Kite vakantie in Mei

nicole

Berichten: 2
April 09, 2011, 15:31:40
edit2Rapporteer  
Hi!
Ik ben van plan om in Mei te gaan kitesurfen, en ben nog op zoek naar mensen die ook in deze periode gaan of willen gaan? Staat nog open waarheen, en wanneer precies!
Greetz,
nicole.
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #1 April 09, 2011, 16:53:28
edit2Rapporteer  
ik zou me dan eerst voorstellen als ik jou was Wink


Maar je kan in mei gewoon mee naar Fehrman (met NKV kitecamps)
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 April 10, 2011, 00:09:32
edit2Rapporteer  
Nicole. Het kitecamp op Fehmarn is een echte aanrader. Allemaal kiteverslaafden en ca. 10 fantastische kitesurf spots met "ondiep" en kraakhelder water in een straal van 8 kilometer rondom de camping. Ben je het kiten zat dan staat er wel een BBQ of een avondje stappen op het programma.
nicole

Berichten: 2
Antwoord #3 April 10, 2011, 13:57:06
edit2Rapporteer  
Hey hoi, thanks voor de reactie!
Voorstellen? .. meest belangrijke is om te gaan kiten toch ;-p ;-p. Maar inderdaad, heb me pas kort geleden hier aangemeld. Ben nog in begin stadium van kiten, kan upwind varen maar moet nog het nodige bijleren ;-). Ik heb mijn eigen spullen, en heb de hele maand mei vrij. Wil daarom graag in die periode ergens paar weken naar toe gaan, maar liefst niet alleen!
Suggestie klinkt goed, maar is het daar niet koud?? Had meer tropische temperaturen in gedachten voor een spot....? Ik zag overigens dat je niet eigen tent etc mee hoeft te nemen, handig. Hoe te bereiken?? --kom vanuit Zwitserland namelijk.

Greetz,
Nicole.
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #4 April 10, 2011, 14:31:02
edit2Rapporteer  
Fuerte, ik zit er de eertse week van mei....
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 April 10, 2011, 14:51:05
edit2Rapporteer  
ik zit eind mei in Marmaris Turkije ben benieuwt of ik dara een beteje wind heb om te kiten
feddomw
Gast
Antwoord #6 April 14, 2011, 10:31:14
edit2Rapporteer  
ik zou me dan eerst voorstellen als ik jou was Wink


Deze nieuweling heet Nicole. Er zal vast geen tekort zijn aan gasten die met een vrouwelijke kiter op reis willen..... Wink
feddomw
Gast
Antwoord #7 April 14, 2011, 10:33:06
edit2Rapporteer  
Overigens ga ik zelf ook eind mei op pad (hopelijk), weet ook nog niet waarheen. Ik ga met familie (2 jonge kids) en zoek dus een stek AAN HET WATER ergens. Ik wil kiten, maar als er geen wind is kan ik in ieder geval met de kids chillen op het strand.

Movenpick El Gouna blijft trekken maar de verhalen zijn zo wisselvallig....
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #8 April 14, 2011, 12:50:13
edit2Rapporteer  
Vanaf maastricht vlieg je voor 38 euro retour naar tenerife, daar zoek je een appartement in el medano en je hebt genoeg te doen als er geen wind is, prima strand en redelijke temperaturen. Ik vlieg zelf midden mei die kant op.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.