Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Heb een nieuw snowboard pak besteld dat net een wetsuit lijkt Wist niet dat Gul inmiddels ook een "NPX Lucifer" had. Zou even een zoekopdracht hier op het forum doen naar dit pak...
|
|
|
feddomw
Gast
|
Lijkt wel de OR Soul....
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
moeten die lawaaikleuren nou? net als die wielren outfits, daar ben je ook zo’n aansteller in. Je begint er zowaar de vogelfreaks van te begrijpen. die vogels schrikken zich de pleuris als je met zo’n pak aan komt knallen
|
|
|
FlyingHigh
|
Tja en dan komen die natuurfreaks weer om de hoek kijken en je om de oren slaan met Natura2000 . Blackis goeeeeeed
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Nu de zomer bijna voorbij is alvast een droogpak gekocht Het is de Gul Enforcer 2012 Oscar mooi pak dude! Van de winter dus geen excusses meer dat het te koud is om te kiten...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Lijkt wel de OR Soul.... Oei oei oei, dat ligt gevoelig. De OR jongens waren de eersten om aan te geven hoe onveilig het concept van de Lucifer drysuit is (en terecht naar mijn mening)
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ik heb een OR droogpak. Manmanman wat een verbetering boven mijn Enforcer. Prijs/kwaliteit Gul is wel uitstekend verder, daar niet van. Zeker via het UK kanaal, echt debiel scherpe prijs.
|
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
Dat Zeeko boardje ziet er goed uit Ook wat gekocht maar nog niet binnen: een 2012 Cabrinha Vector 7m Ik heb dezelfde al in 9m, maar daar heb ik al een paar keer mee gehad dat die te groot was voor de omstandigheden dus vandaar een 7m erbij. Moet in de herfst ook nog door kunnen gaan heh.. Kite only aangezien de barlengte van de 7m en 9m hetzelfde is. Overgens is deze net als de 9m ook zo'n Wildcard, kleur is dus nog even een verrassing Hopelijk maandag naar het postkantoor om op te halen!
|
|
|
|
Ozdakiteman
Logs: 0 | 64 uur
|
Mooi Boardje hoor. Ik heb hem is het echt mogen aanschouwen in La Rochelle (Frankrijk) bij MoanaShop (had ik hem maar gekocht). Zeer mooi board design. Kwaliteit zag er tevens erg goed uit! Veel vaar plezier ermee en horen graag hoe het board bevalt!
Mazzels
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Die Zheeko Bhoot en 2013 Gul Enforcer zijn met dezelfde kleurstiften ontworpen... Past goed bij elkaar
|
|
|
trebo91
|
damn dat boardje wil ik ook !
|
|
|
|
|
WvanKooij
|
heel mooi boardje! echt nice
|
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Mijn nieuwe speeltjes! GIN URU 10m SUGAR + 6m WASABI Meteen uitgeprobeerd in Kijkduin (Zandmotor). Die bar is echt top ook!! *happy*
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ter vervanging van me brunotti onyx pads (waar ik geen vertrouwen meer in hebt) een paar nieuwe litewave sandalen, voor 30 euro
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
ter vervanging van me brunotti onyx pads (waar ik geen vertrouwen meer in hebt) een paar nieuwe litewave sandalen, voor 30 euro Hoe zitten deze pads en waar komen ze vandaan?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ter vervanging van me brunotti onyx pads (waar ik geen vertrouwen meer in hebt) een paar nieuwe litewave sandalen, voor 30 euro Hoe zitten deze pads en waar komen ze vandaan? heb er nog niet mee gevaren, maar zo op eerste instantie zitten erg goed. ik had een markplaats mazzeltje
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Onder het mom "dat gaat mij geen tweede keer gebeuren" maar weer een good old Seaspec besteld. Had ooit een imitatie, en die drijft nu ergens in de Amazone omdat het rubber waarmee de band vastzat los is geschoten. Dit blijft langer heel is mijn ervaring. Helaas is de kleur mij niet ranzig genoeg, die van Dorian leek mij wel wat
|
|
|
trebo91
|
@ michiel nice
|
|
|