Nog meer ode aan Telstar

Kaptain

Berichten: 561
September 12, 2007, 20:44:39
edit2Rapporteer  
Mensen,

Als er kritiek is, moeten we het zeggen, maar juist positieve ervaringen moeten m.i. meer gedeeld worden. Dat maakt het leven nog aangenamer!

Dus:
Had aan het begin van de zomervakantie mijn 555 kapot gesprongen. Schroef met insert en al door het board getrokken. Ik balend naar Telstar. Daar aangekomen bleek dat mijn board net 1 jaar en 4 weken geleden gekocht was. Volgens de mannen van Telstar niet zo'n probleem. Ze sturen hem op en dan zou het wel een garantie gevalletje worden en moesten we alleen afwachten of het reparatie of een nieuw board zou worden.

Maar ik zag de bui al hangen, want ik had net 2 weken geklust in mijn vakantiehuis in Tsjechie en het zou me toch niet gebeuren dat ik 2 weken of langer niet kon kiten........ (geschokt_kitesmiley)

Maar toen zei "looping like hell Gerrit":" Kom maar effe mee, ik heb wel wat voor je dat je effe mag gebruiken tot die tijd." En hij gaf me zo een nobile 666 uit 2007 (!) uit de winkel mee!

Uiteindelijk vond ik dit board nog veel lekkerder dan mijn 555 2006. En wat deden de mannen van Telstar??
Toen nobile vorige week een gloednieuwe 555 uit 2007 opstuurde, mocht ik kiezen: de 555 2007 of de 666 2007 die ik al had. Ik heb dus de 666 genomen en het mooie is dat mijn garantie deze week opnieuw voor een jaar in gaat!!!!!!

JEROEN BEDANKT!!!
horstie

Berichten: 62
Antwoord #1 September 12, 2007, 21:03:22
edit2Rapporteer  
nou ik heb het ook gehad bij telstar.
helaas niet altijd perfect geholpen maar de garantie is toppie
heb net een shinnpro gekocht ( werd alleen maar aangekeken niet geholpen)
en ik wist toch wat ik wilde hebben haha maar toen ik om een bag vroeg die er bij hoorde werd er 1 opgesnort en thuis bleek ie niet om het board te passen , haha maar ik ben wel blij met m`n nieuwe xbow 3 die ik ff mocht omruilen voor een switch blade duzzzzz luitjezzz ga naar TELSTAR . (moet je wel weten wat je koopt haha) geintje , toppie als je met klachten komt!!!! ze nemen je zeker serieus daar!!!!
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #2 September 12, 2007, 21:20:36
edit2Rapporteer  
Telsar is GOED!
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #3 September 12, 2007, 21:58:17
edit2Rapporteer  
Eindelijk weer positieve reacties over telstar... ThumpsUp ThumpsUp

Chill zo'n aktie  ThumpsUp ThumpsUp
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #4 September 13, 2007, 00:02:43
edit2Rapporteer  
heeft nobile niet standard 2 jaar garantie?

dat hoorde ik iemand laast zeggen.......


foutje
Roni-Size

Berichten: 284
Antwoord #5 September 13, 2007, 01:51:31
edit2Rapporteer  
quote author=horstie link=topic=27658.msg319824#msg319824 date=1189623802]
nou ik heb het ook gehad bij telstar.
helaas niet altijd perfect geholpen maar de garantie is toppie
heb net een shinnpro gekocht ( werd alleen maar aangekeken niet geholpen)
en ik wist toch wat ik wilde hebben haha maar toen ik om een bag vroeg die er bij hoorde werd er 1 opgesnort en thuis bleek ie niet om het board te passen ,
Citaat

welke maat board heb je gekocht en board bag gehad.....?
Ik kocht nl een shinn 130x40 een kreeg een te grote boardbag 135 mee bij Telstar....overigens gingen ze zoeken nadat ik vertelde dat er een boardbag bij zat volgens de site van nobile.....

...Ander verhaal.... een maatje van me kocht een nieuwe kite in Mauritius North rhino 5.... daar niet kunnen testen en hier in holland bleek de kite scheef in elkaar genaaid te zijn en zo krom te zijn dat hij niet in de lucht bleef zonder hard naar 1 kant te sturen....Telstar gegaan Jeroen gesproken ...die hebben het zo geregeld dat hij een nieuwe op kon halen .....echt top geregeld terwijl zei er niets mee te maken hadden....thx...
Aloha !!!
brutus

Berichten: 214
Antwoord #6 September 13, 2007, 01:54:06
edit2Rapporteer  
Goede service man. Veel plezier met je 666.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #7 September 13, 2007, 02:27:05
edit2Rapporteer  
klinkt super dit hou ik in gedachte!!!!:P
nlkiter

Berichten: 33
Antwoord #8 September 13, 2007, 03:52:31
edit2Rapporteer  
Maar toen zei "looping like hell Gerrit":"

En vervolgens wordt Jeroen bedankt in 2 reacties

Jeroen = Gerrit = Jeroen.

Heb zelf met gerrit een mooie deal gemaakt voor mijn fuel 11m destijds, prima zaak, ook voor kleding overigens!!!
Tukker

Berichten: 185
Antwoord #9 September 13, 2007, 14:23:38
edit2Rapporteer  
Ze vormen een echt elftal daar:-)
joepje

Berichten: 206
Antwoord #10 September 13, 2007, 18:17:20
edit2Rapporteer  
hmmm, mijn ervaringen zijn er toch echt veel minder positief.... misschien moet ik het weer eens proberen....
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #11 September 13, 2007, 22:57:40
edit2Rapporteer  
Citaat
Jeroen = Gerrit = Jeroen.

Heey volgensmij is het wel zo daarzo, want toen ze mij een verkeerd boardje hadden meegegeven kon ik hem ruilen en moest ik vragen naar Jeroen, vervolgens schreef jeroen op de doos, dat het board al was betaald met de kusjes van gerrit  (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) loser

Nou wil ik me niet bemoeien met het telstar team maar.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)Huh ThumpsUp
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #12 September 14, 2007, 00:13:53
edit2Rapporteer  
jeroen gerritsen... dus vandaar Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.