robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Hey Leo, Nee had ik niet aan vandaag. Was iemand anders denk ik. Denk ook dat je morgen middag gewoon weer aan de bak moet met je 5je. Niks regen!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Geef maar een eyeball dan kom ik mn hut wel weer uit, Theo
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
5m? Ik was lekker met mn 10m aan het vliegen op een ondergelopen Bdam. Ok ok, het was wel een tikkeltje aan de harde kant maar het ging nog net
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
5m? Ik was lekker met mn 10m aan het vliegen op een ondergelopen Bdam. Ok ok, het was wel een tikkeltje aan de harde kant maar het ging nog net wellicht kan jij die 5m uit je tas halen vanmiddag. knmi zegt mogelijk 50 knopen bft 7-8. taxi genomen naar de bd? bel maar theo maar als het echt zo hard is pas ik,
|
|
|
|
rich@rd
|
ik denk dat ik eind van de middag eens ga kijken op het autostrand...
|
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Zit er ook aan te denken om naar het autostrand te gaan. Vanaf hoelaat zou het te doen zijn met een 7,5 ?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
bel maar theo maar als het echt zo hard is pas ik,
Niks ervan Leo. die barrels in jij!! Die killer branding op Tha Rock temmen. Ik neem de ranja mee, heb jij nog crocky chips??
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Zit er ook aan te denken om naar het autostrand te gaan. Vanaf hoelaat zou het te doen zijn met een 7,5 ? Zijn windrichtingen niet meer belangrijk of is de vinden jullie playa veilig met aflandige wind
|
|
|
rich@rd
|
Met of zonder Leon ?
zonder ga je ook o?
|
|
|
|
rich@rd
|
zag idd die reclame!!! maarre hij is niet over te halen door mij! misschien als we met zn allen een pbbombardement op hem afvuren
|
|
|
|
Yoram
|
Gister al 30kn gemist hoorde ik Vanmiddag maar weer van de partij :-D
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben echt nog ernstig aan het twijfelen.... Dalijk ga ik en heb je dikke wind maar ook met dikke buien en daar heb ik geen zin in.
|
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Zit je op webcam te gluren.
Whaha wind of geen wind gewoon gaan . En een luchtje schepen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ik geef het op, ben bang dat de wind te laat gaat draaien. teveel weersites zeggen dat het pas tegen de avond naar ZW gaat.
|
|
|