Duitse diefjes

FunkyoneNL

November 12, 2007, 04:07:27
edit2Rapporteer  
Hej dudes,

Vandaag heerlijk dagje brouwersdam gehad echter toch weer iets vervelends gezien.... ThumpDown
we hadden de spullen op een plekje en had 1 boardje op de kant laten liggen me oog viel op 2 kinderen die opvallend bij onze spullen hingen. Korte tijd later zag een maat van me dat die ventjes met mijn board de duinen overgingen hij erachter aan gesjeest en toen waren ze vlakbij een auto.... en na enige woorden met deze knaapjes waarin zij aangaven dat ze niks van nederlands begrepen uiteindelijk board uit hun lieve kleine kinderhandjes getrokken en weer naar strand gegaan. Vraag me af of ze hem echt wilde stelen of ze er mee wilden spelen maar gezien de leeftijd  circa 13 jaar denk ik toch het 1e kortom kijk uit met je spullen en 2 lieve kleine ventjes
Vinni

Antwoord #1 November 12, 2007, 04:16:27
edit2Rapporteer  
13 jaar, dan weten ze prima waar ze mee bezig zijn...
Zal me eigenlijk niets verbazen als er een ouder persoon achter zit.
FunkyoneNL

Antwoord #2 November 12, 2007, 04:24:15
edit2Rapporteer  
ja dat idee had ik ook ind gewoon een oudere persoon die dat organiseert ofzo ik weet het niet maar toen ik die leeftijd had wist ik dat je zoiets niet mocht doen.... en wat de gevolgen hadden kunnen wezen.....
xxedguyxx

Antwoord #3 November 12, 2007, 04:35:45
edit2Rapporteer  
wat n k:.....akken... ik had ze stevig aangepakt, kost wat kost. duits of niet..
Morres

Antwoord #4 November 12, 2007, 04:42:37
edit2Rapporteer  
gewoon politie bellen, insluiten die hap
FunkyoneNL

Antwoord #5 November 12, 2007, 04:44:47
edit2Rapporteer  
@ed ja ik was op dat moment aan het knallen en hij heeft al voorwaardelijk voor mishandeling....

@Morres achteraf had hij dat ook moeten maar telefoon in wetsuit heb ik niet en erachteraan hobbelen in je wetsuit is ook niet fijn..... Wink
Morres

Antwoord #6 November 12, 2007, 05:13:04
edit2Rapporteer  

hehehhehe
michiel v geel

Antwoord #7 November 12, 2007, 13:27:27
edit2Rapporteer  

ik geloof echt neit dat het opzet van ouders zou zijn maar 13 jaar dan weet je wel waar je mee bezig bent
idd politie normaal bellen en ze dan niet met de roe slaan want dan klagen ze je aan voor mishandeling
Ondabeach

Antwoord #8 November 12, 2007, 14:42:37
edit2Rapporteer  
Tja 13 jaar en dan "geen Engels" kunnen ... In welke grot zijn die geboren dan.
Morres

Antwoord #9 November 12, 2007, 14:53:23
edit2Rapporteer  
Tja 13 jaar en dan "geen Engels" kunnen ... In welke grot zijn die geboren dan.
Duitsland... Grin

Het hangt sterk van de regio af, maar veel Duitsers spreken geen Engels, tenminste, tegen mij niet Grin
Gelukkig spreek ik ein bischen deutsch, jahwol!
Ik zat in de shit halverwege Munchen, had getankt, blijken ze daar helemaal geen pinpas te accepteren, alleen zo'n chip en/of CC. En had ik maar 10€ op zak..
Heb ik mn telefoon achter gelaten, en ben naar dorp in de buurt gereden voor pinautomaat Angry
rikdekker

Antwoord #10 November 12, 2007, 15:00:14
edit2Rapporteer  
waren het geen kleine poolse mannekes? of oekrainse ofzo? stond laatst een heel stuk in de krant over ouders die hun kinderen uit stelen sturen, om vanalles en nog wat mee te nemen..

tuig...bah!
Tom

Antwoord #11 November 12, 2007, 15:57:24
edit2Rapporteer  
die kleine ettertjes weten het dondersgoed! Van de zomer ook al zoiets,

Ik was les aan het geven en er lagen nog dverse andere les kites op het strand met een onshore windje. Pak zo'n fijn duits meisje jaartje of 12 ofzo denk ook die kite op e laat hem los!
Je raad het al .. ding vol gaten lek etc. Dus ik trek een sprintje en dat kind renne! Toen ik uiteindelijk dat kind te pakken had janke en gille natuurlijk, niks snappen zou ik ook doen ..
Gelukkig kwam papa op het gekrijs af en is het netjes met de verzekering geregeld.

conclussie, die ettertjes kunnen nergens met hun fikken vanaf blijven! Niet van fietsen kites of boards tenminste..
Vinni

Antwoord #12 November 12, 2007, 16:22:03
edit2Rapporteer  

ik geloof echt neit dat het opzet van ouders zou zijn maar 13 jaar dan weet je wel waar je mee bezig bent
idd politie normaal bellen en ze dan niet met de roe slaan want dan klagen ze je aan voor mishandeling

Hoeft ook niet van de ouders te zijn, maar ik denk wel dat er een ouder persoon achter zit.
Maar dat weet ik eigenlijk ook niet natuurlijk..
Rikkediedoo

Antwoord #13 November 12, 2007, 16:23:00
edit2Rapporteer  
Tis schorrie morrie ! In zak van zwartepiet !
michiel v geel

Antwoord #14 November 12, 2007, 20:44:20
edit2Rapporteer  
die kleine ettertjes weten het dondersgoed! Van de zomer ook al zoiets,

Ik was les aan het geven en er lagen nog dverse andere les kites op het strand met een onshore windje. Pak zo'n fijn duits meisje jaartje of 12 ofzo denk ook die kite op e laat hem los!
Je raad het al .. ding vol gaten lek etc. Dus ik trek een sprintje en dat kind renne! Toen ik uiteindelijk dat kind te pakken had janke en gille natuurlijk, niks snappen zou ik ook doen ..
Gelukkig kwam papa op het gekrijs af en is het netjes met de verzekering geregeld.

conclussie, die ettertjes kunnen nergens met hun fikken vanaf blijven! Niet van fietsen kites of boards tenminste..

idd je moet je kinderen gewoon in de gaten houden
Ondabeach

Antwoord #15 November 12, 2007, 23:00:44
edit2Rapporteer  
Duitsland... Grin

Hahaha Mooie in kopper!
henkieboardfan

Geen avatar

Antwoord #16 November 13, 2007, 00:07:34
edit2Rapporteer  
Ow die duitser af en toe, soms gaan ze weleens vevelen.

Zelfs mijn opa heeft nog een fiets tegoed.
FunkyoneNL

Antwoord #17 November 13, 2007, 00:38:33
edit2Rapporteer  
ja beetje kansloos dat je niet eens meer je spullen kan laten liggen bij kinderen...... Ach ja wees gewaarschuwd!!!
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #18 November 13, 2007, 01:01:02
edit2Rapporteer  
gewoon allebij de handjes breken volgende x!!!
handjes netjes op de grond en ff 'n paar goeie tikken met de rand van het board erop...klaar is kees(of hanzel)
Davidoff
Gast
Antwoord #19 November 13, 2007, 01:02:23
edit2Rapporteer  
wat dacht je van roemenen?

in A'dam ook. ze rijden in die fietstaxi's. stap nooit in! ze naaien je waar je bij staat. eerste en laatste x kreeg ik een mes naar me gewezen toen ik 10 eu moest betalen ipv de afgesproken 2 eu voor een stukkie van 1 km. magoed. wil niet discrimineren, maar die kinderen worde kompleet gehersenspoelt door die te zieke ouders.

punt.

Davi
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #20 November 13, 2007, 02:50:42
edit2Rapporteer  
toch he, bekruipt me toch een naar gevoel. Het viel me wel eens eerder op, dat was met die wankers bij Horst, dat de tolerantie toch wel ongeveer zero is af en toe. Het is hier toch een sport forum, waar hele flexe sportgasten zitten?

Okay even de feiten:
Feit: er zijn ongeveer 82468000 duitsers, en 16400000 Nederlanders. Het gecombineerde duitstalige taalgebied is traditioneel zo groot dat praktisch alle buitenlandse films en programmas worden gedubt, net als in bv. Frankrijk en Spanje, waar de goede Sint woont. Anders dan in de kleinere landen zoals Zweden enzo, waar alles zoals bij ons ondertiteld is. De kans dat een 13 jarig uit Dld Engels kan is daardoor veel kleiner dan hier.
Feit: Jochies van 13 kunnen ongeloveloos irritant zijn en je mag ze niet slaan.
Feit: Iemand met een board op z'n handen hakken levert een gecompliceerde breuk dan wel verbrijzeling van de botjes in de hand waardoor de kans groot is dat de eigenaar van die hand voor zijn leven verminkt kan raken, en waardoor de zelf-aangestelde rechter cq. beul een strafblad kan krijgen tenzij die zelf jonger is dan 13.
Feit: de topic starter had het over een Duitsch jochie en niet over Roemenen, Polen, Oekraïndianen.
El Rudo

Antwoord #21 November 13, 2007, 03:04:29
edit2Rapporteer  
wat dacht je van roemenen?

in A'dam ook. ze rijden in die fietstaxi's. stap nooit in! ze naaien je waar je bij staat. eerste en laatste x kreeg ik een mes naar me gewezen toen ik 10 eu moest betalen ipv de afgesproken 2 eu voor een stukkie van 1 km. magoed. wil niet discrimineren, maar die kinderen worde kompleet gehersenspoelt door die te zieke ouders.

punt.

Davi

betalen, uitstappen, camera aan, fietstaxi omgooien, lachen, tuinen en thuis op youtube zetten.

Oh nee dat mag ik niet zeggen!
FunkyoneNL

Antwoord #22 November 13, 2007, 03:08:15
edit2Rapporteer  
whaha el rudo je hebt gelijk maar daar bij moet ik wel benadrukken dat deze jongens gewacht hebben tot wij niet keken hingen heel de tijd bij onze gear.... normaal speelsigheid is niet moment afwachten om te snaaien... daarbij probeer jezelf voor te stellen als je board wel weg was.... op zo'n moment dat je die jongens betrapt is het beste om je kalmte te bewaren en de ventjes netjes aan de polizei over te dragen. Hoeveel boardjes zullen er anders wel niet verdwijnen? Ik weet niet of dit zo gepland was of een opeens gloeilamp momentje feit is wel dat je anders dankzij deze ventjes een grote kosten post heb gehad. Ik heb overigens en wel nu een deukje/ scheurtje in zitten van een stuitermoment met het asfalt.....
El Rudo

Antwoord #23 November 13, 2007, 03:19:13
edit2Rapporteer  
Hi Funkbro, zie feit nr. 2, ik denk trouwnes dat ongeveer iedereen hier op z'n 13e wel eens wat uitgevreten heeft, hopelijk waren dit de 5mins of fame voor die prütslerische schweinsgebrätenlocher.
Ik vind het ook helemaal niks dat het gebeurt, keur niks goed enzo, maar soms lijkt KH wel op de reaguurders van Wilders z'n Geenstijl. En daar wordt ik dan weer eng van.
Er zit trouwens notabene een zichzelf als fatsoensfrys etalerende moderator een afbeelding van een bos fasces (http://en.wikipedia.org/wiki/Fasces) te plaatsen? Wat mot?
FunkyoneNL

Antwoord #24 November 13, 2007, 03:23:46
edit2Rapporteer  
Okee ja ik wilde alleen maar iedereen waarschuwen... en de motieven die zullen we nooit weten en gissen heeft geen zin. Maar let op je spullen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.