik de voorspelling zie.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo mogge heren van het goede leven koffie naar binnen en richting wijk see you on the water JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Mensen,oordoppies mee!!!!! Beun is op Wijk.............. JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
surfingden
|
Gezellie met zn alle op wijk , dat word lache.
|
|
|
Tim_GTS5
|
lekker windje !! 25-30kn
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanmiddag maar weer eens een dagje schellie, nog even langs de ouders en dan is dat toch op de route.
|
|
|