R.B.
|
Frank ik heb jouw bar wel zien liggen. Maar ik dacht dat degenie wie zijn bar verloren was waarschijnlijk snel weer het pad op zou gaan om te zoeken, dus heb je bar laten liggen. Maar succes ermee en ik hoop voor je dat een eerlijk persoon hem teruggeeft.
|
|
|
FrankM
Geen avatar
|
Ja ik hoopte toen ik terug rende ook dat men hem gewoon heeft laten liggen, maar helaas, nergens te bekennen. Er zat hooguit 20 minuten tussen... Ik hoop dat een eerlijk persoon hem heeft gevonden en ook hier kijkt en contact met me op wil nemen.
|
|
|
FrankM
Geen avatar
|
Waar lag hij trouwens precies? En liep jij terug van het strand of naar het strand toe? De enige personen die wij tegen kwamen toen wij naar het strand liepen, waren 2 dames die terug liepen, ben jij die toevallig ook tegen gekomen en ken jij deze? Misschien hebben zij 'm gezien...
|
|
|
R.B.
|
Frank,
Hij lag halverwege het zandpad. de dames ben ik ook tegengekomen, wij paseerden gelijktijdig jouw bar. Ik heb tegen de dames nog wel gezegd dat ze de bar beter konden laten liggen. Achter mij liep nog een man die hem ook heeft laten liggen, want ook hij vroeg aan de dames of het hun bar was. Hier achter liepen drie volgens mij franstalige belgen. Of deze hem ook hebben laten liggen weet ik niet. Maar gezien dat jij dan net voor mij liep dan moeten het wel bijna deze gasten zijn.
|
|
|
El Banditos
|
lees net op hanglos dat hij gevonden is!!
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Ik begrijp de discussie tegenwoordig niet van mensen dat je het moet laten liggen. Als ik spullen zie liggen zonder een eigenaar in de buurt (ok een lege kitetas op het strand is wat anders) dan neem ik die gewoon mee om later terug te geven als de eigenaar zich meld.
Voor je het weet loopt er iemand langs die niet zo eerlijk is en dan is de persoon zijn bar echt kwijt. Zou lullig staan dat jij langs de bar loopt en de fransoos hem mee naar huis neemt.
|
|
|