|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
he,he .. duurde wel 2 jaar voordat jullie daar achterkwamen . ...ik heb het altijd al gezegd de Edge een topkite is ..maar werd waarschijnlijk niet serious genomen door jullie en nu die haring happer ze vaart is het ineens goed ... Maar ja ..vandaag ook weer lekker op Schellie onder mijn Edge 9 gehangen ... was wel eerst een beetje vlagerig windtje maar na 14.00 werdt hij lekker..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey amigo's ben blij dat jullie je vermaakt hebben was lekker bezig en ach waar zijn je vrienden als je ze nodig hebt dus kon het hem niet alleen laten doen dus ben de hele dag maar gebleven om te verhuizen en alles op te hangen en aan te sluiten nou is ie bijna klaar ach daar heb je kinderen voor misschien aankomende week nog wat oefenen indien mogelijk
|
|
|
Giertje
|
Ja Frank het heeft even geduurd voordat bij Herman en John het kwartje is gevallen. Maar nu en ze het licht hebben gezien loop je wel het risico dat ze straks over je heen springen, als ze terug komen uit Combuco.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je weet toch Frank dat we je eigenlijk nooit serieus nemen. Richard is de serieusheid zelve dus neem je veel van hem aan. Maar je had gelijk hoor. Topkite dat ding. En haal dat 'gaan WE' naar Cumboek maar weg. Herman is al dagen van slag dat ie niet mee gaat. Hij gaat een lekkere zonvakantie tegemoet in Zuid-Spanje. Kites gaan niet mee, omdat hij echt al zijn tijd wilt besteden aan zijn familie. Als ie echt had gewild, had ie nog mee gekund, maar familieman zoals ie is, heeft ie gewoon nee gezegd. Eigenlijk verdient hij een lintje. Meneer Braeuer is al op de hoogte dat we eraan komen. Hij heeft al zijn afspraken afgezegd en ons beloofd dat ie een week lang enkel en alleen ons gaat helpen old-school kampioenen te worden. Ik heb die dvd van hem, maar kan er nog niks van. Heb ik hem ook gezegd dus nu privéles van de meester zelf. Morgen ook nog naar Schellie Gerrit / Frank.........of wie dan ook natuurlijk. Wordt mooi windje voorspeld en lekker weer. En lekker weer Hans dat je niet kwam opdagen. Werken, werken en nog eens werken. Volgens mij werk je om te leven hoor en leef je niet om te werken.
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hehe eindelijk rust hieroo , morgen het zeetje voor me alleen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vandaag zandvoort beetje rommelig zoals altijd met west noord west morgen denk wijk uurtje of 11
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Op Schellinkhout gestaan, weinig bekenden gezien, jullie zaten zeker ammal op Teksel? Eerste sessie geboekt op mijn f-one trax vandaag, lekker ding zeg!!! Omgooien naar toeside is geen probleem, en een super comfi ride met toch nog een lekkere pop. Een mooi nieuw lid van de familie!
|
|
|
Ride
|
Hahahahaha, heb je hem toch gekocht na die sessie met mijn Traxie. Zooooo'n lekker boardje. Have fun ermee Boudewijn. Ben je er morgen ook bij op Schellie. Tijd niks van Bas mogen lezen. Staat ie nog steeds op Schellie of zo
|
|
|
TBK
|
Ondanks alles het blijven o..................s ! Veel plezier ermee Herman en John Na een lekker weekendje TeKsel weer thuis. Sander , Manfred en alle andere Texel hangers bedankt voor dit Topweekend,ik ga volgend jaar absoluut weer mee.
|
|
|
FlyingHigh
|
Thanks Frank!! Gaat heel zeker lukken hoor Mooi dat jullie het leuk gehad hebben daaro op Texel . Was het nog kitebaar met die drukte trouwens?? Zaten vandaag op Wijk Boudewijn. Was betere woei. Morgen wel op Schell te vinden. Bassss, kom d'r maar in. Wizmount al binnen? Issie morgen al in de test op Schell??
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Hahahahaha, heb je hem toch gekocht na die sessie met mijn Traxie. Zooooo'n lekker boardje. Have fun ermee Boudewijn. Ben je er morgen ook bij op Schellie. Tijd niks van Bas mogen lezen. Staat ie nog steeds op Schellie of zo Tja, een hobby moet geld kosten he John las ik ergens. Dus heb meteen de economie maar weer een zwengel gegeven. Morgen wordt t muiderberg na t werk, volgende keer weer Schellie!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen na het werk ook effe varen ga richting schell
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nee echt herman morgen gelukkig richting schell ben 4 uur klaar dus uurtje of 5 varen was veel te belangrijk om alles af te maken heb hele huis gespoten en 100 m2 laminaat gelegd in mijn eentje de rest had het te druk met hun eige allebei heel blij dus ik ook blij ben nu verrot en nancy ook van het cleanen woensdag nog effe plinten en dan housewarming party dus nou morgen effe de spiertjes losmaken
|
|
|
Ride
|
17.00 uur ben ik alweer pleite Beun dus heb je lekker het hele meertje voor jezelf. Hé Herman, had ik jou vandaag nou al verteld waar wij volgende week heen gaan.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wat erg herman ach volgend jaar toch ?
|
|
|
BaSS
|
Booooeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Die eigenwijze Bas stond vandaag met W en WZW zelfs op Muiderberg "want dat is zo lekker dichtbij" - Ja, je kan er alleen niet kiten met W en zeker niet met WZW!!! - eikel! Zo.. even proberen te onthouden want dit is al de tweede keer dat ik dit doe Had graag gezien hoe jullie die nieuwe Edges misbruikten en had ik had nog wat troost kunnen zoeken bij Herman (wij thuisblijvers). Hierbij beloof ik beterschap, morgen OP TIJD naar Schellinkhout, de geleden schade eens wat inhalen. Tot morguuh! (kan een admin die vreselijke foto verwijderen? )
|
|
|
|