Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Slootboarden, meesterlijk! Gaat iedereen zaterdag naar de voormalige zuiderzee? Zondag ziet er nog beter uit voor Enkhuizen, Schellinkhout of Ijburg. Waarschijnlijk kan ik ook zaterdag weer eens niet, maar ik doe mijn best. H2H, you've got pb Is helemaal niks zeker, eerst moet de wind hard genoeg zijn en dan kijken welke richting. Want Sluf en Ouddrop is een heel stuk dichter bij. En als de wind echt hard is gewoon ergens een plas dichter bij huis pakken . Maar zo te zien morgen naar het noorden (kust en op het IJsselmeer (vrij) krachtig, 5 a 6. In het noordelijk kustgebied later toenemend tot hard, 7.) Misschien vanmiddag nog even als de wind op tijd aantrekt want 17u is het al bijna donker. h2h&RP hoe laat gaan jullie morgen rijden? weet nog niet, ligt aan de wind, die bepaalt wanneer wij weer mogen knallen. morgen ochtend nog effe kijken wat de wind doet.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik kan vanaf ca 12h, tot nu toe geeft het in het noorden iets meer wind, wijvenpolder is 4 knopen minder dan Oldvillage (nog 16knopen om 15:00), de richting kan net. AWD is wat optimistischer over de wind, maar zet 'm om 15:00 precies oostelijk. Ik geef Windfubu iets meer credits, dus in eerste instantie denk ik aan Oldvillage anders Eastforensic Lake. Nog meer zaterdagmiddag amateurs?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
ONO voorspelt voor morgen, Ouddorp is gewoon een risico. Ik denk zelf aan Enkhuizen of Andijk. H2H en ik gaan waarschijnlijk daar wel heen
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Maak niet uit ik ga waar jullie ook gaan.
Ik kijk wel hoe laat want ik ga zo even lekker stappen dus ben morgen pas om 9u wakker.
|
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
okidoki swa's noorden is ook goed:) waar en hoe laat verzamelen we?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wij rijden vanaf Delft, dus je zou daar naartoe kunnen komen. Of heeft Rudo nog een plaatsje?
|
|
|
Lauw
Administrator
|
sebas al een pmtje gestuurd:) ik kan daarheen komen, ben alleen niet bekend, dus ergens langs de snelweg zou het beste zijn:)
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Waar sebas woont is supermakkelijk, dat kun zelfs JIJ vinden Hij woont nl. wel voorbij La Place langs de A13. Hierna zijn er weinig afspreekmogelijkheden. Dan rijden we waarschijnlijk met z'n drieen mee, gezellig
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
dudes ik zeg ik kan pas om 12:00 rijden, maar als dat geen punt is kunnen we zeker poolen, grote C5 kan een hoop in, 4 personen gaat lukken. O kan er ook wel bij, we bellen morgen wel ff, er moet wel wind staan! Ik heb wel goesting naar een potje beulen!
Ik kan de koffer er nog op gooien dan kunnen er vijf in (Rauwe, MB en H2H zijn wel breed maaar niet zoooo breed!) maar ik zeg pas na 12ven
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
He, dat had me heel erg leuk geleken Rudo, echter om 17:00 uur gaat de zon al onder, en met het grauwe weer wat ze vandaag voorspellen plus boven het ijsselmeer de regen in de vooravond komen we waarschijnlijk te laat aan.
Echter, de meest actuele voorspellingen geven VOL OOST aan. Dus Ouddorp en Brouwersdam zijn ook schuin aflandig. Alleen voor de gevorderden Oostvoornsemeer, maar daar gaan berichten over op dat het verboden is om te surfen (mocht je gaan, vraag na bij Eurofun als die nog open is)
Echter de wind komt nu ook hier, en even hard als op het ijsselmeer.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ben al even wakker en zie bijna overal wind dus wanneer willen jullie gaan rijden? of w8 we op rudo en zoeken we het dichter bij huis op.
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
veel plezier kerels, en niet te hoog springen en loopen. geniet ervan want het is volgens mij voorlopig weer de laatste.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij is langzaam aan het toenemen:) bij ijmuiden is hij al wat harder! olten enkhuizen is volgens mij oook verboden, maar iedereen gaat daar heen?
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Edam is ook gedoogd, echter naar wat ik gehoord heb choppy, stenen/schelpen etc.
|
|
|
|