Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Het wordt voor mij gewoon rockanje, vanaf 10.00!
Niet doen! Je hebt minimaal 147gr nodig wil je sideshore wind hebben, dus morgen is ie echt vol aflandig! Die 147gr hebben we vandaag na de middag geeneens meer gehaald. Gevolg: eerste 200m slappe vlagerige wind en veel afdrijvende mensen die hun kite in t water geparkeerd hadden en met veel geluk en/of hulp nog net bij de bunkers aan land konden komen. Volgende stop is de 2e Maasvlakte.....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Het wordt voor mij gewoon rockanje, vanaf 10.00!
Niet doen! Je hebt minimaal 147gr nodig wil je sideshore wind hebben, dus morgen is ie echt vol aflandig! Die 147gr hebben we vandaag na de middag geeneens meer gehaald. Gevolg: eerste 200m slappe vlagerige wind en veel afdrijvende mensen die hun kite in t water geparkeerd hadden en met veel geluk en/of hulp nog net bij de bunkers aan land konden komen. Volgende stop is de 2e Maasvlakte..... Dan zit je wel gelijk op een mooie spot....
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
pff oostvoornsemeer it is morgen.. wordt nooit zo heel blij van die spot... ZO is volaanlandig bij Eurofun toch?
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
true! het is dat of wachten op betere tijden...
|
|
|
jefff
|
mag je wel kiten op het oostvoornsemeer? want dan ga ik daar ook heen!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Kom gezellig naar Mirns jongens, is een eindje rijden maar dan heb je ook wat.
|
|
|
|
jefff
|
Kom gezellig naar Mirns jongens, is een eindje rijden maar dan heb je ook wat. beetjee ver rijden! haha
|
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Sorry, maar 264km enkele rit is mij iets te gortig.
Snap het helemaal.
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
pff oostvoornsemeer it is morgen.. wordt nooit zo heel blij van die spot... ZO is volaanlandig bij Eurofun toch?
Same here, echt nog nooit een echt lekkere sessie gehad daar!! Maar zoals Ed het zal zegt, het is beter dan niets........ UT mot maar
|
|
|
Yoram
|
@Mart, en zo is het! Eens moet daar verandering in komen
|
|
|
2ndlife
|
Is er vandaag iemand op de playa???? of is de windrichting niet OK
laat maar weten moet er namelijk een ritje van 150km voor maken
thanks
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
playa is zeker aflandig vandaag..
misschien dat je mensen vind op het oostvoornsemeer..
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Evan, thanks voor je tip, ik zie dat het inderdaad wel erg oost is..
|
|
|
jesse.
|
@Edje Ik heb nog een mooie spot! Super vlak, wind is er niet zo vlagerig. Maar wel net iets langer rijden dan Oostvoornsemeer.. Sms nog wel
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Theoretisch gezien kan het.. Zolang je in de pool blijft. ECHTER, de wind is bijna gewoon oost, komt achter de hoge duin vandaan, dus de wind zal echt drama zijn. Daarnaast mag je de zandmoto niet betreden, en terug komen naar de kust zal niet lukken. Dus in de praktijk gaat het gewoon niet werken..
|
|
|