politiek

Wimt

Antwoord #50 Juni 16, 2010, 20:38:23
edit2Rapporteer  
@ Bikini en sexisme; ik val blijkbaar niet meer bij jou in de smaak. Als je nou mono-kini was, dan zou ik die onthechting ontberen.

Ik geloof zelf ook niet in democratie; mensen zijn simpelweg te simpel om goede lange termijn beslissingen te nemen. Daarom is de politiek ook zo kortzichtig.

@ El Rudo; was toch grapje , zeker?
Wimt

Antwoord #51 Juni 16, 2010, 20:42:45
edit2Rapporteer  
Pb @ Bikini; maar goed dat we net nog niet, wel zijn gaan samenwonen.
Dan hadden de haken-kruis cd's van jou weer moeten uitsplitsen.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #52 Juni 17, 2010, 00:54:01
edit2Rapporteer  
El rudo maakt geen grapje en hij gaat ook niet meer reageren. Dat krijg je met Friese stijfkoppen. En als je de romeinen vergelijkt met hakenkruisen dan ken je je klassiekers niet. FOEI! Pak voor je slapen gaat Plato, hoofdstukje over de grot en vlak voor t snurken machiavelli en hopelijk slaap je dan in met de gedachte dat t geen reet uitmaakt waarop je stemt en als mensen extreem overkomen omdat ze stemmen op n “debiel” of racist: zo reageren mensen  in tijden van crisis. En omdat je toch geen hoogte v me krijgt, dit voorbeeld. Stel dat t morgen oorlog is, dan zou ik de mooiste hoer zijn voor elke bezetter en thuis zou ik onderdak en hulp geven aan joden, islamieten welk ras of geloof die t haastje is, zelfs als t me kop zou kosten. Iedereen moet lekker stemmen waar ie zin in heeft: NKV, NKV, NKV, NKV: 20 knopen  YeSS
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #53 Juni 17, 2010, 15:04:00
edit2Rapporteer  
@ Bikini en sexisme; ik val blijkbaar niet meer bij jou in de smaak. Als je nou mono-kini was, dan zou ik die onthechting ontberen.

Ik geloof zelf ook niet in democratie; mensen zijn simpelweg te simpel om goede lange termijn beslissingen te nemen. Daarom is de politiek ook zo kortzichtig.

@ El Rudo; was toch grapje , zeker?
hihi wordt het toch nog gezellig. Fries stijf zijn laten we lekker aan Morres over.
Ik zit meer in het topic Rotterdam eo.
Mijn opsomming had meer te maken met semantische frames waar het tegenwoordig mee gedaan wordt. Nederlanders (en mensen in het algemeen) zijn nou eenmaal gevoelig voor het Buckler effect. Dafjes zijn truttenschudders met jarretelaandrijving, Cabrinhas zijn Duitsers, evenals helmkiters. Wham stempel er op en nawouwen maar, er wordt gelijk geen Buckler meer verkocht. Ons land toch minstens voor de helft gedebiliseerd door zo'n fucking Mozart.
Sinds wanneer is "zeggen wat een niet daadwerkelijk in politiek geïnteresseerde xenofobe etnocentrische materialistische kortzichtige egoïst (de kiezer, red.) denkt" beleid van een heel land?

Blijf wakker. Stel je de vraag: Is dat zo? Welke bron gebruikt u? Welk pappen, welk nathouden, wat is er in godsnaam mis met een kopje thee drinken? Uw oma had ook een hoofddoekje.
De domste vraag is de ongesteld vraag. "Wir haben es nicht gefragt".

One-liners zijn nu al te moeilijk voor de Nederlandse kiezers. Dan moet je namelijk een hele zin onthouden, hetgeen betekend dat je de aandacht tot minstens het einde van de zin moet vasthouden, en dan nog de moeite moet doen 'm in je snotje te krijgen. Woorden. Stigmas. Kopvodden. Polderen. Knuffelen. Elite. Dat. Onhouden. We.
Doodeng.
Wimt

Antwoord #54 Juni 17, 2010, 23:02:30
edit2Rapporteer  
Ik dacht al: da's niet erg commercieel van El Rudo, om te gaan discrimineren. Zag toch laatst een eskimo kiten, en die had geen OCEAN RODEO!

Morgen is bikini aan de beurt; ik ga nu maffen, na weer een hele dag vrouwenpolder.
Ben het overigens onverwacht helemaal met EL eens.
Wimt

Antwoord #55 Juni 18, 2010, 21:30:21
edit2Rapporteer  
@ Bikini: deze minderheid, (het eigenwijs-ras) zoekt nog onderdak, en dat andere komt dan ook wel van pas.

Over dat andere; ze noemden jou, Wendy, vroeger ook wel Wentelteefje; is wel erg overdreven; hoer is toch echt een beroep.
Had mijn moeder dat maar gedaan, dan had ik nu geen complex gehad van-dat-ze me-geen-Nintendo-kon-betalen!
(Ik voel nu al dat er een slotje op komt, en dan bedoel ik niet de kuisheids-versie voor Wendy).

@ El Rudo, over discrimineren: vroeger ben je misschien bedreigd door een Marocaantje ,met een tandenstoker. Vandaar dat complex van jou, denk ik.
Ik had zo`n Marocaantje echt niet gewaarschuwd; ik had meteen zijn tandestoker helemaal in 2en gebroken.
Er bestaan trouwens speciale tandenstoker-verdedigingscursussen. Je leert er meteen ook mee aanvallen. Zal wel een gewelds-golf opleveren in Nederland. 
Wimt

Antwoord #56 Juni 18, 2010, 21:38:23
edit2Rapporteer  
N.b: als er een slot op Wendy komt, is ze meteen arbeidsongeschikt.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #57 Juni 19, 2010, 00:10:36
edit2Rapporteer  
Om Wimt niet t laatste woord te geven en speciaal voor Elrudo dit:
politici zijn marionetten en zingen t liedje vh volk dat op hen stemt. Daar is nix mis mee= democratie. En dat 80% vd mensen rot is, is v alle tijden (dus maak ik me niet druk).  Degenen die aan de lijntjes trekken v deze marionetten zijn supra nat instellingen, bankwezen, media: daar zit de ECHTE macht (al vanaf de laatste oorlog). Daaaaaaar zit dikke shit en die kunnen jij en ik niet oplossen of wegstemmen.  Obama zal BP nooit een sneer geven, he is a puppet on a string    Joepie
Wimt

Antwoord #58 Juni 19, 2010, 23:06:29
edit2Rapporteer  
Ok, jij het laatste woord. Als je niet te beledigen bent, dan houdt het voor mij op. JIJ wint dus (of toch niet?)
Wimt

Antwoord #59 Juni 20, 2010, 22:35:00
edit2Rapporteer  
Terugkomend op " daar is niks mis mee".
Tuurlijk is dat mis. Onbewust meelopen met de politiek is erg dom.
Onbewust zijn betekend ongeintereseert zijn; what the fuck; dat zijn precies de woorden die een ongeinteresseerde gebruikt.
 Niet geinteresseert in het leven dus; het leven dus wel willen missen, of in kite-termen; niet geinteresseert zijn in een speciale kiteloop te beoefenen of zo.
Bewust leven is geinteresseerd leven, leven met uitdaging dus.
Kortom; LEVEN.
Wimt

Antwoord #60 Juni 20, 2010, 22:55:47
edit2Rapporteer  
Ik weet echt niet, hoe ik Wendy nu nog kan beledigen. Ik doe nog een poging, en ik hoop dat jullie meedoen.
Ik begin met de letter " t".
tokkie tampon teef; verwijzend naar de Tokkies als ultiem vies, en dan niet alleen van buitenkant: vandaar "tampon" Laat je fantasie, of je maag, maar rollen.
talmende top tut teef; hoewel ze tuttig is, met de spiegel onder de arm, talmt ze of ze toch wel top is.
tyfus tering teef (T.T.T.): valt niets aan toe te voegen.
trammelant trawant (T.T.): bedoel ik mijzelf eigenlijk mee.
Wimt

Antwoord #61 Juni 21, 2010, 15:33:04
edit2Rapporteer  
Trampoline Teef: waar wij oldies maar een paar cm beweging nodig hebben om te copuleren (langer is ie toch niet), hebben de jonkies wat meer ruimte nodig.

Wendy Special; alleen ik ben op de hoogte. Betreft niet zozeer de behandeling, maar het tarief is anders.
Wimt

Antwoord #62 Juni 26, 2010, 19:49:32
edit2Rapporteer  
Het blijft mij verbazen, dat een POLITICUS populair kan zijn. En dan ook nog bij het lager opgeleide deel van onze bevolking. Men moet toch weten, dat politici alles doen om populair te zijn, daarna moeten ze allemaal draaikonten ( ook WILDERS dus, maar natuurlijk ook Bos, of Balkenende), want draaikonten richting uiteindelijk de industrie, moeten ze allemaal.
Zodat die kapitale schoorsteenpijp erin kan.

Toch moet ik de industrie nageven, dat zij op dit moment aanmerkelijk veel groener zijn dan het volk en dus de politiek.
Het lijkt nu een extra status aan je bedrijf te geven, als je groen denkt en doet.
Capeau, wie had dat zo snel al verwacht.
Wimt

Antwoord #63 Juni 26, 2010, 20:43:27
edit2Rapporteer  
Groen kun je van Wilders ook niet verwachten. Behalve de kleur blank, moet alles het land uit, dus ook de kleur groen :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.