Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
En morgen gaat de cam weer mee;) jeees wat was het lekker.
Laten we morgen met zn allen eerst op de dam kijken en desnoods anders playa doen!?
You're my man.... hoe laat denken we te gaan dan? Dam of Polebeach maak niet uit, Ik moet zeggen die vlakke shit bij Evan op de plaat ziet er wel inspirerend uit. loopfeesie bouwen dan maar? @John, zaterdag kom ook zeker ff buurten, niet lang. maar uurtie rammen kan wel ff denk ik zo.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Je weet toch dat ik allergisch ben voor chop? We denken voor 12u wel op de brouwersdam te zijn! Hopelijk iets eerder, zal morgenochtend even laten weten of we op schema blijven, moet ook nog even een geheugenkaartje voor de go pro scoren Want we gaan een loop feestje bouwen oi oi oi
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ed en wakker worden..... ga er maar vanuit dat het na 1130 @ bda, word. het is wel te hopen dat de harde regen een beetje wegblijft.
|
|
|
Ron Rodeo
|
Bentussen 11:15 en 11:30 op brouwersdam ED ik heb je voor de zekerheid mijn mobile ff ge- PB't als je toch naar andere spot gaat.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ed is ziek hoor ik net, dus die gaat geneens meer. Even kijken hoe en wat nu.
|
|
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Nope, ik ga niet meer naar rockanje. Kouder water, stinkt naar rotte vis, chop en vlagerigere wind dan op de Bdam
|
|
|
CCaptain
|
Ga vanmiddag msschn ook nog ff. Brouwersdam heeft m'n voorkeur. 1300 -1500 lekker laag en de buien blijven daar weg zotezien. Maakt het gelijk wat minder vlagerig. Rock am see part deux is een wat mindere optie, maar kijk het nog even aan. @ Evan Ga jij nog naar de Bdam? edit: Ben om een uur of 2 op de Brouwersdam
|
|
|
Ron Rodeo
|
Ut was bagger op Brouw, waren 3 gasten en die gingen net weg, ben maar niet gegaan, zie net dat Ed dus ook niet geweest is. morgen dan maar. Ed beterschap, griepje?
|
|
|
JB - On The Edge
|
Yo! Heb de reparatie van mn board toch maar even uitgesteld... Plan is om zondag (ochtend?) naar de Playa gegaan. 11.00 hoog, dus dat is mooi!
|
|
|
Ed.
|
Ut was bagger op Brouw, waren 3 gasten en die gingen net weg, ben maar niet gegaan, zie net dat Ed dus ook niet geweest is. morgen dan maar. Ed beterschap, griepje?
Jammer, baalde flink, was gister nog topfit, maar het soepie van gisteravond heeft ff ruzie gemaakt in mijn maag. Heel de nacht boven de pot gehangen. Morgen sla maar ik ff over, zondag weer erbij hopelijk:D
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Zeg Ed, als je bijvoorbeeld tijdens een harde loop kotst, komt er dan ook zo'n mooi spoor in de lucht, als bij die vliegshows? Gewoon, uit nieuwschierigheid...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
OK dat was vandaag wat gaat het worden morgen? Playa uurtje of 10/11??
Lekker Rudo net een soepje binnen zitten lepelen.
@Ed beterschap man
|
|
|
Ed.
|
Wel een vet idee om eens zo'n rook fakkeltje aan je harnas te plakken! En tnx, voorlopig geen Unox-erwtensoep meer voor mij!
|
|
|
Ron Rodeo
|
Hahahaha... jongens beetje lief zijn voor Ed. Morgen present op autostrand, uurtie of half elf. voor jou Ed:
|
|
|
Ed.
|
hahah tnx, dat kan ik wel gebruiken.. veel plezier morgen, trek een loopie voor me!
|
|
|
martijn
|
Of morgen ochtend oostvoorne of scheef.
Weet iemand hoe borssele is met zw?
|
|
|
|
rich@rd
|
morgen pas later op het water, eerst werken denk dat ik daarna naar autoplaya gaat hoop er rond een uur of 2/3 te zijn.
|
|
|