|
Morres
|
In het rood was ie het mooiste sorry voor offtopic ppl
|
|
|
@LaurenS
|
En weer ontopic.Vandaag mijn nieuwe 12m2 Wainman Bossie ophalen. Ik sta momenteel te vaak langs de kant met die Noordooster 5 bft en mijn 9m2. Het kan net ,maar het houd niet over vandaar.........Vanmiddag testen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Who cares, stelletje wijven. :-)
hehe eindelijk iemand met verstand van marketing!
|
|
|
matti
Geen avatar
|
Van men Mako afgeraakt, nu een veel leuker speeltje, Nobile NHP 134 x 42...en men directional Ook nog eventjes Lightwind Ozone Zephyr, en 12 en 8 m Ozone Catalyst...zal leuk worden met de directional!
|
|
|
|
matti
Geen avatar
|
Van je Mako af, en dat is zo'n geweldig boardje voor op zee. Je moet toch eens even op andere boards varen ook...en dan merk je dat de Mako ...echt niet alleen is... greetz en have fun
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
En al getest de 12m boss ? Wanneer kunnen wij hem testen
|
|
|
@LaurenS
|
Yep , net nog getest in een knOpie of 18 Niet helemaal mijn ding zo een grote Kite maar hij is wel lekkuh. Goede lowend ,superstabiel en toch nog redelijk snel ennuh megahangtime
|
|
|
mbetz
|
Super, een 12m vinden wij vandaag de dag al groot en traag......
Waar zijn ze gebleven, die dagen met 12knopen wind en een Naish X4 van 18m of een North Rhino van 20m.......
Leuk hoe snel het Kiten zich ontwikkeld....
Trouwens: die Lou maakt wel ech geile kites....
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi boardje man, hoe is de flex en pop daarvan ? Is ie te testen in N-H ?
|
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
De pop is goed en de flex is zalig. De X series heeft wel meer pop, die mag ik binnenkort ook eens testen van iemand.
Echt een chopkiller, veel comfort en toch performance.
Kwalitatief heel goed afgewerkt, je zal er niet snel eentje breken.
De pads en straps zijn ook heel goed.
Ik heb mijn jaime pro 2008 ingewisseld voor dit board, dat wil wel zeggen dat ik weinig vergelijk materiaal heb qua pads.
Want de north pads waren tot en met 2008 echt slecht.
Ik woon in België, maar ik kom wel naar NH deze zomer voor een lang weekendje, dus wil je echt testen stuur me dan maar een pbtje.
|
|
|
|
|
Runaque
Geen avatar
|
Een weekje of twee geleden dit speeltje mogen ontvangen. Ik had hem weliswaar in wit besteld en kreeg een zwart aan, maar na wat overwegen toch beslist deze te houden.
|
|
|
TBK
|
Nu bijna een week geleden ontvangen, geen wind, dus lag nog lekker nieuw te zijn in de bag. Vandaag toch maar effe opgepompt of alles oké was en ik moet je eerlijk zeggen niet verkeerd die blauwe OR Rise 12m, nu nog effe op mijn 9m wachten. Momenteel niet zo erg want er staat toch geen w........................d ! See the pica's !
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi hoor kleur staat em ook goed , heb nog een beetje hoop voor zondag, we zullen zien !
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker hoor Frankie. Veel plezier dermee, gaat lekker zo weer een Rodeootje op het Noord Hollandse water
|
|
|