Kiters uit Rotterdam , meld je!

Leon aero2
Gast
Antwoord #6725 Juli 01, 2008, 02:57:10
edit2Rapporteer  
thnx olten, in het vervolg liever wel

Jij kan een jurk best hebben zeg?
JO'Neill

Antwoord #6726 Juli 01, 2008, 03:06:18
edit2Rapporteer  
hahahaaaaaaaa wat een grap ...zie nu pas dat mau en ik erop staan!

Rudo is helemaal geweldig Grin ik zet zo 2 bruute fotos van gister online..gemaakt door meester wouter!
JO'Neill

Antwoord #6727 Juli 01, 2008, 03:22:32
edit2Rapporteer  
Komen ze dan!!
martijn

Antwoord #6728 Juli 01, 2008, 03:27:49
edit2Rapporteer  
die zijn vet zeg! Shocked

ik kreeg net een mailtje van kitereparatie hoeveel het ongeveer ging kosten om die 3 scheuren te repareren. 200 euro Shocked, 200 erbij en je kan een 2007 2e hands kopen loser
marc010

Antwoord #6729 Juli 01, 2008, 03:34:19
edit2Rapporteer  
@ JO'neill ;; Dat zijn nog eens hele vette pics........
JO'Neill

Antwoord #6730 Juli 01, 2008, 03:37:13
edit2Rapporteer  
Tnx Grin Bovenste ben ik..onderste is Mauro
thomasr

Antwoord #6731 Juli 01, 2008, 03:54:58
edit2Rapporteer  
Vette pics!

tja tijn, je moet keuzes maken in het leven.. Grin

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6732 Juli 01, 2008, 05:02:18
edit2Rapporteer  
michiel bandit, in het weekend wel.. is rustig, alleen lastiger te tricken, mjah met die golfjes is het juist ook wel weer leuk om tricks te oefenen. Zie hier een hele fout platte 3 (als in nog veels te veel aangekant, zie spray).

Vette foto man, ik kom ook een keer in de avond naar ter heijde toe. H2H praat over niets anders Grin

Flat 3 staat ook op mijn lijst, evenals kiteloopen (ingehaakt, maar wel op hoogte), kiteloopen uitgehaakt (moet jij me maar eens uitleggen), S-band, frontloop (die zit er al in Tongue) en wat board-offs voor de fans (krijg nu het commentaar dat mijn sprongen nu wel saai worden, het standbeeld hebben ze nu wel gezien Tongue)

O: wat een meesterlijke fotosoeper ben je toch schater

Martijn: denk idd. goed na over die reparatie. Waar heb je de offerte gevraagd? Kiterepair?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6733 Juli 01, 2008, 05:22:25
edit2Rapporteer  
I'm on thin air. Sold my complete quiver after being blatantly exposed on a Dutch kitesurfing forum.
martijn

Antwoord #6734 Juli 01, 2008, 14:43:02
edit2Rapporteer  

Martijn: denk idd. goed na over die reparatie. Waar heb je de offerte gevraagd? Kiterepair?
[/quote]

Ik heb even wat zeilmakers gemaild, kitereparatie.nl was het snelst maar kwam op 200 euro uit. Nu nog even wachten op kiterepair etc.

Een andere optie is er eigenlijk niet dan hem te laten maken, anders zit ik straks heel de zomervakantie zonder kite. Of mn pa zou een nieuwe kite moeten voorschieten en dat hij het dan weer terug krijgt van de verzekering van die duitser.

wat zouden jullie doen??
thomasr

Antwoord #6735 Juli 01, 2008, 14:53:31
edit2Rapporteer  
ik zeg koop een 2ehands 2007 waroo of iets in die richting, en vraag je vader het voor te schieten!
zodra jij een paar dagen thuis zit als ik aan t kiten ben krijgen ze echt wel medelijden en schieten ze even voor...

waarom voor 200 een kite repareren die dan én niets meer waard is, én je wilde er toch al vanaf!?

dan betaal je met het verzekeringsgeld die lening af bij je ouders, en wat je over hebt leg je op een hoopje voor je eventuele 2e kite..

als die reparatie niet zo duur is bij andere shops kun je het wel doen denk ik, maar voor 200 euro zit je toch al in de richting voor een 2ehands 2007warootje ofzo!

succes iig en ik spreek je er nog wel over..! ThumpsUp

mijn schatje komt vandaag binnen als het goed is Michiel Bandiet Joepie YeSS
Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6736 Juli 01, 2008, 15:24:55
edit2Rapporteer  
ik zeg koop een 2ehands 2007 waroo of iets in die richting, en vraag je vader het voor te schieten!
zodra jij een paar dagen thuis zit als ik aan t kiten ben krijgen ze echt wel medelijden en schieten ze even voor...

Je kan misschien ook proberen je kite zelf te repareren: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,28218.0.html

Weet niet hoe haalbaar het is, heb het nog nooit gedaan Smiley
martijn

Antwoord #6737 Juli 01, 2008, 18:02:57
edit2Rapporteer  
mwa, het lijkt mij een beetje onmogenlijk om het zelf te repareren. Er zit ook een scheur vlak naast de strut. Dan laat ik het liever maken.

Echter zit ik er ook meer aan te denken dat ik gewoon nu een nieuwe kite koop zodat ik wat voor loop op de verzekering. Echter heb ik geen zekerheid of het gaat lukken met die duitser, ik ga er uiteraard vanuit van wel.

Wat zouden de meeste hier doen? want ik zie aan het eind van de week alweer wind!
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6738 Juli 01, 2008, 18:14:19
edit2Rapporteer  
mwa, het lijkt mij een beetje onmogenlijk om het zelf te repareren. Er zit ook een scheur vlak naast de strut. Dan laat ik het liever maken.

Echter zit ik er ook meer aan te denken dat ik gewoon nu een nieuwe kite koop zodat ik wat voor loop op de verzekering. Echter heb ik geen zekerheid of het gaat lukken met die duitser, ik ga er uiteraard vanuit van wel.

Wat zouden de meeste hier doen? want ik zie aan het eind van de week alweer wind!

Tja............ik ben bang dat het niet gaat lukken met die verzekering! Wat de meeste hier zullen doen is afhankelijk van de financiele situatie. Ik zou een nieuwe kite kopen en andere laten de kite repareren.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6739 Juli 01, 2008, 18:20:22
edit2Rapporteer  
Hey Martijn,
je kan het toch met kitefix proberen? ik heb er een klein scheurtje mee gedaan en het gaat heel makkelijk, ik weet niet wat de totale lengte van de scheuren is, maar volgens mij kan je het ook met "gipsplaat- aan elkaar plak tape" doen, en dan afsmeren met sterke lijm. Dat moet voor een paar tientjes klaar zijn.
Ik heb het even op de scanner gesmeten, de kitefix manual zal wel ergens online staan.
dat gaas tape is dus identiek, dat haal je bij de bouwmarkt (dat rolletje is fibafix, bij de bouwmaat gehaald, maar ik geef je goeie kans bij de gamma). Ik denk dat een moderne supersterke heldere lijm (pattex heeft er één) en dit gaas je perfect op weg helpen voor een paar weken...
martijn

Antwoord #6740 Juli 01, 2008, 18:35:54
edit2Rapporteer  
ik had net mn pa ff aan de tella: waarschijnlijk kopen we een nieuwe kite, het is leuk als het lukt met de verzekering, lukt het niet met die dude is het enorm pech..

ik ga het er vanavond nog ff goed over hebben met mn pa. Echter is het wel snel beslissen en weet ik nog niet precies welke kite het wordt.
Woutertje

Antwoord #6741 Juli 01, 2008, 18:55:55
edit2Rapporteer  
hahahaaaaaaaa wat een grap ...zie nu pas dat mau en ik erop staan!

Rudo is helemaal geweldig Grin ik zet zo 2 bruute fotos van gister online..gemaakt door meester wouter!

Zo vet om zo'n foto te schieten:D!
martijn

Antwoord #6742 Juli 01, 2008, 19:29:43
edit2Rapporteer  
misschien kan ik een leuke deal maken met naish cult 7.5 & 10.5 jongens YeSS
Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #6743 Juli 01, 2008, 19:34:37
edit2Rapporteer  
misschien kan ik een leuke deal maken met naish cult 7.5 & 10.5 jongens YeSS

Zou toch eerst proberen te repareren gezien je budget. Anders gooi je de kite toch maar weg ? Lukt het niet met plakken kun je hem alsnog weggooien. Spinnaker tape + garen kost maar een paar tientjes hooguit.

EDIT: Net even de fotos van je kite opgezocht, auch, ik snap wat je bedoelt, maar ja wat ga je er anders mee doen. Het kan ook zijn dat zijn verzekering (mocht er uberhaupt iets van komen) alleen een reparatie dekt, dus ff opletten voor je een nieuwe dure kite koopt. Succes ermee in ieder geval.
martijn

Antwoord #6744 Juli 01, 2008, 20:01:12
edit2Rapporteer  
spinnakker tape en garen lijkt me toch niet zo'n goed plan, zit ik straks op vakantie en is mn kite weer kapot. Waarschijnlijk zal hij dan ook niet meer zo lang mee gaan. Die scheuren zijn gwoon zo ontzettend groot, ze zijn bijna allemaal helemaal van boven naar beneden. vindt het een beetje klote als ik nu ga proberen mn kite te maken, ben ik op vakantie 1 harde crash en het houd het niet... Mn vaders is wel bereid om wat voor te schieten.

ik moet nu gewoon een keuze maken. Als ik straks 2 cults koop in een mooie deal en ik verzeker die kite's gelijk kunnen ze een helepoos mee en heb ik ook geen gezijk meer. Met een beetje geluk verzekerd die duitser mn kite of een gedeelte, dat risico moet ik nu gewoon nemen.

Dit lijkt mij nu het beste om te doen, heb ik straks 2 (gelijk verzekerde) kite's in een mooie deal, kan ik weer een poos vooruit en als ik geluk heb wordt er nog 1 verzekerd...

Mn bar is gewoon in goede staat die ga ik verkopen. wat ik met de kite ga doen weet ik nog niet, misschien een t-shirt maken loser schater
martijn

Antwoord #6745 Juli 01, 2008, 20:20:08
edit2Rapporteer  
het wordt trouwens nog ff kijken of het er 1 of 2 worden
R.B.

Antwoord #6746 Juli 01, 2008, 22:20:02
edit2Rapporteer  
Yo gasten,
Gaat er nog iemand van hier naar North Sea surfing in s'gravenzande a.s. zondag?

Op hanglos staat de complete uitleg hierover, maar ben benieuwd of iemand van jullie nog gaat.

thomasr

Antwoord #6747 Juli 02, 2008, 00:08:35
edit2Rapporteer  
JONGENS MIJN NIEUWE KITE IS BINNEN!!!  YeSS YeSS YeSS

een nieuwe complete Best Waroo 9m 2008 Joepie

o.a. met dank aan Michiel Bandit!  ThumpsUp
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #6748 Juli 02, 2008, 02:19:14
edit2Rapporteer  
@Martijn, als je nieuwe of gebruikte kite gaat kopen zou ik zeker even de moeite nemen om ook bij Xwatersport te kijken, hun hebben mij tot twee keer toe een echt hele goede deal gemaakt voor een kite, nergens anders hebben ze mij zo'n goede deal aangeboden.
martijn

Antwoord #6749 Juli 02, 2008, 02:23:25
edit2Rapporteer  
thanks hard2handle, ik ga ze even mailen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.