stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
IK heb windmuntjes gekocht,die doe ik dan in de grote windmachine, en als het goed is gaat die dan aan, maar die werkt vaker NIET als wel........ Net zoals douchemuntjes op de camping dan moet je het ook vaker met koud dan warm water doen...
owneee de Martini begint te werken
|
|
|
pewpew
|
Ehhhhhh je kan volgens mij met ieder droogpak de zee op
hahah ook zonder droogpak . bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan.
|
|
|
Langbeest
|
Laat maar...................
|
|
|
-Martijn-
Geen avatar
|
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij . Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen Zoiets dacht ik al, vandaar dat ik geen prijs postte haha Maar goed om te lezen dat je er content mee bent ! Lijkt me wel een goede investering dit. Vind het echt vreselijk om me ijskoud om te moeten kleden naast de auto. Is dat omkleden alleen niet net zo koud als het pak zo warm is dat je er alleen wat thermo ondergoed onder hebt...?
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Hee Lars denk dat je mij bedoelt. Ik kan je eigenlijk niks vertellen over mijn koop, dat zou inbreuk doen op de relatie tussen verkoper en mij . Verder over het pak, echt een heerlijk pakkie. plaszipper doet het ook. Voordeel van dit droogpak is dat je hiermee ook op zee kan. enige (min)puntje is dat je zelf de rits haast niet dicht krijgt. Maarja wie gaat er tegenwoordig aleen in de winter surfen Zoiets dacht ik al, vandaar dat ik geen prijs postte haha Maar goed om te lezen dat je er content mee bent ! Lijkt me wel een goede investering dit. Vind het echt vreselijk om me ijskoud om te moeten kleden naast de auto. Is dat omkleden alleen niet net zo koud als het pak zo warm is dat je er alleen wat thermo ondergoed onder hebt...? Nee als je zeiknat bent en dan die koude wind op je hebt staan is dat wel erg koud.
|
|
|
|
DM2008
|
hahah ook zonder droogpak . bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan. Nee, dat loopt niet vol: je ligt in het water en de druk van het water om je heen zorgt ervoor dat het pak niet volloopt. Ten tweede: dat water in je pak heeft hetzelfde soortelijk gewicht als het water om je heen, dus al zou het vollopen, verdrink je nog niet.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hahah ook zonder droogpak . bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan. ja hoor... het water in je pak in plotseling zwaarder geworden dan het water buiten je pak en trekt je naar de zeebodem. Dat is wat je feitelijk zegt...
|
|
|
So_Surreal
|
hahah ook zonder droogpak . bij droogpakken zoals gul enforcer als je op zee vaart en er gaat een seal kapot door een crash loopt je pak vol met water. Aangezien het water er niet uitkan en op zee je niet kan staan en je kite kan ook neit meer vliegen, zink je en verdrink je. tevens is zwemmen is zon pak ook haast niet te doen mocht alleen je kite kapot gaan. Nee, dat loopt niet vol: je ligt in het water en de druk van het water om je heen zorgt ervoor dat het pak niet volloopt. Ten tweede: dat water in je pak heeft hetzelfde soortelijk gewicht als het water om je heen, dus al zou het vollopen, verdrink je nog niet. Je hebt gelijk hoor, maar het is alsnog zwaarder om er mee te zwemmen wanneer het mocht gebeuren. Probeer maar eens te zwemmen met volgelopen kaplaarzen
|
|
|
FlyingHigh
|
Dan heb je altijd je kite nog. Heb of krijg je hem in de lucht heeft die voldoende kracht om jou boven water te houden. Mocht je je kite niet meer in de lucht krijgen, dan heb je je kite nog als floating device.
|
|
|
BdB
|
Zee, met jullie niveau zou ik daar nog maar even van dromen. Wat over het droogpak gezegd is klopt Je verzuipt niet zwemt wat lastiger. Maar daarvoor ben je niet alleen op het water en ervaren lui ga meestal in de winter niet zo ver.
Omkleden is niet zo erug als je al koud bent van het uren in het water liggen. Beetje harder worden Lars
Edit: flying high is me voor self resuce ff google anders mannen.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben je al weer beter dan Kortjakje ,die sessie op muiderberg heeft zijn strepen nagelaten kennelijk.Klaas was ook geveld door de griep na die sessie .Ik zie donderrrrdag kansen,wel nat en koud en ZO
|
|
|
Langbeest
|
Tjezus waar gaat dit over.`Dit is het kite afspraken forum voor NH toch Inderdaad, nivo is bijna Hanglos........
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben weer helemaal het mannetje Riesl
Zegguh,gaan we scheldennn
|
|
|
So_Surreal
|
Gaan mensen vandaag nog kiten en waar ? Of is de wind te slapjes ?
Ben de hele week vrij namelijk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ben je eindelijk vrij doordeweeks, is er geen wind. Donderdag weer
|
|
|
So_Surreal
|
Aah wilde sowieso uitrusten en wat leuke dingen met mijn vriendin doen. Elke dag die ik kan kiten is mooi meegenomen Ben nog tot na de kerst vrij, dus er komt vast nog wel een dag met wind.
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Aah wilde sowieso uitrusten en wat leuke dingen met mijn vriendin doen. Elke dag die ik kan kiten is mooi meegenomen Ben nog tot na de kerst vrij, dus er komt vast nog wel een dag met wind. As vrijdag gaat het helemaal los. Check weersverwachting
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Dat van vrijdag wisten de Maya's 25.000 jaar geleden al dat 21-12-12 het einde van de wereld zal zijn. We weten nu wat er gaat gebeuren. De hele wereld verzuipt . Best wel gaaf eigenlijk. Kunnen we overal kiten en hoef ik niet meer 1,5 uur te rijden. Overal water. Nu nog effe snel een 0,2 m2 kite kopen want een windsnelheid van 3000 km/h is denk net te groot voor mijn 7m2.
|
|
|