jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@thomas Ja ik hoorde van Hilbert dat hij ook mee gaat, dus heb je ook ng een cam-man. Check hoevaag de voorspellingen zijn, op windguru 1ste kollom helemaal niks. In de 2de staat dat je ong. om 7 uur misschien wel eens zou kunnen varen, want op AWData ziet het er ook niet slecht uit. Maar tword toch bagger...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Gasten bedankt voor de tips e.d. rondom mn blessure! Ik heb volgens de fysio ook het geluk dat ik al 2 jaar redelijk fanatiek fitnes, dus dat mn spieren goed sterk en ontwikkeld zijn. Ik doe nu alles weer ermee en het voelt alleen nog een beetje zwak aan bij hele specifieke bewegingen. Ik heb sinds een week fitnesoefeningen en ook een elastieken band voor oefeningen op fuerte. Op fuerte is het inmiddels 4 weken geleden dus mn kitespullen gaan waarschijnlijk wel gewoon mee. Als ik maar een uurtje per dag met 1 arm kan cruisen ben ik al tevreden. Ik zorg dat mn kite niet crasht, hoewel ik inmiddels wel aardig kan zwemmen, ( met 1 hand). Uithaken ga ik niet doen voorlopig.. @ jesse, ik ga filmen en foto's maken als de rest aan het varen is. maar wees wel voorzichtig...wat ik al eerder zei: nog een keer binnen een maand, dan ben je nog verder verwijderd van goed herstel. maar iig viel spass
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De windsnelheid 10m. op 29 juni 2010, 12:00 uur is 6.4 m/s De windstoot op 29 juni 2010, 12:00 uur is 8.1 m/s
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
sterker nog:
De windsnelheid op 29 juni 2010, 12:50 uur is 8.5 m/s De windstoot op 29 juni 2010, 12:50 uur is 10.7 m/s
zo ff grevelingendam checken!
|
|
|
thomasr
|
@ eagle-jan : klopt, lees je inderdaad overal! Ben net terug van de fysio en die was heel positief en die zei dat qua spierkracht niets meer aan de hand was.. lekker windje staat er nu!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
De windsnelheid 10m. op 29 juni 2010, 13:40 uur is 0.9 m/s De windstoot op 29 juni 2010, 13:40 uur is 2.7 m/s
lama
|
|
|
Robert H.
|
De windsnelheid 10m. op 29 juni 2010, 16:20 uur is 6.6 m/s De windstoot op 29 juni 2010, 16:20 uur is 8.8 m/s of straks toch wel , even in de gaten houden
|
|
|
Eem
|
Gaat er nog iets gebeuren of hebben jullie de hoop al opgegeven?
|
|
|
|
KappuhH
|
Anders maak je ons even jaloers....
|
|
|
|
Eagle-Jan
|
jongens ik wil jullie niet jalours maken of zo hoor... mareh vanmiddag na de bui rond 4 heb ik toch nog wel lekker gecruised op de Autoplaya...
|
|
|
rich@rd
|
niet om jullie nog jaloerser te maken maar hier effe wat foto,s van fuerte;
|
|
|
|
|
rich@rd
|
en mn twee liefjes bij elkaar aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Richard jaloers? Welnee, lekker gevaren vandaag in boardshort en lycra in ons eigen landje
|
|
|
Eagle-Jan
|
Richard jaloers? Welnee, lekker gevaren vandaag in boardshort en lycra in ons eigen landje ja ik ook... nog ff en dan behoort nl ook tot de subtropen!!!! en mn twee liefjes bij elkaar aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.
weten ze het al van elkaar??? zou wel eens problemen kunnen opleveren
|
|
|
richard
|
@Michiel: Welcome back to the lowlands tropics ! Ik hou wel ff in de gaten waar je gaat als er wind staat om even een ritje op de skywalker te maken. Ben benieuwd..
Hebben jullie dat Youri Zoon filmpje al gezien op de homepage. Nr 10 is de 'uncut' versie met alle crashes en gags . Superleuk filmpje. Die Youri is 'iving the dream' maar hij is ook fenomenaal met die tricks. Ook een doorzettertje na al die blessures.
|
|
|
|
rich@rd
|
he gasten ik wil mn lijnen gaan inkorten heeft iemand hier ervaring mee? of zin om het voor mij te doen voor een kleine bijdrage?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Michiel weer lekker terug in het tropische NL.... Oke.. Corfu staat genoteerd Zondag hopelijk wat wind voor een lekkere sessie @ Wijk. Ps zal ook nog weer ff mee doen met mijn vakantie foto's
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ik ben het zat!!!! ik ga zaterdag naar het eiland en ben woensdag weer terug!!! nou nog hopen dat de mistraal nog wat aanwakkert...zo niet, nou ja, dan toch nog van van nog strakker blauwwater genoten van 24 graden
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
Hey haallllooo.. Zijn er nog zeer vroegen vogels die vrijdag ochtend gaan kiten. En anders zie ik voor woensdag weer wat wind, hopelijk zet het door lekker 10mtr sesssiieee wiioeoe! Welcome Michiel, egt egt mooie foto, als je nu ffies loopje draait en je voet uit je board doe en door het water laat gaan.... ai ai ai! Maar.. ik heb me mayhem en board bijna verkocht, dus je moet even tempo zetten om voor mij wat te regelen. Ik bel je nog wel keertje!
|
|
|