wat doe ik fout?

dimitri
Gast
Antwoord #50 Maart 30, 2007, 20:01:56
edit2Rapporteer  
......24 uurs tijdaanduiding wat richting betreft. Mhuhahah

Dus als ik 's ochtends kite wordt het 02:00 uur tot 10:00?

IDD, lache man.

Je kan het ook anders zien, kite boven je hoofd is 24hr aanduiding kite in een loop ga je met de klok mee dus van 24hr van 12hr tijds aanduiding.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #51 Maart 30, 2007, 20:18:37
edit2Rapporteer  
Ik merk gewoon heel erg dat er een beetje een nieuwere groep aktief is op kitehigh ( wat ook erg positeif is ) alleen de eerste gasten lijken helemaal nooit meer wat te posten waardoor je dit soort situaties gaat krijgen!!

en dat is erg jammer!!!!
en hoe zou dat komen denk je? omdat de meeste die nog geen jaar kiten het toch allemaal al weten en tientallen antwoorden geven dus het heeft ook geen zin meer om er tussen te gaan zitten..
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #52 Maart 30, 2007, 20:33:03
edit2Rapporteer  

en hoe zou dat komen denk je? omdat de meeste die nog geen jaar kiten het toch allemaal al weten en tientallen antwoorden geven dus het heeft ook geen zin meer om er tussen te gaan zitten..

Daar komt nog eens bij dat als je hier al langer zit je de meeste vragen al tig voorbij hebt zien komen of beantwoord hebt, zodat je na de zoveelste 'triviale' vraag gewoon geen zin meer hebt om het nóg een keer uit te leggen.
posty

Berichten: 2454
Antwoord #53 Maart 30, 2007, 20:36:08
edit2Rapporteer  

en hoe zou dat komen denk je? omdat de meeste die nog geen jaar kiten het toch allemaal al weten en tientallen antwoorden geven dus het heeft ook geen zin meer om er tussen te gaan zitten..


Daar komt nog eens bij dat als je hier al langer zit je de meeste vragen al tig voorbij hebt zien komen of beantwoord hebt, zodat je na de zoveelste 'triviale' vraag gewoon geen zin meer hebt om het nóg een keer uit te leggen.
vandaar het antwoord gebruik de zoekfunctie maar dit mag tegenwoordig ook niet meer..
idefixkannietspringen
Gast
Antwoord #54 Maart 30, 2007, 21:26:02
edit2Rapporteer  
De man met de grote mond kan niet springen  schater
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #55 Maart 30, 2007, 21:48:46
edit2Rapporteer  
De man met de grote mond kan niet springen  schater

Zegt iemand die niet eens onder zijn eigen account in durft te loggen  loser loser loser

Als ik je van het weekend tegenkom zal ik het wel laten zien, kan misschien ook aan je afstelling liggen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #56 Maart 30, 2007, 22:40:21
edit2Rapporteer  
De man met de grote mond kan niet springen  schater

 schater  schater  schater
wel een beetje laf ventje om niet onder je eigen naam in te loggen.................
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #57 Maart 30, 2007, 23:11:46
edit2Rapporteer  
Idefixe, ga er nou niet serieus op in man. Daar sta je toch boven...

Ik kan over het springen melden, althans wat bij mij werkt.
Flink snelheid maken (half je bar aangetrokken), met de kite tussen 1 en 2 of gewoon 2
terug sturen over 12 naar 11 maar tijdens dit, een heel klein stuk downwind meegaan, waarna je weer keihard aankant. Dit aankanten moet gelijk samenvallen op het moment dat je kite 11 uur bereikt. (Doordat je dus iets downwind gaat en daarna meteen scherp aankant zul je nog meer 'rek' in je lijnen forceren en nog meer lift genereren.)

Hierna begin je dus lift te krijgen, en dat is bij mij het moment dat ik de bar volledig aantrek, gasgeven dus!!!
Bij mij resulteert het dus in dikke hangtime, helemaal met de waroo 9. Echt super springbeest.

Hoop dat je er wat aan hebt.

PS, ik mail je ff een kort stukje film, waar je dat aankanten en dat stukje downwind varen goed kunt zien...

Succes!
Azzy Azbourne
Gast
Antwoord #58 Maart 30, 2007, 23:19:25
edit2Rapporteer  
......24 uurs tijdaanduiding wat richting betreft. Mhuhahah

Dus als ik 's ochtends kite wordt het 02:00 uur tot 10:00?

IDD, lache man.

Je kan het ook anders zien, kite boven je hoofd is 24hr aanduiding kite in een loop ga je met de klok mee dus van 24hr van 12hr tijds aanduiding.

Tuurlijk maar dan zeg je geen 24:00 maar gewoon 24 uur. Tenzij je minuten erbij wilt hebben natuurlijk Wink
Dat was gewoon een kleine taalcorrectie en daar werd dan weer lullig op gereageerd hehe  schater
Marsie

Berichten: 361
Antwoord #59 Maart 31, 2007, 02:49:25
edit2Rapporteer  
Idefixe is OK !  ThumpsUp

Ik heb nooit het idee gekregen dat Idefixe een of andere pro kiter is,ik lees zijn posts regelmatig en net
zoals deze post steek ik er ook een hoop van op (binnenkort mijn 50 cm hoge jump maar eens proberen) schater

Laat mensen in hun waarde.
Nobody is perfect.

Groet,

Marcel.

Azrael
Gast
Antwoord #60 Maart 31, 2007, 05:53:55
edit2Rapporteer  
Moet inderdaad zeggen dat ik het daar mee eens ben. Dat hij dit vraagt wil niet zeggen dat hij beweerd alles te kunnen. Hij wil gewoon goede informatie zodat het hem binnenkort gewoon wel goed gaat lukken.
marcelca

Berichten: 345
Antwoord #61 Maart 31, 2007, 12:45:18
edit2Rapporteer  
hallo

ik prefendeer niet dat ik een topper ben maar ik kan best aardig varen en springen, ( de mensen die me kennen weten dat ) ik vaar nu bijna 7 jaar

de hoeveelheid terug sturen is afhankelijk hoeveel snelheid je hebt, hoeveel je aankant, wat voor een maat vlieger heb je en ben je overpowerd..

kort gezegt houden ze inderdaad aan van 10 naar 2 en van 2 naar 10

maar dit werkt alleen maar echt goed als je voldoende snelheid hebt, plus als je dit goed doet je een geweldige slinger krijgt dus niet geschikt om te leren, houd in het begin 11 en 1 uur aan en breid het later uit

grtz marcel

succers
jelmerboy

Geen avatar

Berichten: 223
Antwoord #62 April 01, 2007, 14:16:37
edit2Rapporteer  
hey idefix,

Je had mij dit laatst op Enkhuizen verteld dat je hier last van had. Maar die dag was het ook erg even wat moeilijkere om te springen, omdat er een hogere luchtstroom was. Ik had ook al erg snel de kite achter me hangen bij mijn landingen terwijl ik dit normaal gesproken niet heb.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #63 April 02, 2007, 05:30:34
edit2Rapporteer  
En idefixe...... hoe is het afgelopen  Huh 6 meter en geland ????  Joepie
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #64 April 02, 2007, 05:39:47
edit2Rapporteer  
die 6 mtr wel gehaald vandaag ( of niet / geen meetlat bij me  (grinnik_kitesmiley)  ) Was trouwens ook niet echt een lekker windje op Mirns. Eerst met de 14 en steeds alleen lift krijgen als ik hem weer naar voren ( vaarrichting) gooi. later met de 10 gewoon "volgens boekje" de lucht in..............je moet de volgende keer maar ff kijken. Dat wordt dan met een beetje mazzel dinsdag @ Muiderberg.
Azrael
Gast
Antwoord #65 April 02, 2007, 06:46:10
edit2Rapporteer  
Jij komt dinsdag ook naar Muiderberg dus? 'k Hoop zelf dat het een beetje rustig blijft qua wind deze keer. Die vlagen vandaag waren niet mis.....
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #66 April 02, 2007, 13:15:56
edit2Rapporteer  
In ieder geval heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de nodige tips die in het topis stond.
En het verschil tussen hoog aan de wind of half downwind springen is ongeloofelijk.
Nog nooit zo hoog gesprongen en voor de verandering zwaai ik op mijn chocolade been niet meer onder de kite door. Toch maar eens mijn hoogtemeter het water op meenemen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.