|
Jarno
Geen avatar
|
dan ga ik ook kleren aan trekken en mn spullen pakken
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hehe ron dat is je eerste verstandige opmerking op het forum. Haha.
Shut du fuck up! Ik ga jou strak kopje onder doen. oké?
|
|
|
R.B.
|
whaha moet je me wel inhalen.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
veel regen nog, rond 12u wel weg, maar zuid en hoog..brrrrrr en dan ook nog eens druk..ik kijk nog even aan..
|
|
|
|
richard
|
So, het spul ligt in de auto. werk is af. ff ontbijten en dan weg. Dan ben ik er rond 12.00 en is de regen ook weg (heb net m'n zonnedansje in de woonkamer nog even gedaan) Check dan wel even of alle meningen zijn geteld over waar we naar toe gaan Prima droogpakken weer!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik zit klaar................zal met Z wel Slufter worden idd....
Volgens de voorspellingen gaat hij draaien naar ZZW dan is het Mriekestrand voormalig palenplaya wel fijner als het hoog is......
Rock is volgens de vaste club met hoog 1 klotsbak ...............
Twijfel nog Mriekstrand / Slufter
|
|
|
|
|
|
R.B.
|
ik ga zo richting slufter.
|
|
|
richard
|
tussenstand palenplaya: I slufter: IIII
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Nu al vol Zuid...... hmmm...... niet echt ideaal. Ga denk ik toch maar richting autostrand, en dan hard hopen dat er ietsje meer West in komt.
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
sjonge jonge, op sommige stukjes was de slufter best lekker, maar jeumig wat een klotsbak soms!
ach, het was fijn :-)
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
sjonge jonge, op sommige stukjes was de slufter best lekker, maar jeumig wat een klotsbak soms!
ach, het was fijn :-)
Inderdaad een klotsbak! Toen wij om 10.30 aan kwamen was de wind kompleet weg! Nadat de regen weg was trok hij wat aan, 12 erop! Na 3 rakken heeft er iemand aan de windknop gezeten want kon meteen mijn 9 pakken. Al met al geen top dag maar wel even lekker gevaren.
|
|
|
|
Allard
|
Op Rock gevaren, de regen was net weg. Was laag water aan het worden. Eerst keer weer met schoenen aan, jammer genoeg. Lekker gevaren met de negen. Zo en nu onder de warme douche........
|
|
|
Mr the Emperor
|
Ga denk ik toch maar richting autostrand.
Oeps.... is het uitendelijk gewoon Da Sluftah geworden. Inderdaad wel echt een mega klotsbak.
|
|
|
|
Ondabeach
|
Playa was weer super! ff aanpoten met het vliegend fitnesscenter ..maar lekker gesport
|
|
|