@ Bikini en sexisme; ik val blijkbaar niet meer bij jou in de smaak. Als je nou mono-kini was, dan zou ik die onthechting ontberen.
Ik geloof zelf ook niet in democratie; mensen zijn simpelweg te simpel om goede lange termijn beslissingen te nemen. Daarom is de politiek ook zo kortzichtig.
@ El Rudo; was toch grapje , zeker?
hihi wordt het toch nog gezellig. Fries stijf zijn laten we lekker aan Morres over.
Ik zit meer in het topic Rotterdam eo.
Mijn opsomming had meer te maken met semantische frames waar het tegenwoordig mee gedaan wordt. Nederlanders (en mensen in het algemeen) zijn nou eenmaal gevoelig voor het Buckler effect. Dafjes zijn truttenschudders met jarretelaandrijving, Cabrinhas zijn Duitsers, evenals helmkiters. Wham stempel er op en nawouwen maar, er wordt gelijk geen Buckler meer verkocht. Ons land toch minstens voor de helft gedebiliseerd door zo'n fucking Mozart.
Sinds wanneer is "zeggen wat een niet daadwerkelijk in politiek geïnteresseerde xenofobe etnocentrische materialistische kortzichtige egoïst (de kiezer, red.) denkt" beleid van een heel land?
Blijf wakker. Stel je de vraag: Is dat zo? Welke bron gebruikt u? Welk pappen, welk nathouden, wat is er in godsnaam mis met een kopje thee drinken? Uw oma had ook een hoofddoekje.
De domste vraag is de ongesteld vraag. "Wir haben es nicht gefragt".
One-liners zijn nu al te moeilijk voor de Nederlandse kiezers. Dan moet je namelijk een hele zin onthouden, hetgeen betekend dat je de aandacht tot minstens het einde van de zin moet vasthouden, en dan nog de moeite moet doen 'm in je snotje te krijgen. Woorden. Stigmas. Kopvodden. Polderen. Knuffelen. Elite. Dat. Onhouden. We.
Doodeng.