Wimt
|
Gisteren waaide het niet veel op Vrouwenpolder, dus kun je je op andere dingen concentreren. Kwam een kiter aanlopen, met 20 m daarachter een kromme oude man, met plank en pomp. Pompt de kite op, en wuift zijn zoon na, vanaf het strand. Ga met ze praten, opa blijkt 87. Had voor kleinzoon warme kipsate meegebracht; niet te snel eten joh. En vertelt ons onderwijl wat moppen. Laat daarna de kite leeglopen, rolt `m op, en als zoon is uitgegeten, gaan ze weer naar huis. k wil wel 2 van die opa`s
Zie Oz overvliegen, maakt een mooi bochie voor ons met zijn plane. Met bodybilder gepraat (naam vergeten), vond dat ik mooie wavede met mijn Pinda, vond ik zelf ook. Was volgens hem toe aan een nieuwe kite, of dat weer eigenbouw werd; neen, something NEW. Andy kende probleemmaker, volgens hem, Michiel Geel, die er leuk mee vliegt. Waarom ik minder op het forum ben; ik maak te weinig uitvindingen vind ik. Pinda is nog steeds te testen, je zou de eerste zijn vertelde ik hem. Hij vroeg, waarom ik een tennisbal aan mijn zandzak had; bij zelf oplaten, gaat de zak bij vloed onder water, die bal zit aan een touw, en kan ik de zak zo vinden. Lachen. Heb hem niet verteld, dat ik een electrostep van een oude autoaccu en en accuboormachine`s had gemaakt, waaraan ik mijn plank haak, met daaronder een as met wielen, om makkelijk naar Neeltje Jans te kunnen rijden. Zou meer lachen hebben ongeleverd. Peter weet met zijn 11 m en toch weer 100 kg, toch in anderhalf uur upwind te komen naar de sluizen. Andy (moderator) vond dat ik goede recensies kreeg, waarop ik zei, stom genoeg, maar ik wist toen nog niet dat ie modderman was, dat we daar wel wat aan zouden doen, dus zie vandaag mijn reactie op milieutaliban.
Ach, het leven is wat je ervan maakt, ook al is er weinig wind.
|