Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Tja, had m'n kite ook mooi opgedroogd en opgevouwen maar denk toch dat ie morgen weer naar buiten moet ! Ik vrees alleen de uitschieters boven de 30 knopen. Ga ik niet blij mee zijn met mn 10m en 79 kilo. Zal morgenvroeg wijdenes 10min. goed in de gaten houden.
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Nou dat was vandaag weer helaas pindakaas op wijk Pfff :-(
2de kerstdag toen was die lekker compressor op je kite, lekker laten brullen,moe je is kijken wat een knaller dat geeft [edit] samengevoegd Handleiding bericht bewerken
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
johnny goed nieuws bridle gemaakt piece of cake see je morgen en de rest van de kitekings
we gaan los JIHAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
@LaurenS
|
Zo dat was weer lekker op schell met de 9m2 , even moeten wachten maar toen ging ie lekker aan. Was wel wat frisser dan eerdere dagen, ennuh wat kouder aan de handjes , hè John
|
|
|
|
@LaurenS
|
Viel wel mee hoor Teig,was een goed windje maar wel nat en chill,denk dat het morgen aangenamer is,dus voor mij ben je geen sukkel hoor,lik lik,slijm ,slijm .Vanavond mijn buikje rondeten met 26 man en dan morgen weer het water op,ga wel eerst uitslapen.Gok op een uur of 13:00 @ schell ....ltrzzzzzz
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Vriendinlief heeft morgen de auto nodig, dus dat wordt niet kiten. Morgen maar mooi op de bank zitten
|
|
|
FlyingHigh
|
Beter voor je Lars. Heerlijk gekite vandaag in het begin was het alleen maar cruisen, maar de wind werd steeds beter. Vol gepowered met de 10m en had op het laatst ook de 8m kunnen zijn. Vandaag 4 of vijf boardgrabs gedaan en die lukten ook nog.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey herman morgen ook nog ? zonde lars altijd zelf je auto sleutels houden
|
|
|
audi
|
Wat een k dag op schel. Kom ik aan wind weg. Toch maar kite oppompen dus de 9 genomen want de wind gaat zo aantrekken. 2 uur gewacht op een beetje wind. Toen eindelijk even varen met een laf windje waar helemaal niks aan was.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john had al gezegd dat ik de andere 8 al had gemaakt dus mocht je willen komen heb er 2 anders een gezond 2013 voor jou en je gehele familie hohohohohohoooooooooooooooooooooooooooo oooooooo
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Thanks Hans. Zal er zeker gebruik van maken als mijn aggie nog niet gemaakt is. Gaat morgen waarschijnlijk echt niet lukken. We zien het wel. Have fun op het water. Ziet er morgen top uit qua voorspellingen. En voor jou en je meissie ook het allerbeste voor 2013.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is goed john ga eerst effe kijken of ie wel goed is ander ga ik het dijkie op hohohohoooooooooooooooooooooooo
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hansie ..volgens mij hebben we niets gemist vandaag... morgen gaan wij weer ......... laat die "Diehards"vandaag maar een beetje in de regen en 5 graden lopen klooien... morgen gaat het weer echt lekker waaien ...en met een wat aangenamere temperatuur ... Jammer dat je niet kan John.. See you
|
|
|
audi
|
Ik had na twee uur wachten op een beetje wind, ook geen gevoel meer in mijn handen en voeten
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wij gaan helemaal los morgen frankie zo erg datte ze zegge hey stuur die JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA pestlijer nou maar van het water af en dat ze met watten in hun oren op het water staan totaal geen dieren meer in de buuurt alle vogels zijn naar het zuiden
hohohohohoooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
|
|
|
|
|
the littleman
|
He Jonh heb haar mob nr. Ff naar je gemaild
|
|
|
|
niels195
Geen avatar
Logs: 0 | 23 uur
|
Morgen wil ik even gaan kiten in Zandvoort maar ik zit heel erg te twijfelen tussen me 7 & 10 meter. Wat denken jullie?
Heb btw. Zeeko kites waar een aardige depower op zit.
|
|
|
franco
|
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum ja wat zal ik zeggen 7 of 10 haahaaaaa mischien handig als we kouw gewicht weten, en vraag daar ter plekken aan de kiters mischien wel handig.
gabbers morgen om 11 uur op de spot bij compleet zuid zit ik in bovenkarspel wie nog meer. lekker rustig daar en alle ruimte, op het water! en let op strandje is gemaakt voor hoog uit 5 kite's.
|
|
|