Koud,regen,geen wind welkom in nederland.
18 januari ben ik vertrokken met m`n kitebag naar Vietnam (Mui Ne).stukje vliegen naar hong-kong 9 uur wachten 3 uur vliegen naar Saigon.taxi pakken en nog eens 4 uur rijden om op de spot te komen in Vietnam rond 12 uur snachts.
m`n maat zat er al dus ik werdt ontvangen met een biertje en m`n kamer in Mellow was al geregeld daar kon ik zo in.eerst even de torren en geko`s van het bed jagen en dan lekker slapen.
uitgerust en wel open je sòchtends de deur en kijk je naar een strakblauwe hemel met voor je deur een bananen boom en een paar palmbomen...die rond een uur of 11 al zenuachtig heen en weer beginnen te bewegen.
even bij komen en spullen pakken en op naar het strand.
man man,en elke dag het zelfde ritueel als je wakker wordt...naar diverse stranden geweest om te kiten elke dag in vietnam wind gehad:) genoeg voor de 12m het was voor een maand gepland maar wat 3 weken werd.
omdat we besloten om een tripje te doen naar Boracay (philepijnen) dan is vietnam mooi... maar Boracay slaat alles..dat is echt paradijs..kraakhelder water.wit zand...maar helaas dropte de wind overal zowel in vietnam als daar,maar met de 12 kon er een paar dagen net gevaren worden,
Het enige nadeel daar is het korte strand..en de zee egels..het stand is mischien 8mtr diep met palmbomen aan de rand..ook daar heeft m`n kite kennis mee gemaakt:( scheur van Le naar het eind.. €25 en hij is netjes gemaakt
kortom ik heb een super tijd gehad daar en volgend jaar ga ik zeker te weten weer terug! of een ander spot ontdekken foto`s komen er aan
greetz
overal voor gezorgd alles bij. maar 1ding had ik niet op gerekend.dat het zo relaxed zou zijn.
hier een paar foto`s :
wakker worden en dan dit zien:
volle maan geweest leuke shorebreak
malibu beach
met 5 man niemand anders
malibu beach
just for the picture
Boracay:
ander strand op boracay
kitestrand boracay:
pfffff ik wil terug