Ik denk dat er weinig mensen iets kunnen vertellen over de foilkites.
Je houd er van of je houdt er niet van.
Feit is wel dat die dingen goed uit de testen komen.
De-power en herstartbaarheid moeten volgens de testbladen zwaar oké zijn.
Ik persoonlijk hou er niet van.
Krijg er altijd z'n onbehaaglijk Duits gevoel bij
Mijn laatste bijdrage aan dit topic.
Mini-me heeft het aan het juiste end: Flysurfers komen in diverse test (o.a. depowerbaarheid, windrange) als beste uit de bus.
citaat Master: Het zullen best goede kites zijn maar ik vraag me dan af waarom er bijna niemand mee kite?
In de jaren 80 (van de vorige eeuw) was er een strijd gaande tussen 3 video systemen: VHS, Beta-max en Philips 2000. Van deze drie heeft VHS veruit het slechts. Wie heeft gewonnen? Juist VHS.
In die jaren 80 was er ook een strijd tussen computerbesturingssystemen zoals: Atari, Commodore, Apple, Acorn, Sinclaire, Philips en MsDos (later windows). MsDos was van deze systemen het minst gebruikersvriendelijk. Wie heeft gewonnen? Juist Bill Gates ,et zijn MsDos.
Het is vaak niet de beste die wint, maar wie de beste PR en Marketing stategy heeft.
Wat dat onbehaaglijke Duitse gevoel van Mini-me betreft. De 2e Wereldoorlog is al meer dan 60 jaar voorbij. De Duitsers die toen verkeerd waren zijn bijna allemaal dood (er waren trouwens ook veel Nederlanders verkeerd).
Veel Kite-merken komen uit de Ver. Staten. Daar hebben ze een president die de hele wereld heeft voorgelogen om een oorlog te kunnen beginnen in Irak, en iedereen van ons controleert over Internet (only for the oil !). Daar krijg ik nog eens een onbehaaglijk gevoel van.
Grtz.