Back from Mui ne (met foto`s)

Rooky

Berichten: 190
Februari 27, 2009, 14:58:38
edit2Rapporteer  
Koud,regen,geen wind welkom in nederland.

18 januari ben ik vertrokken met m`n kitebag naar Vietnam (Mui Ne).stukje vliegen naar hong-kong 9 uur wachten 3 uur vliegen naar Saigon.taxi pakken en nog eens 4 uur rijden om op de spot te komen in Vietnam rond 12 uur snachts.

m`n maat zat er al dus ik werdt ontvangen met een biertje en m`n kamer in Mellow was al geregeld daar kon ik zo in.eerst even de torren en geko`s van het bed jagen en dan lekker slapen.

uitgerust en wel open je sòchtends de deur en kijk je naar een strakblauwe hemel met voor je deur een bananen boom en een paar palmbomen...die rond een uur of 11 al zenuachtig heen en weer beginnen te bewegen.
even bij komen en spullen pakken en op naar het strand.

man man,en elke dag het zelfde ritueel als je wakker wordt...naar diverse stranden geweest om te kiten elke dag in vietnam wind gehad:) genoeg voor de 12m het was voor een maand gepland maar wat 3 weken werd.
omdat we besloten om een tripje te doen naar Boracay (philepijnen) dan is vietnam mooi... maar Boracay slaat alles..dat is echt paradijs..kraakhelder water.wit zand...maar helaas dropte de wind overal zowel in vietnam als daar,maar met de 12 kon er een paar dagen net gevaren worden,

Het enige nadeel daar is het korte strand..en de zee egels..het stand is mischien 8mtr diep met palmbomen aan de rand..ook daar heeft m`n kite kennis mee gemaakt:( scheur van Le naar het eind.. €25 en hij is netjes gemaakt Smiley kortom ik heb een super tijd gehad daar en volgend jaar ga ik zeker te weten weer terug! of een ander spot ontdekken foto`s komen er aan

greetz



overal voor gezorgd alles bij. maar 1ding had ik niet op gerekend.dat het zo relaxed zou zijn.


hier een paar foto`s :

wakker worden en dan dit zien:



volle maan geweest leuke shorebreak


malibu beach


met 5 man niemand anders Smiley malibu beach


just for the picture Wink


Boracay:


ander strand op boracay


kitestrand boracay:


pfffff ik wil terug
kitebart

Berichten: 431
Antwoord #1 Maart 01, 2009, 13:33:52
edit2Rapporteer  
waar blijven de foto's  Grin
Je kan het wel mooi verwoorden.
Ik zag het zo voor me. Schitterend !!
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2 Maart 02, 2009, 17:28:01
edit2Rapporteer  
Dit ziet er echt heel fraai uit.  ThumpsUp
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #3 Maart 02, 2009, 17:38:07
edit2Rapporteer  
Wow ziet er goed uit!

Wat was het kostenplaatje van de trip zo ongeveer?
DM2008

Berichten: 913
Antwoord #4 Maart 03, 2009, 12:40:37
edit2Rapporteer  
Vorig jaar ook op Boracay geweest, idd toplocatie.
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #5 Maart 03, 2009, 13:51:57
edit2Rapporteer  
in totaal zit ik op ongeveer 2500euro incl tickits.. retour vietnam 900,retour boracay 500euro

goed te doen.

was een super tijd!!!
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #6 Maart 03, 2009, 15:02:41
edit2Rapporteer  
Whaaa kikuh!

Ik ga  juli en augustus 2 maand met mijn vriendin door vietnam reizen. Alls ik dit zie kan ik niet wachten!!!.... her en der daar maar eens een kiteje huren!!

@ local Rookie...welke plekken ben je geweest? Mui Ne was mij bekend dat dit een goede kiteplek is...hoe zit het met Hoi An en Danang? of ben je niet in die richting geweest?

hoor het graag van je
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 Maart 03, 2009, 17:58:26
edit2Rapporteer  
man,en elke dag het zelfde ritueel als je wakker wordt...naar diverse stranden geweest om te kiten elke dag in vietnam wind gehad:) genoeg voor de 12m...

Welke kite en hoe zwaar ben je?
12m2 SLE of C-shape

Het klinkt allemaal erg interessant ThumpsUp
Heb je iit de Hanglos groep vorig jaar last gehad van Russen op Boracay? Die waren er niet zo over te spreken nl.
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #8 Maart 04, 2009, 17:24:38
edit2Rapporteer  
@ local Rookie...welke plekken ben je geweest? Mui Ne was mij bekend dat dit een goede kiteplek is...hoe zit het met Hoi An en Danang? of ben je niet in die richting geweest?

hoor het graag van je

ik ben niet verder gekomen dan Phan rang.. met een kite trip..was echt super daar aleen dat is een gebied waar je normaal niet mag komen omdat het militair gebied is ofzo maar Vietnam kite tours. die kerels hebben toestemming om daar te kitetrips naar toe te organiseren.

dat zijn 2 riffen +- 50 cm diep met strak vlak water 25 -30 knopen met lekkere golven aan de rand van het rif.. en tussen beide rifs is een diep gedeelte waar je lekker je tricks kan doen.. super zeker heen gaan met die kerels..

@Michiel: ik vaar met Airush flow 12 (sle) en VaporII 8.5 sluit prima op elkaar aan... ik weeg nu 78 toenik daar heen ging 88 Smiley Rijst-kiten-rijst-kiten-rijst-kiten-rijst en bier Smiley
Rooky

Berichten: 190
Antwoord #9 Maart 04, 2009, 17:26:45
edit2Rapporteer  
ik ga aan het eind van de maand trouwens terug voor 2 weken...... SmileySmileySmiley kan niet wennen hier in nl , vandaag gekite op borssele maarhuuuhh ben nog bevroren man
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #10 Maart 04, 2009, 18:23:40
edit2Rapporteer  
klinkt gaaf....

ga samen met mijn vriendin in 2 maand vanaf bankok naar Hanoi, langzaam aan naar Saigon en via Cambodja weer terug naar bangok.
Denk dat we zo'n 3 weken in de regio Hoi-an tot aan Mui-Ne zitten.

Kiten wordt niet de hoofdoel van de reis maar ja....als je er toch bent!!!

bedankt voor de tip!
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #11 Maart 04, 2009, 20:30:20
edit2Rapporteer  
Nice pica's dude zo tezien is de keuze reuze in board's en dat malibu beach super spot en lekker weer nartuurlijk Cool ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.