Vrouwenpolder, verslagje

Wimt

Februari 01, 2009, 19:50:48
edit2Rapporteer  
Wezen kiten vandaag? Ja, van 10.30 uur tot 16.00 uur. Funfactor? Ja. wel zon, maar koude handen, ondanks 5 mm duikhandschoenen. Heb verder wel een duikpak, droog, aan. Nou ja, droog; ik voelde wel wat nattigheid bij mijn knie, maar dat bleek een bloedende oorlogswond, die door het schuren van de knie, open ging en bleef.

Wat Kitedemon vertelde over niet teveel kleren aan, onder je droogpak, geldt ook nu, ondanks het feit dat het heel aantrekkelijk is om teveel kleren aan te trekken. Maar dan ga je later liters zweten, en dan is de isolatie nul, en krijg je het koud.
Had de DVD Progression Advanced de laatste tijd zeer uitgebreid bestudeerd, echt een top DVD, maar vandaag niet veel meer gedaan dan roterende sprongen. Die handlepasses kon ik wel helemaal vergeten met die dikke handschoenen. Al zijn er mensen die het dan ook kunnen.

Eerst waren er nog een paar a.h. kiten, daarna moest ik het alleen doen. En dan krijg je daar wel wat aanloop. Een jongen en 2 grieten, hadden wel belangstelling en zelfs begrip voor mijn zelfbouwboard. Zij begreep zelfs mijn `bulp-techniek-uitleg'; zie mijn item op de zelfbouwsite. Ze zei, dat ik er paars uitzag. Zonnebankje miscchien? schater.  Had hen wel verteld, dat zij  maar niet op dit forum moesten vermelden, dat ik mijn board had kapotgesprongen Grin.

Hebben jullie wat gemist vandaag? Neen, wind was erg vlagerig, en ook variabel in sterkte. Als kind had ik ook wel koude handen, en dan vergat ik ook om op tijd de bloedstroom weer op gang te brengen. Dan gaat het prikken. Na een half uur kiten, kun je dan dus maar beter even pauseren, later zit het dan meestal wel goed met de koude handen.
Ik had dus sinds lang niet meer zulke pijnlijk prikkende handen, ik voelde me dus net weer kind Grin.
Het beste is dan om je handen in het koude water te houden, gaat het prikken over.

Bij het Zeeuws-benzine-meisje, waar ik ging tanken, kon ik het niet laten om op te scheppen over mijn kiten bij koud weer. `Goh, wat knap van jou', zei ze. Zal ik dan meteen maar het wisselgeld achterwege laten?
Ja zei ik, doe maar, want jij geeft mij gratis een opbeurende deuk in  mijn ego schater

Het was dermate koud, dat ik het ventiel (jawel), in mijn mond moest nemen, om (jawel) het dopje na die verwarming erop te kunnen duwen. Ik denk dat dit toch de kilste kitedag was tot nu toe.
En dan te bedenken, dat 5 jaar geleden, het in januari 15 graden was.
Wimt

Antwoord #1 Februari 01, 2009, 20:31:14
edit2Rapporteer  
Als ik `m weer breek, koop ik een Choc. Zal niet zo goed varen als de mijne, maar is wel degelijk.
Lukadukido

Antwoord #2 Februari 01, 2009, 20:55:14
edit2Rapporteer  
Mooi verslagje..
Ik heb laatst het topic gestart over Choc, waar trouwens heel veel op is gereageerd, en sites onderzocht.
Kan je wat meer vertellen over welk board bij je in aanmerking komt?
Wimt

Antwoord #3 Februari 01, 2009, 21:13:42
edit2Rapporteer  
Sterk, met concaaf overdwars
Wimt

Antwoord #4 Februari 01, 2009, 22:11:42
edit2Rapporteer  
Heb er geen begrip voor, want dit hoort niet in de lounge. Kortom, dit motiveert mij meer om maar helemaal maar niets meer te posten.

De groeten

Bovenstaande heb ik geantwoord naar moderator Xray
bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 Februari 01, 2009, 23:24:11
edit2Rapporteer  
  schater respect schater
ga je mee eind dze week naar Bonaire, heb je verdiend
shannon89
Gast
Antwoord #6 Februari 02, 2009, 12:49:49
edit2Rapporteer  
wimt, ik snap zoals gewoonlijk gewoonlijk geen bout van je, maar je stukjes zijn schitterend

ga je naar bonaire bikniisuit? plekje in de koffer:P?
Morres

Antwoord #7 Februari 02, 2009, 13:26:33
edit2Rapporteer  
Waarom staat dit topic in lounge? terwijl deze: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34242.0.html gewoon in nieuws staat...
bikiniisuit
Gast
Antwoord #8 Februari 02, 2009, 14:56:01
edit2Rapporteer  
shann schatje, ik ga echt met heel heel heel veel tegenzin naar Bonaire. Ja ik heb mini-me platge@, echter vlgns mij ist geen beginnerspot, we zulle zien. ikke niet vrolik, ikke chagrijnig. kan r niet bij zijn bij je feestje stuur je me een pb over morres ben erg nieuwsgierig...  loser
vissie

Antwoord #9 Februari 02, 2009, 15:41:30
edit2Rapporteer  
Ghehe respect!
shannon89
Gast
Antwoord #10 Februari 02, 2009, 17:55:45
edit2Rapporteer  
uiteraard krijg je een pb, met alle details;) en anders kom ik wel een x een borrel bij je drinken als je terug ben!
Wimt

Antwoord #11 Februari 04, 2009, 19:12:21
edit2Rapporteer  
Waarom staat dit topic in lounge? terwijl deze: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,34242.0.html gewoon in nieuws staat...

Is niet de eerste keer, sinds ik jou openlijk sympatieker vond dan de huidige moderators. Items worden simpelweg gedelete, of hierheen verplaatst. Maar, ik geef nu nog een laatste test, kijken of ze nu WEL hun eigen regels kunnen toepassen.
Kortom, sta mij bij, als je mijn topics leuk vind.

Het onderwerp gaat over groen.

Plank is overigens alweer gerepareerd, d.m.v. 6 triplex stringers van 3 mm, in het 2,5 cm dikke schuim. Gewicht repa is 100 gram, valt dus mee.
Wimt

Antwoord #12 Februari 04, 2009, 20:45:18
edit2Rapporteer  
  schater respect
ga je mee eind dze week naar Bonaire, heb je verdiend

Geen geld, en slecht voor het mlieu, dat vliegen (geen geld dus schater).
shannon89
Gast
Antwoord #13 Februari 04, 2009, 21:21:18
edit2Rapporteer  
ik steun wimt z'n topics! Niet wissen, niet verplaatsen, Ies onderdeel van meubilair kitehigh

*richt wimt fanclub op*
michiel v geel

Antwoord #14 Februari 04, 2009, 22:12:09
edit2Rapporteer  
schat je bent te laat

http://wimt-fanclub.hyves.nl/
Wimt

Antwoord #15 Februari 05, 2009, 14:47:33
edit2Rapporteer  
Ze hebben het weer geflikt, Shannon.
shannon89
Gast
Antwoord #16 Februari 06, 2009, 07:56:59
edit2Rapporteer  
pfffffff

het schandaal:(
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.