Kitesurf verbod Stellendam nabij natuurgebied de Kwade Hoek

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Juni 04, 2011, 08:01:08
edit2Rapporteer  
Misschien dat bord auch in Deutsche Sprache?

Denk dat het tijd wordt dat Tom toch eens gaat kijken met z'n bonnenboekje....
Naishie

Berichten: 383
Antwoord #26 Juni 04, 2011, 12:32:25
edit2Rapporteer  
Ik heb ze gister ook gezien daar soms met zuiden wind en laag water steek ik wel eens over vanuit rockanje.
Het zou wel heel mooi zijn als je daar toch mag kiten,super spot voor oostenwind en mega vlak water maar helaas Undecided
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #27 Juni 04, 2011, 20:11:28
edit2Rapporteer  
Tom je zou kiteles moeten nemen, op het forum zit je al! haha

Top! je waarschuwing hier Tom. We zien hiermee dat er duidelijk begrip is voor onze sport. Gesteggel zal er altijd wel zijn over kitespots etc.

Bedankt

Beste kiters,

Super te horen dat julie reacties over het algemeen positief zijn.
Natuurlijk verstoren julie niet alleen de vogels maar is het vooral als er dicht langs de platen gekite word. Motor en zeilboten steken vaak wat dieper en blijven water verder van de platen, vandaar. Voor de geintreseerde: alle wadvogels kunnen alleen met laag water als de platen droogvallen hun voedsel zoeken. Het is daarom belangrijk dat er op bepaalde plaatsen ( waaronder de Kwade Hoek) de rust gewaarborgt is. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor. Maar als ik jullie reacties lees ben ik daar niet bang voor.

Groet!
Tom
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #28 Juni 04, 2011, 20:19:29
edit2Rapporteer  
Oh joh is dat de reden, die van mij is net een vliegende vis, dat kan toch geen roofvogel zijn!
Wist dit echt niet, hoe zit dat vergelijk dan met die kleine stroommolens?

Tsja, daar verstoort het kitesurfen ook de vogelrust terwijl er wel gewoon gemotoriseerde pleziervaart is toegestaan. Zolang onze kites bij de vogelliefhebbers bekend blijven staan als equivalent van een roofvogel of vogelverschrikker zal daar helaas weinig verandering in komen.
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #29 Juni 06, 2011, 12:56:22
edit2Rapporteer  
Afgelopen weekend daar ongeveer 50 kiters gezien jongens snappen jullie het dan echt niet? hoe dom ben je ? echt stelletje schapen!!!! Why not Bdam? of Ouddorp? of Vrouwenpolder?

Normaal zie ik daar bijna niemand tot geen kiter nu ineens 50 man daar Sad gaat niet goed zo.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #30 Juni 06, 2011, 13:05:31
edit2Rapporteer  
Dat slaat inderdaad weer nergens op! Zo wordt de kitesport weer kapot gemaakt door die idioten!
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #31 Juni 06, 2011, 13:09:43
edit2Rapporteer  
Afgelopen weekend daar ongeveer 50 kiters gezien jongens snappen jullie het dan echt niet? hoe dom ben je ? echt stelletje schapen!!!! Why not Bdam? of Ouddorp? of Vrouwenpolder?

Normaal zie ik daar bijna niemand tot geen kiter nu ineens 50 man daar Sad gaat niet goed zo.

tijd dat Tom de boswachter daar eens overheidsgeld binnen gaat halen. normaal ben ik tegen maar in dit geval zeker voor!

@tom, namen en foto's graag op dit forum. staat het verbodsbord ook in het duits/frans/engels???
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #32 Juni 06, 2011, 13:16:57
edit2Rapporteer  
Als ik een tip mag geven voor het bekeuren dat moeten jullie zeker doen daar want zo krijg de gehele kitesport weer een slechte indruk door een stel idiooten!!!!!

Gewoon foto van de kite maken en v an de kiter en vervolgens bij landen van de kite op de bom slingeren.
Heb je meteen bewijs materiaal.
Micha

Berichten: 32
Antwoord #33 Juni 06, 2011, 13:35:27
edit2Rapporteer  
ik  denk het bord moet niet op duits.
Elke Duitse kan lezen en begrijpen

Ok in duitsland is niet iedere Board in verschillende talen.

We te gast zijn en moeten we niet thuis voelen

greoeten uit Duitsland

Michael
robje104

Berichten: 143
Logs: 0 | 104 uur
Antwoord #34 Juni 06, 2011, 18:28:35
edit2Rapporteer  
ik  denk het bord moet niet op duits.
Elke Duitse kan lezen en begrijpen

Ok in duitsland is niet iedere Board in verschillende talen.

We te gast zijn en moeten we niet thuis voelen

greoeten uit Duitsland

Michael

Dat is waar Michael maar waarschuw jij ze dan maar op het duitse forum. (voor degene die toch niet zo goed kunnen lezen)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.