Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #34750 December 16, 2012, 22:51:36
edit2Rapporteer  
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op
stefan@

Berichten: 618
Logs: 0 | 464 uur
Antwoord #34751 December 16, 2012, 22:53:29
edit2Rapporteer  
IK heb windmuntjes gekocht,die doe ik dan in de grote windmachine, en als het goed is gaat die dan aan, maar die werkt vaker NIET als wel........  Net zoals douchemuntjes op de camping dan moet je het ook vaker met koud dan warm water doen...

owneee de Martini begint te werken
pewpew

Berichten: 779
Antwoord #34752 December 16, 2012, 22:55:27
edit2Rapporteer  
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op

hahah ook zonder droogpak  Cool. bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #34753 December 16, 2012, 23:14:31
edit2Rapporteer  
Laat maar...................
-Martijn-

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #34754 December 16, 2012, 23:47:17
edit2Rapporteer  
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij Wink .

Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen
Zoiets dacht ik al, vandaar dat ik geen prijs postte haha Grin
Maar goed om te lezen dat je er content mee bent !

Lijkt me wel een goede investering dit.
Vind het echt vreselijk om me ijskoud om te moeten kleden naast de auto.

Is dat omkleden alleen niet net zo koud als het pak zo warm is dat je er alleen wat thermo ondergoed onder hebt...?
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #34755 December 16, 2012, 23:56:55
edit2Rapporteer  
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij Wink .

Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen
Zoiets dacht ik al, vandaar dat ik geen prijs postte haha Grin
Maar goed om te lezen dat je er content mee bent !

Lijkt me wel een goede investering dit.
Vind het echt vreselijk om me ijskoud om te moeten kleden naast de auto.

Is dat omkleden alleen niet net zo koud als het pak zo warm is dat je er alleen wat thermo ondergoed onder hebt...?
Nee als je zeiknat bent en dan die koude wind op je hebt staan is dat wel erg koud.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #34756 December 17, 2012, 00:15:03
edit2Rapporteer  
Citaat
Heb net 2 pompen gefixed dus zal je pomp niet lenen richard

Goeie zaak !!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #34757 December 17, 2012, 00:17:11
edit2Rapporteer  
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op

hahah ook zonder droogpak  Cool. bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan.

Nee, dat loopt niet vol: je ligt in het water en de druk van het water om je heen zorgt ervoor dat het pak niet volloopt. Ten tweede: dat water in je pak heeft hetzelfde soortelijk gewicht als het water om je heen, dus al zou het vollopen, verdrink je nog niet.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #34758 December 17, 2012, 00:32:01
edit2Rapporteer  
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op

hahah ook zonder droogpak  Cool. bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan.
ja hoor... het water in je pak in plotseling zwaarder geworden dan het water buiten je pak en trekt je naar de zeebodem. Dat is wat je feitelijk zegt... 
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #34759 December 17, 2012, 00:40:20
edit2Rapporteer  
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op

hahah ook zonder droogpak  Cool. bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan.

Nee, dat loopt niet vol: je ligt in het water en de druk van het water om je heen zorgt ervoor dat het pak niet volloopt. Ten tweede: dat water in je pak heeft hetzelfde soortelijk gewicht als het water om je heen, dus al zou het vollopen, verdrink je nog niet.
Je hebt gelijk hoor, maar het is alsnog zwaarder om er mee te zwemmen wanneer het mocht gebeuren.
Probeer maar eens te zwemmen met volgelopen kaplaarzen
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #34760 December 17, 2012, 01:00:31
edit2Rapporteer  
Dan heb je altijd je kite nog. Heb of krijg je hem in de lucht heeft die voldoende kracht om jou boven water te houden. Mocht je je kite niet meer in de lucht krijgen, dan heb je je kite nog als floating device. ThumpsUp
BdB

Berichten: 479
Antwoord #34761 December 17, 2012, 01:01:21
edit2Rapporteer  
Zee, met jullie niveau zou ik daar nog maar even van dromen. Wat over het droogpak gezegd is klopt
Je verzuipt niet zwemt wat lastiger. Maar daarvoor ben je niet alleen op het water  en ervaren lui ga meestal in de winter niet zo ver.

Omkleden is niet zo erug als je al koud bent van het uren in het water liggen. Beetje harder worden Lars

Edit: flying high is me voor self resuce ff google anders mannen.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #34762 December 17, 2012, 01:18:50
edit2Rapporteer  
Tjezus waar gaat dit over.`Dit is het kite  afspraken forum voor NH toch   Huh Huh
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #34763 December 17, 2012, 07:50:23
edit2Rapporteer  
Wanneer gaan we weeeeeeeeer dan Huh Huh Huh
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #34764 December 17, 2012, 10:53:03
edit2Rapporteer  
Ben je al weer beter dan Kortjakje   Huh ,die sessie op muiderberg heeft zijn strepen nagelaten kennelijk.Klaas was ook geveld door de griep na die sessie  ThumpDown .Ik zie donderrrrdag kansen,wel nat en koud en ZO  ThumpDown
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #34765 December 17, 2012, 11:02:06
edit2Rapporteer  
Tjezus waar gaat dit over.`Dit is het kite  afspraken forum voor NH toch   Huh Huh

Inderdaad, nivo is bijna Hanglos........
On the Loose

Berichten: 1427
Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #34766 December 17, 2012, 11:31:19
edit2Rapporteer  
 schater Bijna he dan...  Tongue
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #34767 December 17, 2012, 11:51:05
edit2Rapporteer  
Ben weer helemaal het mannetje Ries. Blij dat ik er weer vanaf ben. Moet donderdag werken, maar zal eens kijken of ik vrij ga nemen. Kan ik wel doen al is de windrichting echt zwaar bagger. Schell erg vlagerig, maar misschien kunnen we naar die klotsbak die Edam heet.  Huh YeSS

Tis nou niet echt een topwindrichting om daar vrij te voor gaan nemen. Maar ja, het weekend ziet er ook weer niet geweldig uit. Misschien dan toch maar vrij. Keuzes, keuzes, keuzes. Ach weet je, ik neem gewoon vrij. Is het niks die dag om te varen, ga ik gewoon naar het werk. Maakt het ook allemaal uit. ListenToMe
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #34768 December 17, 2012, 11:52:57
edit2Rapporteer  
Citaat
Inderdaad, nivo is bijna Hanglos
Ik mis dan wel de plus en min kudooooos.

Op hanglos sta ik altijd dik in de min Kudoooos, snap niet hoe dat kan, stelletje azijnzeikers !!!!  ThumpsUp  loser Grin

http://www.hanglos.nl/forum/298958/kiteforum---en--kudos.html

Mooi John  ThumpsUp  ThumpsUp Ik mot ook werke donderdag maar kan na het werk nog even 2 uurtjes  knalle, al hoe wel Edam in de winter ook weer niet te aaantrekkelijk is  ThumpDown ThumpDown
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #34769 December 17, 2012, 11:56:25
edit2Rapporteer  
Ben weer helemaal het mannetje Riesl

Zegguh,gaan we scheldennn  Cry
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #34770 December 17, 2012, 12:01:28
edit2Rapporteer  
Gaan mensen vandaag nog kiten en waar ?
Of is de wind te slapjes ?

Ben de hele week vrij namelijk.
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #34771 December 17, 2012, 12:26:41
edit2Rapporteer  
Ben je eindelijk vrij doordeweeks, is er geen wind.  Grin

Donderdag weer  Joepie
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #34772 December 17, 2012, 12:33:23
edit2Rapporteer  
Aah wilde sowieso uitrusten en wat leuke dingen met mijn vriendin doen.
Elke dag die ik kan kiten is mooi meegenomen Smiley

Ben nog tot na de kerst vrij, dus er komt vast nog wel een dag met wind.
Splitrr

Berichten: 508
Logs: 0 | 19 uur
Antwoord #34773 December 17, 2012, 12:35:04
edit2Rapporteer  
Aah wilde sowieso uitrusten en wat leuke dingen met mijn vriendin doen.
Elke dag die ik kan kiten is mooi meegenomen Smiley

Ben nog tot na de kerst vrij, dus er komt vast nog wel een dag met wind.


As vrijdag gaat het helemaal los. Check weersverwachting


PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #34774 December 17, 2012, 12:41:22
edit2Rapporteer  
Dat van vrijdag wisten de Maya's 25.000 jaar geleden al dat 21-12-12 het einde van de wereld zal zijn.  schater
We weten nu wat er gaat gebeuren. De hele wereld verzuipt .  Tongue
Best wel gaaf eigenlijk. Kunnen we overal kiten en hoef ik niet meer 1,5 uur te rijden. Overal water.  Grin
Nu nog effe snel een 0,2 m2 kite kopen want een windsnelheid van 3000 km/h is denk net te groot voor mijn 7m2.  loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.