Mensen,
Als er kritiek is, moeten we het zeggen, maar juist positieve ervaringen moeten m.i. meer gedeeld worden. Dat maakt het leven nog aangenamer!
Dus:
Had aan het begin van de zomervakantie mijn 555 kapot gesprongen. Schroef met insert en al door het board getrokken. Ik balend naar Telstar. Daar aangekomen bleek dat mijn board net 1 jaar en 4 weken geleden gekocht was. Volgens de mannen van Telstar niet zo'n probleem. Ze sturen hem op en dan zou het wel een garantie gevalletje worden en moesten we alleen afwachten of het reparatie of een nieuw board zou worden.
Maar ik zag de bui al hangen, want ik had net 2 weken geklust in mijn vakantiehuis in Tsjechie en het zou me toch niet gebeuren dat ik 2 weken of langer niet kon kiten........ (geschokt_kitesmiley)
Maar toen zei "looping like hell Gerrit":" Kom maar effe mee, ik heb wel wat voor je dat je effe mag gebruiken tot die tijd." En hij gaf me zo een nobile 666 uit 2007 (!) uit de winkel mee!
Uiteindelijk vond ik dit board nog veel lekkerder dan mijn 555 2006. En wat deden de mannen van Telstar??
Toen nobile vorige week een gloednieuwe 555 uit 2007 opstuurde, mocht ik kiezen: de 555 2007 of de 666 2007 die ik al had. Ik heb dus de 666 genomen en het mooie is dat mijn garantie deze week opnieuw voor een jaar in gaat!!!!!!
JEROEN BEDANKT!!!