Bar verloren Oostvoorne

FrankM

Geen avatar

Berichten: 3
April 27, 2011, 16:31:33
edit2Rapporteer  
Hallo,

ik ben vandaag m'n BEST-bar kwijtgeraakt op weg naar het autostrand in oostvoorne. We zijn van de parkeerplaats naar het autostrand gelopen, onderweg moet de bar zijn losgeraakt.

Heb jij een rood/blauwe BEST-bar gevonden, neem dan even contact met me op!!

Alvast bedankt

fmooiman(at)gmail.com
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #1 April 27, 2011, 17:19:20
edit2Rapporteer  
Frank ik heb jouw bar wel zien liggen. Maar ik dacht dat degenie wie zijn bar verloren was waarschijnlijk snel weer het pad op zou gaan om te zoeken, dus heb je bar laten liggen.
Maar succes ermee en ik hoop voor je dat een eerlijk persoon hem teruggeeft.
FrankM

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 April 27, 2011, 20:21:08
edit2Rapporteer  
Ja ik hoopte toen ik terug rende ook dat men hem gewoon heeft laten liggen, maar helaas, nergens te bekennen. Er zat hooguit 20 minuten tussen... Ik hoop dat een eerlijk persoon hem heeft gevonden en ook hier kijkt en contact met me op wil nemen.
FrankM

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 April 27, 2011, 20:23:57
edit2Rapporteer  
Waar lag hij trouwens precies? En liep jij terug van het strand of naar het strand toe? De enige personen die wij tegen kwamen toen wij naar het strand liepen, waren 2 dames die terug liepen, ben jij die toevallig ook tegen gekomen en ken jij deze? Misschien hebben zij 'm gezien...
R.B.

Berichten: 951
Antwoord #4 April 28, 2011, 07:58:43
edit2Rapporteer  
Frank,

Hij lag halverwege het zandpad. de dames ben ik ook tegengekomen, wij paseerden gelijktijdig jouw bar. Ik heb tegen de dames nog wel gezegd dat ze de bar beter konden laten liggen. Achter mij liep nog een man die hem ook heeft laten liggen, want ook hij vroeg aan de dames of het hun bar was. Hier achter liepen drie volgens mij franstalige belgen. Of deze hem ook hebben laten liggen weet ik niet.
Maar gezien dat jij dan net voor mij liep dan moeten het wel bijna deze gasten zijn.
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #5 April 28, 2011, 10:43:51
edit2Rapporteer  
lees net op hanglos dat hij gevonden is!!
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #6 April 28, 2011, 10:56:18
edit2Rapporteer  
Ik begrijp de discussie tegenwoordig niet van mensen dat je het moet laten liggen. Als ik spullen zie liggen zonder een eigenaar in de buurt (ok een lege kitetas op het strand is wat anders) dan neem ik die gewoon mee om later terug te geven als de eigenaar zich meld.

Voor je het weet loopt er iemand langs die niet zo eerlijk is en dan is de persoon zijn bar echt kwijt. Zou lullig staan dat jij langs de bar loopt en de fransoos hem mee naar huis neemt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.