NKV en KNWB DE TOEKOMST

mijngatindelucht

Juni 13, 2007, 16:44:05
edit2Rapporteer  

Kiters, ik deel graag mijn ervaring.

De grote NKV - KNWB ontmoeting is een feit! Gister hebben we met een groep van 16 man en 1 vrouw om de tafel gezeten. Allen gerelateerd aan de NKV en de KNWB. Onderwerp:  toekomst van het kitesurfen in Nederland. Dus:

1 hoe gaan we om met  de wetten BPR, APV, NB-wet en natura 2000
2 hoe kunnen we het kitesurf imago verbeteren
3 hoe kan de samenwerking tussen de NKV en de KNWB hieraan bijdragen

Maar later meer inhoudelijke informatie. Nu bedank ik eerste alle aanwezigen voor hun enorme inzet. Het was enerverend om met zoveel kennisdragers hieraan te werken! Het is machtig te bedenken hoeveel energie iedereen besteed aan het belang van de kitesport.

Daarnaast bedank ik de BIJNA 1000 leden van de NKV en alle nieuwe vrijwilligers! We merken steeds meer steun te krijgen en dat hebben we nodig.

Heel duidelijk is geworden dat met de komst van Natura 2000 het probleem niet alleen de BPR gebieden betreft, maar vrijwel HEEL NEDERLAND. Wat de komende jaren bepaald wordt in het BPR en de Natura 2000 beheersplannen is cruciaal voor ELKE kiter in Nederland!

Tot slot een speciaal dankwoord richting Gerrit Visser. Vanavond wordt zijn 3de avond op rij dat hij actief is voor de NKV. Eergister gesproken op texel met de gemeenteraad, gister bij de vergadering geweest en vanavond voert hij het woord op de inspraakavond over natuura 2000 en de waddengebieden waaronder ook Den Helder valt! Gerrit, super bedankt en succes!

ListenToMe En dan nu tijd om te kiten kom maar op met die wind! Ivo
Jappy

Antwoord #1 Juni 13, 2007, 19:40:13
edit2Rapporteer  
Top om te horen dat het steeds beter gaat.
Veel succes met de nabije toekomst...dat ga je nodig hebben.

Is de dame blij met haar boardje?
We spreken elkaar wel weer een keer.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 13, 2007, 20:02:03
edit2Rapporteer  
Tja, door alles in ons kikkerlandje vast te leggen worden de kitespots steeds schaarser. En dan neemt de drukte ook nog eens razendsnel toe. Wordt tijd om ook maar eens lid te worden ben ik bang.
Eef

Geen avatar

Antwoord #3 Juni 13, 2007, 21:07:20
edit2Rapporteer  
De dame is HEEEEEEEL blij met haar boardje!!!!!  ThumpsUp
Jappy

Antwoord #4 Juni 13, 2007, 21:46:07
edit2Rapporteer  
Hahhahahaha, hoi Eef! Al gevaren??
Eef

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 13, 2007, 21:49:29
edit2Rapporteer  
Scheveningen! en jahaa het boardje is zo goed dat ik zelfs lekker op zee mn gang kan gaan!!

Dus ik ben echt superblij! Nu alleen een peesontsteking in mn pols waardoor ik ff niets kan... maar zolang het niet echt waait, kan ik er nog mee omgaan  :Smiley
Lex

Antwoord #6 Juni 14, 2007, 00:54:20
edit2Rapporteer  
Goed bezig...ben blij dat ik lid ben  ThumpsUp
Tommie

Geen avatar

Antwoord #7 Juni 14, 2007, 03:16:56
edit2Rapporteer  
ja daar sluit ik me bij aan lex
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #8 Juni 14, 2007, 15:51:33
edit2Rapporteer  
Ben al vele jaren lid ,goed werk NKV.. ThumpsUp
OlafJanssen

Geen avatar

Antwoord #9 Juni 16, 2007, 02:22:57
edit2Rapporteer  
Hee gasten, klinkt goed allemaal. Zet m op!
Ook leuke actie samen met Salt. mijn complimenten.
Gerrit, we zijn trots op je!

Olaf
Stanley

Antwoord #10 Juni 16, 2007, 04:43:00
edit2Rapporteer  
He hoe zit het met die veiligheidscomissie.
Heb net de NKV nieuwsbrief ontvangen en de huidige ploeg vaart zo te zien allemaal rond op zee. Hoe zit dat voor het binnenwater.
Heb me trouwens al opgegeven maar hoor alleen niks.
Kom op guys reageer eens.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.