|
thijs77
|
wat een mooie afsluiter van de dag: zonsondergang @ kitesurf paradijs de slufter 19:30 - 22:00 stukke beter dan klotsbak brouwersdam
Welke kite vaarde je (kan het op je Avatar niet goed zien...).. Ik vaarde de rode Waroo 9m2. Waar velen Gaastra kites trouwens...opvallend.... zwarte nomad, volgens mij heb ik je dan nog gezien.. gast met lang haar? We waren met z'n 5en; 3 gaastra's en een c4 Als afsluiter een biertje op het strand, helemaal top
|
|
|
DeStudent
Geen avatar
|
Ben wel benieuwd naar Slufter. We wilden gisteren vanuit Autostrand de oversteek maken om er eens te gaan kijken maar toen we de donkere wolken zagen zijn we toch maar terug gegaan. Volgende keer beter
|
|
|
Spoon
|
Ben wel benieuwd naar Slufter. We wilden gisteren vanuit Autostrand de oversteek maken om er eens te gaan kijken maar toen we de donkere wolken zagen zijn we toch maar terug gegaan.
Officieel gezien mag dat niet.. http://www.kitehigh.nl/spots/s/id/Oostvoorne%20AutostrandAls ze controleren ben je de sjaak..
|
|
|
|
geloof68
|
Hij kan gewoon niet bij zijn bar, die is voor volwassenen gemaakt;).
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
evan zonder handjes...
It's alive....... en dan mailen we niet even als de wijzen uit het Oosten deze kant op komen baas?
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
wat een mooie afsluiter van de dag: zonsondergang @ kitesurf paradijs de slufter 19:30 - 22:00 stukke beter dan klotsbak brouwersdam
Welke kite vaarde je (kan het op je Avatar niet goed zien...).. Ik vaarde de rode Waroo 9m2. Waar velen Gaastra kites trouwens...opvallend.... zwarte nomad, volgens mij heb ik je dan nog gezien.. gast met lang haar? We waren met z'n 5en; 3 gaastra's en een c4 Als afsluiter een biertje op het strand, helemaal top Ja, dat was ik...kan niet missen. Jammer dat ik dat biertje heb gemist! Maar had ff genoeg gehad, en jullie gingen maar door! Volgende keer ff handje schudden dan maar
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zonder toestemming om in de poel te kiten is de spot gedegradeerd tot doorsnee noordzee spot. Ben benieuwd waar de massa's kiters daar straks naar toegaan als ze actief mensen gaan bekeuren! Echt k#t-nieuws voor kitend Nederland En waarom opeens? Die miljoenen kostende bak zand ligt er al ruim een jaar!!! Gaan ze in de komkommertijd moeilijk lopen doen!
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Brouwersdam ook opletten dat je enigszins in de zone blijft. Er zijn (zaterdag of zondag) 6 mensen beboet las ik in het AD
|
|
|
Ed.
|
Brouwersdam ook opletten dat je enigszins in de zone blijft. Er zijn (zaterdag of zondag) 6 mensen beboet las ik in het AD
Bij elkaar zelfs een stuk of 30 hoorde ik van ome agent! Op Ouddorp wordt je nu ook gelijk van het water getrokken als je in de poel gaat kiten.. Tot en met september uitkijken!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Pfff, en in de grote steden durven ze in sommige buurten niet eens uit de dienstwagen te komen. Nee, surfers pakken, goed hoor!!
|
|
|
hengelooooos
|
evan zonder handjes...
It's alive....... en dan mailen we niet even als de wijzen uit het Oosten deze kant op komen baas? hoe moet ik nu mailen als ik uit jullie roddelbox verwijdert ben?
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Gaan ze in de komkommertijd moeilijk lopen doen!
Omdat in de komkommertijd precies het strandseizoen is. In Den Haag namelijk van 1 juni tot 1 september. Daarna mag je legaal weer in de poel.
|
|
|
Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Bij elkaar zelfs een stuk of 30 hoorde ik van ome agent! Op Ouddorp wordt je nu ook gelijk van het water getrokken als je in de poel gaat kiten.. Tot en met september uitkijken! is hét zo erg Ed? dus de poel is verboden gebied geworden?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Omdat in de komkommertijd precies het strandseizoen is. In Den Haag namelijk van 1 juni tot 1 september. Daarna mag je legaal weer in de poel.
1. De zandmotor lag er vorig strandseizoen ook al. Toen was er geen verbod. 2. Het is er veel te ver lopen naar de poel vanuit de duinen voor badgasten 3. Welk strandseizoen? Er is alleen maar wind en regen de afgelopen weken 4. Als het stevig waait zit er zelden iemand op het strand. 5. Waarom mag je dan wel op zee kiten? Daar zouden dan ook badgasten zitten. 6. Ook in andere Nederlandse plaatsen is het strand seizoen van 15 april t/m 15 september, niet alleen in Den Haag Enige wat ik weet van de Kijkduinse reddingsbrigade is dat de stroming aan die kant van de motor (Noordkant) echt zo hoog is dat het voor badgasten levensgevaarlijk is daar te gaan zwemmen. Mogelijk dat dat de reden is dat ze wel de poel in mogen. Vooralsnog blijft het een vaag besluit, waarmee ze honderden surfers benadelen. En ook het publiek wat massaal komt kijken in de weekeinden! @ SJOERD: de roddelbox is nog steeds open voor je. Jij had vorig jaar betere dingen te doen had ik begrepen Ook iets met konijnen, maar dan het klassieke zeg maar
|
|
|
Ed.
|
Bij elkaar zelfs een stuk of 30 hoorde ik van ome agent! Op Ouddorp wordt je nu ook gelijk van het water getrokken als je in de poel gaat kiten.. Tot en met september uitkijken! is hét zo erg Ed? dus de poel is verboden gebied geworden? Tot en met september verboten ja. Ome agent is strikt.. We hebben Dex ook al getraint om de Duitsers te pakken die niet willen luisteren Vanaf de strandopgang met de Dixies bij het camperpark mag je kiten! Het was wel heerlijk Suppen vandaag
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ed, welke poel bedoel je precies? Je mag toch nog steeds in het groene gedeelte komen? Dus bij de dixies /bij het omcirkelde parkeerterrein omhoog en dan links tot aan strandtent iloon en stuk rechts mag je dan varen toch?
En zoals ik het goed begrijp mag je na het seizoen ook in de grote poel varen (rood omcirkelt)? dus daar aan de voorkant bij c side en flauwe werk ?
|
|
|
Ed.
|
Ed, welke poel bedoel je precies? Je mag toch nog steeds in het groene gedeelte komen? Dus bij de dixies /bij het omcirkelde parkeerterrein omhoog en dan links tot aan strandtent iloon en stuk rechts mag je dan varen toch?
En zoals ik het goed begrijp mag je na het seizoen ook in de grote poel varen (rood omcirkelt)? dus daar aan de voorkant bij c side en flauwe werk ?
Niet recht voor C-side, maar als je 100m naar links loopt tot de eerste strandpaal is het goed. In de zomer is het net zoals je kaartje!
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Bij elkaar zelfs een stuk of 30 hoorde ik van ome agent! Op Ouddorp wordt je nu ook gelijk van het water getrokken als je in de poel gaat kiten.. Tot en met september uitkijken! is hét zo erg Ed? dus de poel is verboden gebied geworden? Als je op Mirns kite heb je een grote poel.
|
|
|
R.B.
|
Michiel wat ik laatst van de gemeente Westland te horen kreeg is dat de gemeente Den Haag tegen het kitesurfen rond de zandmotor is. De gemeente Westland is voor het kitesurfen rond de zandmotor.
Blijkbaar is de grotere gemeente toch wat krachtiger.
|
|
|