Daar word ik dus gewoon helemaal nie goed van dan

MarcusMakkum

Berichten: 41
Antwoord #25 September 16, 2008, 19:10:40
edit2Rapporteer  
Miss is het wat voor de toekomst als er steeds meer mensen gaan kiten
om bijv de kitepas verplicht te maken.
Zodat er geen mensen meer kiten die geen les hebben gehad en dus de
regels niet weten.
Zoiets als een kitebewijs Tongue schater

Je hebt helemaal gelijk Renske...zijn wij als Watersportbond erkende kiteschool ook mee bezig (= Kitesurf voorderingstaat).

Maar ook deze gast op de befaamde foto bovenaan het topic is nota bene zelf Kiteinstructeur ... dus je kunt dan wel de beginnende kitesurfer duidelijk instrueren en wijzen op de gevaren maar hier geeft een instructeur dus zelf het totaal verkeerde voorbeeld.
Alles wat je fout kunt doen doet hij hier ook fout op de foto  Angry

Met een kitende veilige groet, Marcus
Kiteschool Funsport-Makkum
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 September 16, 2008, 22:19:22
edit2Rapporteer  
kitebewijs vind ik onzin, maar dat iemand zoiets doet is natuurlijk ook niet de bedoeling, kitebewijs brengt daar geen verandering in
Walt0r

Berichten: 542
Antwoord #27 September 16, 2008, 23:16:01
edit2Rapporteer  
ik vind openbare schandpalen stom....

Je kan niet mensen op een spot verbieden omdat zij fouten maken of niet snappen hoe het werkt.

Mensen zijn vrij om te gaan en staan waar ze willen, en als ze fouten maken moeten ze ter plaatse op hun gedrag aangesproken worden op het moment dat ze de fout in gaan (wat gedaan is). Maar niet nog eens achteraf aan de schandpaal met zijn allen eens kijken en mopperen hoe een of andere knakker de fout is ingegaan. Ook nog eens een dikke foto van iemand erop... volgens mij is dat zelfs onwettelijk.

Dit forum heeft toch niet als doel foto's te publiceren van lui die zogenaamd niet meer welkom zijn op een of andere spot?


Morres

Berichten: 9427
Antwoord #28 September 17, 2008, 11:17:10
edit2Rapporteer  
Luister: fouten en niet weten hoe het werkt is 1. Maar met je kite bij de snelweg hangen heeft niks met fouten of niet weten hoe het werkt te maken.

Voor de rest ben ik met je eens dat je niet zomaar namen en foto's moet publiceren.
Gaastra

Berichten: 11
Antwoord #29 September 17, 2008, 12:03:38
edit2Rapporteer  
Moderators,
Willen jullie de foto verwijderen. De persoon in kwestie is op zijn fout gewezen, en geeft dit ook toe. Het is niet noodzakelijk om hem hier verder aan de schandpaal te hangen. Voor wat betreft de persoon van zondag, staan laten en wachten tot hij reageert. Ik verwacht het eigenlijk niet, want hij kan met zijn zere hakje niet naar de computer toe lopen.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #30 September 17, 2008, 12:11:09
edit2Rapporteer  
Moderators,
Willen jullie de foto verwijderen. De persoon in kwestie is op zijn fout gewezen, en geeft dit ook toe. Het is niet noodzakelijk om hem hier verder aan de schandpaal te hangen. Voor wat betreft de persoon van zondag, staan laten en wachten tot hij reageert. Ik verwacht het eigenlijk niet, want hij kan met zijn zere hakje niet naar de computer toe lopen.


Idefixe(Tom) heeft het zelf al gedaan Smiley
e_surf

Berichten: 611
Antwoord #31 September 17, 2008, 12:29:58
edit2Rapporteer  
Nog even over afgelopen zondag.
Dus een kiter die een boardje van de basaltblokken
oppakt en de kite laat crashen, de lijnen over de parallel weg naast
de snelweg A7, waarbij de kite crasht op de vangrail naast de A7.

Deze X ging het goed.
De volgende kite gaat mischien over de vangrail...

Deze kennen jullie wel:

http://kr.youtube.com/watch?v=snvkHSsJu5w








« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.