Fe®®y
|
afgelopen vrijdag voel ik anders nog steeds in mijn ouwe lijf
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Klaas, De planning is om vrijdag wijk BUNKER te gaan, lekker vroeg komme ge ook drheen? Waaiwaaikiki of Texel we'll see... maar Waaiwaaikiki wort denk'k de blijmaker (see Papa Sjonnemans comment) afgelopen vrijdag voel ik anders nog steeds in mijn ouwe lijf Ennnnnnnnnnnnnnnn, ook blij man, that's the spirit
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mocht het echt een lekker briesje zijn die ook de hele dag aanhoudt, blazen we gewoon op topsnelheid naar Texel, maar zoals het er nu naar uitziet is het in de ochtend oké en zakt ie in de middag weer weg. Daarvoor ga ik niet naar Texel. Heb liever een keer een goede Texelsessie met de hele dag een dikke bries. Heb Herman al aan de telefoon gehad en we kijken het morgen nog effies aan. Varen zullen we vrijdag. Zie jullie op Texel dusssss ,volgens de voorspellingen(waar ik overigens weinig waarde aan hecht,want het waait daar altijd) ziet het er de heule dag goed uit. Kom op mannuh ,avontuur bestaat nog dat wijkikie kennen we nu wel dromen ,tenminste ik wel .Onder het motto,hoe meer sjielen
|
|
|
Fe®®y
|
ik ga mee als teigetje nou gaat werken hebben wij genoeg aan 7m2
|
|
|
@LaurenS
|
Zwafra ,schell zeker morgen? I knew it
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tot nu toe is Teigert nog vrij, maar Teigert heeft ze auto uitgeleend dussssssssss het gaat goed waaien. Have fun mannen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Autootje uitlenen als er woei komt, das NIET goeeeeeeeddd
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
wel de (ijdele ) hoop dat er dan eggie wind voor ons is... dus 7m inpakken!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tot nu toe is Teigert nog vrij, maar Teigert heeft ze auto uitgeleend dussssssssss het gaat goed waaien. Have fun mannen. Auto hele dag auto kwoit ???? Ik zit met een mobiel van dochter waar ik de hele dag op mot wachte en op tijd terug i.v.m. werk Wij hebbe ook altoid pech !!!!!!!!!!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Texel ziet er volgens WF nog steeds errug goed uit. Als je de weerkaartjes op MM'strig bekijkt is de wind er alleen vannacht en morgen errug vroeg in de ochtend... de wind draait morgen langzaam van ZW naar W en zakt weg
|
|
|
Fe®®y
|
morgen de hele dag woei en vergeet de zonnefactor niet wordt weer een top dag
|
|
|
Wart
|
Top Morgen voor het eerst eens richting de noordzee, na twee jaar ijsselmeer! Tips voor een beetje goede spot morgen? Niet teveel stroming bijvoorbeeld?
|
|
|
FlyingHigh
|
Top Morgen voor het eerst eens richting de noordzee, na twee jaar ijsselmeer! Tips voor een beetje goede spot morgen? Niet teveel stroming bijvoorbeeld? Wijk aan zee pier.
|
|
|
Haring High Richardt
|
morgen de hele dag woei en vergeet de zonnefactor niet wordt weer een top dag Begin jij nou ook al met die wazige kaartjes waar ik geen reet van snap met al die kleurtjes (ben kleureblind. Zwafra is de enigste en dat is eigenlijk al te veul
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Iig is er vanaf volgende week donderdag de 13e iets loos op de noordelijke Noordzee Of wij daar iets van zullen meekrijgen...
|
|
|
Fe®®y
|
morgen de hele dag woei en vergeet de zonnefactor niet wordt weer een top dag Begin jij nou ook al met die wazige kaartjes waar ik geen reet van snap met al die kleurtjes (ben kleureblind. Zwafra is de enigste en dat is eigenlijk al te veul hij is weg...............nu weer blij
|
|
|
franco
|
morgen ben ik vrij waar gaan we heen, als de keuken boer geweest is bij mij. moet even eerst nieuwe vrieser en koelkast inbouwen.
|
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ja, maar wel weinig knoopies voorspelt op Schellie. Kun je beter naar zee gaan voor een leuke sessie.
|
|
|
PeeWee
|
net terug van een lichtweer sessie op Schellie. natuurlijk geen spektakel maar wel lekker rustig (=alleen ). Was wel koud na twee weken blote bast kiten in Corfu. Morgenochtend vroeg nog een paar uurtjes tijd voor Schellie (kan helaas niet naar zee) dusssss See joes
|
|
|