Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

FlyingHigh

Antwoord #39825 September 01, 2013, 15:58:41
edit2Rapporteer  
Heerlijk op wijk gevaren. Wat een lekkere kite zeg die edge Joepie de 7 en de 9m zo bestellen. Ff afwachten wat John doet, die was er nog niet helemaal over uit volgens mij Grin
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #39826 September 01, 2013, 16:26:25
edit2Rapporteer  
Nee klopt Herman, ik ben er nog niet helemaal uit nee Tongue Tongue
Godallejezus zeg, wat een fantastische kite is die Edge zeg. Wat een belachelijke hangtime heeft dat ding. Echt helemaal te gek dat ding. Waren die Nitro's al te gek qua hoogvliegen en hangtime, is dit helemaal super. Zit al vanaf Waikiki met een glimlach van oor tot oor. Hahahahaha, Richard zei al dat ie nog nooit zoiets fijns had gevaren. Nou, hij heeft gelijk hoor. Hulde voor Ozone. Zijn echt topdingen.  YeSS ThumpsUp
FlyingHigh

Antwoord #39827 September 01, 2013, 16:33:48
edit2Rapporteer  
Haha je zit zowiezo al dagen met een smile op je kop!! Bestellen maar die vier edges Joepie YeSS
Morgen weer lekker lossssss ThumpsUp YeSS
Ride

Antwoord #39828 September 01, 2013, 16:55:00
edit2Rapporteer  
Je hebt mail vriend  ThumpsUp

En ik ben altijd vrolijk, maar die smile van de laatste dagen komt door Cumbuco YeSS
En morgen vrij dus lekker de hele dag naar Schellie. YeSS YeSS
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #39829 September 01, 2013, 17:00:43
edit2Rapporteer  
he,he .. duurde wel 2 jaar voordat jullie daar achterkwamen . Grin...ik heb het altijd al gezegd de Edge een topkite is ..maar werd waarschijnlijk niet serious genomen door jullie en nu die haring happer ze vaart is het ineens goed ... Grin Grin Grin
Maar ja ..vandaag ook weer lekker op Schellie onder mijn Edge 9 gehangen ...
was wel eerst een beetje vlagerig windtje maar na 14.00 werdt hij lekker.. ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Antwoord #39830 September 01, 2013, 17:25:52
edit2Rapporteer  
hey amigo's ben blij dat jullie je vermaakt hebben
was lekker bezig en ach waar zijn je vrienden als je ze nodig hebt
dus kon het hem niet alleen laten doen dus ben de hele dag maar gebleven om te verhuizen en alles op te hangen en aan te sluiten  Cool Cool Cool Cool
nou is ie bijna klaar
ach daar heb je kinderen voor
misschien aankomende week nog wat oefenen  indien mogelijk
Giertje

Antwoord #39831 September 01, 2013, 17:41:02
edit2Rapporteer  
Ja Frank het heeft even geduurd voordat bij Herman en John het kwartje is gevallen.
Maar nu en ze het licht hebben gezien loop je wel het risico dat ze straks over je heen springen,
als ze terug komen uit Combuco. YeSS
Ride

Antwoord #39832 September 01, 2013, 17:58:53
edit2Rapporteer  
Je weet toch Frank dat we je eigenlijk nooit serieus nemen. Richard is de serieusheid zelve dus neem je veel van hem aan. Tongue
Maar je had gelijk hoor. Topkite dat ding.  ThumpsUp

En haal dat 'gaan WE' naar Cumboek maar weg. Herman is al dagen van slag dat ie niet mee gaat. Hij gaat een lekkere zonvakantie tegemoet in Zuid-Spanje. Kites gaan niet mee, omdat hij echt al zijn tijd wilt besteden aan zijn familie. Als ie echt had gewild, had ie nog mee gekund, maar familieman zoals ie is, heeft ie gewoon nee gezegd. Eigenlijk verdient hij een lintje. Grin

Meneer Braeuer is al op de hoogte dat we eraan komen. Hij heeft al zijn afspraken afgezegd en ons beloofd dat ie een week lang enkel en alleen ons gaat helpen old-school kampioenen te worden. Ik heb die dvd van hem, maar kan er nog niks van. Heb ik hem ook gezegd dus nu privéles van de meester zelf.  YeSS

Morgen ook nog naar Schellie Gerrit / Frank.........of wie dan ook natuurlijk. Wordt mooi windje voorspeld en lekker weer. ThumpsUp

En lekker weer Hans dat je niet kwam opdagen. Werken, werken en nog eens werken. Volgens mij werk je om te leven hoor en leef je niet om te werken. ThumpDown
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #39833 September 01, 2013, 18:03:04
edit2Rapporteer  
Ik heb avonddienst kan alleen in de ochtend ...moet even kijken of dat de moeite is .. Undecided
Tja Ger .er zijn er meer die sins kort met de Edge varen maar die zie ik ook (nog) niet over me heen springen . Wink Grin

wat was vandaag weer vroeg weg ...het begon juiste beter te waaien  Grin
onderaqua

Antwoord #39834 September 01, 2013, 18:09:12
edit2Rapporteer  
We waren erg vroeg dus daarna weer naar de barones YeSS Joepie
FlyingHigh

Antwoord #39835 September 01, 2013, 18:18:14
edit2Rapporteer  
Frank, dat wij niet eerder aan de edge gegaan zijn komt door jou hoor!!! Wij mochten nooooooit van jou je kites testen.  Grin Grin Toen maar aan Ger en Franco gevraagd en die deden niet zo moeilijk.  ThumpsUp InLove Meteen om!! Daarna John ook maar ff overgehaald( die is ook met een natte vinger te lijmen hoor). Zie het resultaat ozone is weer 6 kites kwijt en wij een paar centen Joepie YeSS
@LaurenS

Antwoord #39836 September 01, 2013, 18:34:34
edit2Rapporteer  
Hehe eindelijk rust hieroo , morgen het zeetje voor me alleen Grin
kiteruitschell

Geen avatar

Antwoord #39837 September 01, 2013, 19:11:29
edit2Rapporteer  
vandaag zandvoort beetje rommelig zoals altijd met west noord west morgen denk wijk uurtje of 11
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #39838 September 01, 2013, 19:24:38
edit2Rapporteer  
Op Schellinkhout gestaan, weinig bekenden gezien, jullie zaten zeker ammal op Teksel?
Eerste sessie geboekt op mijn f-one trax vandaag, lekker ding zeg!!! Omgooien naar toeside is geen probleem, en een super comfi ride met toch nog een lekkere pop. Een mooi nieuw lid van de familie!
Ride

Antwoord #39839 September 01, 2013, 19:57:40
edit2Rapporteer  
Hahahahaha, heb je hem toch gekocht na die sessie met mijn Traxie. Zooooo'n lekker boardje. Have fun ermee Boudewijn. Ben je er morgen ook bij op Schellie. Huh

Tijd niks van Bas mogen lezen. Staat ie nog steeds op Schellie of zo Grin
TBK

Antwoord #39840 September 01, 2013, 20:09:36
edit2Rapporteer  
Frank, dat wij niet eerder aan de edge gegaan zijn komt door jou hoor!!! Wij mochten nooooooit van jou je kites testen.  Grin Grin Toen maar aan Ger en Franco gevraagd en die deden niet zo moeilijk.  ThumpsUp InLove Meteen om!! Daarna John ook maar ff overgehaald( die is ook met een natte vinger te lijmen hoor). Zie het resultaat ozone is weer 6 kites kwijt en wij een paar centen Joepie YeSS

Ondanks alles het blijven o..................s ! Grin
Veel plezier ermee Herman en John InLove

Na een lekker weekendje TeKsel weer thuis.
Sander , Manfred en alle andere Texel hangers bedankt voor dit
Topweekend,ik ga volgend jaar absoluut weer mee. ThumpsUp
FlyingHigh

Antwoord #39841 September 01, 2013, 20:29:10
edit2Rapporteer  
Thanks Frank!! Gaat heel zeker lukken hoor ThumpsUp Joepie
Mooi dat jullie het leuk gehad hebben daaro op Texel ThumpsUp. Was het nog kitebaar met die drukte trouwens??

Zaten vandaag op Wijk Boudewijn. Was betere woei. Morgen wel op Schell te vinden.

Bassss, kom d'r maar in. Wizmount al binnen? Issie morgen al in de test op Schell??
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #39842 September 01, 2013, 20:30:44
edit2Rapporteer  
Hahahahaha, heb je hem toch gekocht na die sessie met mijn Traxie. Zooooo'n lekker boardje. Have fun ermee Boudewijn. Ben je er morgen ook bij op Schellie. Huh

Tijd niks van Bas mogen lezen. Staat ie nog steeds op Schellie of zo Grin

Tja, een hobby moet geld kosten he John las ik ergens. Dus heb meteen de economie maar weer een zwengel gegeven.

Morgen wordt t muiderberg na t werk, volgende keer weer Schellie!  Cool
MEGALOOPBEUN

Antwoord #39843 September 01, 2013, 20:39:34
edit2Rapporteer  
morgen na het werk ook effe varen ga richting schell
FlyingHigh

Antwoord #39844 September 01, 2013, 20:43:21
edit2Rapporteer  
Ja tuuuuurlijk Beun. Eerst zien dan geloven Grin Joepie
MEGALOOPBEUN

Antwoord #39845 September 01, 2013, 20:57:58
edit2Rapporteer  
nee echt herman morgen gelukkig richting schell ben 4 uur klaar dus uurtje of 5 varen
was veel te belangrijk om alles af te maken
heb hele huis gespoten en 100 m2  laminaat gelegd in mijn eentje de rest had het te druk met hun eige
allebei heel blij dus ik ook blij
ben nu verrot  en nancy ook  van het cleanen
woensdag nog effe plinten en dan housewarming party
dus nou morgen effe de spiertjes losmaken
Ride

Antwoord #39846 September 01, 2013, 21:07:06
edit2Rapporteer  
17.00 uur ben ik alweer pleite Beun dus heb je lekker het hele meertje voor jezelf. ThumpsUp

Hé Herman, had ik jou vandaag nou al verteld waar wij volgende week heen gaan.  Huh

MEGALOOPBEUN

Antwoord #39847 September 01, 2013, 21:20:17
edit2Rapporteer  
wat erg herman
ach volgend jaar
toch ? 
BaSS

Antwoord #39848 September 01, 2013, 22:23:09
edit2Rapporteer  
Booooeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Smiley

Die eigenwijze Bas stond vandaag met W en WZW zelfs op Muiderberg "want dat is zo lekker dichtbij"  - Ja, je kan er alleen niet kiten met W en zeker niet met WZW!!! - eikel!

Zo.. even proberen te onthouden want dit is al de tweede keer dat ik dit doe  schater

Had graag gezien hoe jullie die nieuwe Edges misbruikten en had ik had nog wat troost kunnen zoeken bij Herman (wij thuisblijvers).

Hierbij beloof ik beterschap, morgen OP TIJD naar Schellinkhout, de geleden schade eens wat inhalen.

Tot morguuh!

(kan een admin die vreselijke foto verwijderen? Smiley)

FlyingHigh

Antwoord #39849 September 01, 2013, 22:24:17
edit2Rapporteer  
Stelletje pestlijers Grin InLove
Tis jullie van harte gegund hoor!!! Maak er maar een te gek weekie van. Joepie YeSS
Volgend jaar ben ik er weer bij om de boel te verzieken ThumpsUp Cool

Slimme actie Bassie ThumpDown. Hoop dat de woei morgen goed is...iets meer dan de voorspellingen. Bis morgen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.