Vinni
|
13 jaar, dan weten ze prima waar ze mee bezig zijn... Zal me eigenlijk niets verbazen als er een ouder persoon achter zit.
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja dat idee had ik ook ind gewoon een oudere persoon die dat organiseert ofzo ik weet het niet maar toen ik die leeftijd had wist ik dat je zoiets niet mocht doen.... en wat de gevolgen hadden kunnen wezen.....
|
|
|
xxedguyxx
|
wat n k:.....akken... ik had ze stevig aangepakt, kost wat kost. duits of niet..
|
|
|
Morres
|
gewoon politie bellen, insluiten die hap
|
|
|
FunkyoneNL
|
@ed ja ik was op dat moment aan het knallen en hij heeft al voorwaardelijk voor mishandeling.... @Morres achteraf had hij dat ook moeten maar telefoon in wetsuit heb ik niet en erachteraan hobbelen in je wetsuit is ook niet fijn.....
|
|
|
Morres
|
hehehhehe
|
|
|
michiel v geel
|
13 jaar, dan weten ze prima waar ze mee bezig zijn... Zal me eigenlijk niets verbazen als er een ouder persoon achter zit.
ik geloof echt neit dat het opzet van ouders zou zijn maar 13 jaar dan weet je wel waar je mee bezig bent idd politie normaal bellen en ze dan niet met de roe slaan want dan klagen ze je aan voor mishandeling
|
|
|
Ondabeach
|
Tja 13 jaar en dan "geen Engels" kunnen ... In welke grot zijn die geboren dan.
|
|
|
Morres
|
Tja 13 jaar en dan "geen Engels" kunnen ... In welke grot zijn die geboren dan.
Duitsland... Het hangt sterk van de regio af, maar veel Duitsers spreken geen Engels, tenminste, tegen mij niet Gelukkig spreek ik ein bischen deutsch, jahwol! Ik zat in de shit halverwege Munchen, had getankt, blijken ze daar helemaal geen pinpas te accepteren, alleen zo'n chip en/of CC. En had ik maar 10€ op zak.. Heb ik mn telefoon achter gelaten, en ben naar dorp in de buurt gereden voor pinautomaat
|
|
|
rikdekker
|
waren het geen kleine poolse mannekes? of oekrainse ofzo? stond laatst een heel stuk in de krant over ouders die hun kinderen uit stelen sturen, om vanalles en nog wat mee te nemen..
tuig...bah!
|
|
|
Tom
|
die kleine ettertjes weten het dondersgoed! Van de zomer ook al zoiets,
Ik was les aan het geven en er lagen nog dverse andere les kites op het strand met een onshore windje. Pak zo'n fijn duits meisje jaartje of 12 ofzo denk ook die kite op e laat hem los! Je raad het al .. ding vol gaten lek etc. Dus ik trek een sprintje en dat kind renne! Toen ik uiteindelijk dat kind te pakken had janke en gille natuurlijk, niks snappen zou ik ook doen .. Gelukkig kwam papa op het gekrijs af en is het netjes met de verzekering geregeld.
conclussie, die ettertjes kunnen nergens met hun fikken vanaf blijven! Niet van fietsen kites of boards tenminste..
|
|
|
Vinni
|
ik geloof echt neit dat het opzet van ouders zou zijn maar 13 jaar dan weet je wel waar je mee bezig bent idd politie normaal bellen en ze dan niet met de roe slaan want dan klagen ze je aan voor mishandeling Hoeft ook niet van de ouders te zijn, maar ik denk wel dat er een ouder persoon achter zit. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet natuurlijk..
|
|
|
Rikkediedoo
|
Tis schorrie morrie ! In zak van zwartepiet !
|
|
|
michiel v geel
|
die kleine ettertjes weten het dondersgoed! Van de zomer ook al zoiets,
Ik was les aan het geven en er lagen nog dverse andere les kites op het strand met een onshore windje. Pak zo'n fijn duits meisje jaartje of 12 ofzo denk ook die kite op e laat hem los! Je raad het al .. ding vol gaten lek etc. Dus ik trek een sprintje en dat kind renne! Toen ik uiteindelijk dat kind te pakken had janke en gille natuurlijk, niks snappen zou ik ook doen .. Gelukkig kwam papa op het gekrijs af en is het netjes met de verzekering geregeld.
conclussie, die ettertjes kunnen nergens met hun fikken vanaf blijven! Niet van fietsen kites of boards tenminste..
idd je moet je kinderen gewoon in de gaten houden
|
|
|
Ondabeach
|
Duitsland... Hahaha Mooie in kopper!
|
|
|
henkieboardfan
Geen avatar
|
Ow die duitser af en toe, soms gaan ze weleens vevelen.
Zelfs mijn opa heeft nog een fiets tegoed.
|
|
|
FunkyoneNL
|
ja beetje kansloos dat je niet eens meer je spullen kan laten liggen bij kinderen...... Ach ja wees gewaarschuwd!!!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
gewoon allebij de handjes breken volgende x!!! handjes netjes op de grond en ff 'n paar goeie tikken met de rand van het board erop...klaar is kees(of hanzel)
|
|
|
Davidoff
Gast
|
wat dacht je van roemenen?
in A'dam ook. ze rijden in die fietstaxi's. stap nooit in! ze naaien je waar je bij staat. eerste en laatste x kreeg ik een mes naar me gewezen toen ik 10 eu moest betalen ipv de afgesproken 2 eu voor een stukkie van 1 km. magoed. wil niet discrimineren, maar die kinderen worde kompleet gehersenspoelt door die te zieke ouders.
punt.
Davi
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
toch he, bekruipt me toch een naar gevoel. Het viel me wel eens eerder op, dat was met die wankers bij Horst, dat de tolerantie toch wel ongeveer zero is af en toe. Het is hier toch een sport forum, waar hele flexe sportgasten zitten?
Okay even de feiten: Feit: er zijn ongeveer 82468000 duitsers, en 16400000 Nederlanders. Het gecombineerde duitstalige taalgebied is traditioneel zo groot dat praktisch alle buitenlandse films en programmas worden gedubt, net als in bv. Frankrijk en Spanje, waar de goede Sint woont. Anders dan in de kleinere landen zoals Zweden enzo, waar alles zoals bij ons ondertiteld is. De kans dat een 13 jarig uit Dld Engels kan is daardoor veel kleiner dan hier. Feit: Jochies van 13 kunnen ongeloveloos irritant zijn en je mag ze niet slaan. Feit: Iemand met een board op z'n handen hakken levert een gecompliceerde breuk dan wel verbrijzeling van de botjes in de hand waardoor de kans groot is dat de eigenaar van die hand voor zijn leven verminkt kan raken, en waardoor de zelf-aangestelde rechter cq. beul een strafblad kan krijgen tenzij die zelf jonger is dan 13. Feit: de topic starter had het over een Duitsch jochie en niet over Roemenen, Polen, Oekraïndianen.
|
|
|
El Rudo
|
wat dacht je van roemenen?
in A'dam ook. ze rijden in die fietstaxi's. stap nooit in! ze naaien je waar je bij staat. eerste en laatste x kreeg ik een mes naar me gewezen toen ik 10 eu moest betalen ipv de afgesproken 2 eu voor een stukkie van 1 km. magoed. wil niet discrimineren, maar die kinderen worde kompleet gehersenspoelt door die te zieke ouders.
punt.
Davi
betalen, uitstappen, camera aan, fietstaxi omgooien, lachen, tuinen en thuis op youtube zetten. Oh nee dat mag ik niet zeggen!
|
|
|
FunkyoneNL
|
whaha el rudo je hebt gelijk maar daar bij moet ik wel benadrukken dat deze jongens gewacht hebben tot wij niet keken hingen heel de tijd bij onze gear.... normaal speelsigheid is niet moment afwachten om te snaaien... daarbij probeer jezelf voor te stellen als je board wel weg was.... op zo'n moment dat je die jongens betrapt is het beste om je kalmte te bewaren en de ventjes netjes aan de polizei over te dragen. Hoeveel boardjes zullen er anders wel niet verdwijnen? Ik weet niet of dit zo gepland was of een opeens gloeilamp momentje feit is wel dat je anders dankzij deze ventjes een grote kosten post heb gehad. Ik heb overigens en wel nu een deukje/ scheurtje in zitten van een stuitermoment met het asfalt.....
|
|
|
El Rudo
|
Hi Funkbro, zie feit nr. 2, ik denk trouwnes dat ongeveer iedereen hier op z'n 13e wel eens wat uitgevreten heeft, hopelijk waren dit de 5mins of fame voor die prütslerische schweinsgebrätenlocher. Ik vind het ook helemaal niks dat het gebeurt, keur niks goed enzo, maar soms lijkt KH wel op de reaguurders van Wilders z'n Geenstijl. En daar wordt ik dan weer eng van. Er zit trouwens notabene een zichzelf als fatsoensfrys etalerende moderator een afbeelding van een bos fasces ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fasces) te plaatsen? Wat mot?
|
|
|
FunkyoneNL
|
Okee ja ik wilde alleen maar iedereen waarschuwen... en de motieven die zullen we nooit weten en gissen heeft geen zin. Maar let op je spullen!
|
|
|