JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Je kunt ook instellen dat je een pop-up krijgt als je een PB hebt..handig...
Ik zit nog steeds wat ziek thuis,...misschien morgenavond...
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Je kan toch echt zien hoeveel nieuwe pb's je hebt hoor. Een popup zou kunnen ingevoerd worden of we zullen het wat duidelijker maken allemaal. En nu kiten!!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
gasten wind is al bijna 10ms, weet niet wara het vandaan komt, maar wie wat waar??
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Je kunt ook instellen dat je een pop-up krijgt als je een PB hebt..handig...
Ik zit nog steeds wat ziek thuis,...misschien morgenavond...
Ja wist ik niet maar idd handy dandy Gaan jullie maar lekker kiten, ik heb even een bak werk zeg. En een jarig dochtertje! 8
|
|
|
Lex
|
@lex, ey ouwe, jij zit tog ook op het DaVinci in Dordrecht? welk gebouw / locatie? Ik dat nieuwe, en dan bianca ofzow.. Commerieel (medewerker eerste jaar) aangezien ik geen boeken heb en je niks doe.. ga ik maar kiten! 3x zo goede optie. Nee man, ik zit op de Hogeschool Rotterdam, maar dan de vesting in dordt. Snap je hem nog haha? Edit: Gefeliciteerd Rudoo
|
|
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hahah lol... eeehhh, whats it gone be.... ouddorp? ik ga rond 11:30 rijden richting kust.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
zit nog te twijfelen..hvh of ouddorp..ouddorp is wel zo mooi, helemaal vanaaf:)
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
[edit mod] Graag ontopic, hiervoor hebben we een apart forumgedeelte.
|
|
|
Reflex
|
Leuke filmpjes maar we kunnen natuurlijk niet bezig blijven En gefeliciteerd Rudo
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hier worden tig van dergelijke filmpjes gepost, en dit is de eerste keer dat er wordt ingegrepen. Er zijn hier al heel lang twee andere mods actief die nooit hebben ingegrepen hierop.
En dit is een combo tussen Rotterdam Lounge en afspreken waar we heengaan. Moet toch kunnen?
|
|
|
Reflex
|
Een filmpje af en toe kan wel naar mijn mening maar niet steeds. Kan zijn dat andere mods dit anders zien maar ik zie dit zo Het is nu niet zo dat we al het offtopic geneuzel hier moeten verwijderen maar het moet wel een beetje in de perken blijven. Nogmaals dat is mijn eigen mening.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hee die tweede is van R.B.!
wha die roze troep idd., verbazend hoe je daar een blinde vlek voor ontwikkeld.
zeg mods, what's up? eerst Evan met z'n PM geneuzel, dan Reflex... Dit topic is wel de enige uitlaatklep voor de anders zo gesloten "The O"!
|
|
|
Lauw
Administrator
|
reflex, hier is met mijn goedkeuring alles toegestaan (mits binnen de grenzen) dus is gewoon de honk van een groep vaste kiters in en rondom rotterdam:)
|
|
|
jesse.
|
@ Ron en Lauw, met ouddorp? hee.. bedoel je daar mee Bdam? Ik denk het niet maar, Bdam is tog wel veel relaxeter? Pool, aan het eind is het vlak bij ep... Ten zij jullie egt in de golven willen knallen, of naar die grote zandbank gaan varen lijkt mij Bdam beter? Meestal wil ik vervoer, maar ik zie dat ik en me moeder en ook een grote fout doore me ouders, een kleiner broetje nog wel zeker een plaats over hebben in de auto. dus: Wie Wil Mee? Bdam, 12:45 rij ik weg.. kom vanuit Dordt dus als je een beetj eop de route ligt... @reflex, ik dacht niet dat na deze 4 filmpjes tog niet nog meer kwam... En de filmpjes gingen over een belangrijk onderwerp!
|
|
|
Reflex
|
Dan kunnen we net zo goed overal alles toestaan met toestemming van iemand. Maargoed ik vind alles best.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja. de knoop is door.
ik ga naar ouddorp..
zie jullie daar......
@Jesse. bij Oudorp loopt er ook een hele lange poel onder water met lekker vlak water.
|
|
|
jesse.
|
@Ron kej kej, in welk gebied is dat dan? en wat is dan ong. de grote van de pool? Maar naast de pool zijn er zeker wel veel golven, ging er een keer zwemmen, je dreef bijna gewoon af... Ik denk dan toch maar Bdam, vind ik iets chiller voor als me kite crasht etc.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Lekker belangrijk als hij dat weg haalt moet hij zelf weten is goed voor zijn ego.
Niet bitchen over niks gasten, iedereen lekker je spullen pakken en kiten met die hap. Misschien tot vanavond op b'dam of oud dorp.
|
|
|
Reflex
|
Oh The O het heeft echt niks met een ego te maken hoor. Het heeft ermee te maken dat ik het te ver offtopic vond gaan. Je eerste filmpje ging nog wel maar de andere 3 vond ik te veel.
|
|
|
Spoon
|
yo dudeds...
vandaag word het niets meer voor mij... ik hoop dat het morgen waait... maar gezien de voorspellingen zal dat niet :S..
|
|
|