leuk

Wimt

Berichten: 2498
April 22, 2008, 18:32:35
edit2Rapporteer  
Gisteren waaide het niet veel op Vrouwenpolder, dus kun je je op andere dingen concentreren. Kwam een kiter aanlopen, met 20 m daarachter een kromme oude man, met plank en pomp. Pompt de kite op, en wuift zijn zoon na, vanaf het strand. Ga met ze praten, opa blijkt 87. Had voor kleinzoon warme kipsate meegebracht; niet te snel eten joh. En vertelt ons onderwijl wat moppen.
Laat daarna de kite leeglopen, rolt `m op, en als zoon is uitgegeten, gaan ze weer naar huis.
k wil wel 2 van die opa`s

Zie Oz overvliegen, maakt een mooi bochie voor ons met zijn plane. Met bodybilder gepraat (naam vergeten), vond dat ik mooie wavede met mijn Pinda, vond ik zelf ook. Was volgens hem toe aan een nieuwe kite, of dat weer eigenbouw werd; neen, something NEW. Andy kende probleemmaker, volgens hem, Michiel Geel, die er leuk mee vliegt. Waarom ik minder op het forum ben; ik maak te weinig uitvindingen vind ik.    Pinda is nog steeds te testen, je zou de eerste zijn vertelde ik hem. Hij vroeg, waarom ik een tennisbal aan mijn zandzak had; bij zelf oplaten, gaat de zak bij vloed onder water, die bal zit aan een touw, en kan ik de zak zo vinden. Lachen. Heb hem niet verteld, dat ik een electrostep van een oude autoaccu en en accuboormachine`s had gemaakt, waaraan ik mijn plank haak, met daaronder een as met wielen, om makkelijk naar Neeltje Jans te kunnen rijden. Zou meer lachen hebben ongeleverd. Peter weet met zijn 11 m en toch weer 100 kg, toch in anderhalf uur upwind te komen naar de sluizen.
Andy (moderator) vond dat ik goede recensies kreeg, waarop ik zei, stom genoeg, maar ik wist toen nog niet dat ie modderman was, dat we daar wel wat aan zouden doen, dus zie vandaag mijn reactie op milieutaliban.

Ach, het leven is wat je ervan maakt, ook al is er weinig wind.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 April 22, 2008, 19:21:37
edit2Rapporteer  
Oke en nu nog een keer in normaal Nederlands?
chico

Berichten: 1112
Antwoord #2 April 22, 2008, 19:25:09
edit2Rapporteer  
Oke en nu nog een keer in normaal Nederlands?

Het is een soort geheimtaal. Het komt uit limboland. Niet te veel aandacht aan geven.
;-)
ps; Hij is niet gevaarlijk.
andy
Moderator

Berichten: 1904
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 April 22, 2008, 19:25:42
edit2Rapporteer  
haha wat een topic wimt, ik zit alleen nog te twijfelen om het in de lounge te zetten hoor Wink.
FlyGirl

Geen avatar

Berichten: 791
Antwoord #4 April 22, 2008, 19:31:43
edit2Rapporteer  
Vond het gewoon een leuk verhaal!!
idd, het is maar net wat je er van maakt.Klaar.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 April 22, 2008, 22:07:45
edit2Rapporteer  
Geef die Wimt een kitehigh blog! YeSS Joepie YeSS ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #6 April 22, 2008, 22:39:06
edit2Rapporteer  
Whaha wimt komt eindelijk onder de mensen... ThumpsUp schater schater Joepie
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 April 22, 2008, 23:21:13
edit2Rapporteer  
Geef die Wimt een kitehigh blog! YeSS Joepie YeSS ThumpsUp
Ja dat riep ik al een keer, wimt column Wink maar was geloof ik wat protest
helium

Berichten: 676
Antwoord #8 April 23, 2008, 01:14:05
edit2Rapporteer  
daarrrr issie weer!!!!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #9 April 23, 2008, 02:53:40
edit2Rapporteer  
Geef die Wimt een kitehigh blog! YeSS Joepie YeSS ThumpsUp
Ja dat riep ik al een keer, wimt column Wink maar was geloof ik wat protest

ik ben voor!!!
onzin

Berichten: 451
Antwoord #10 April 23, 2008, 03:03:58
edit2Rapporteer  
hahhahahahahahaha heeft ie altijd van dat soort verhalen
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #11 April 23, 2008, 03:43:45
edit2Rapporteer  
Geef die Wimt een kitehigh blog! YeSS Joepie YeSS ThumpsUp

Ik ben ook voor Morres maak een poll Wink
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #12 April 23, 2008, 06:44:04
edit2Rapporteer  
Leuk, een modder-eter die in is voor een geintje
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #13 April 24, 2008, 00:50:08
edit2Rapporteer  
Voor de niet kenners; Peter is die man met die enorme rode plunjezak. Daaruit haalt ie met gemak 3 kites en het is meteen boardbag. En ik verdenk hem ervan, dat ie er ook nog een kiterje uit haalt, gaat ie met de parasol in de rug op het strand liggen, en dan met de afstandbediening dat kiterje dirigeren.

Hij heeft wel gelijk, dat ondanks zijn dik 100 kg, je geen grotere kite nodig hebt dan een 11 m als ervaren kiter, hij liep er enorm hoogte mee. Ik heb dus een 17m schater.

Betreffende Oz; hij maakt machtig mooie boards, schijnt er tijd zat voor te hebben op de luchtbasis. En super gepolised in de baas zijn tijd. Doet ie vast met wat sigaretten-as, wat spuug en een tandenborstel.
Laat zijn reclasseerder/reintergreerder dit niet horen, want dan kost dat hem zijn begeleidt wonen. Maakt ook niet uit, hij is toch al bijna toe aan een aanleunwoning schater.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.