leeany
|
Waar zitten de scheurtjes, en heb je foto's? Aangezien UV erg mee helpt aan de verpulvering van je pak.
|
|
|
Morres
|
450!? Volgende keer in UK kopen, daar heb ik in augustus 2009 een PsychoII gekocht van 2009 voor 250 euro ipv 360 in NL, incl verzendkosten :S maargoed, dat helpt je nu niet verder. Als ik jou was zou ik eens naar de shop gaan, van de dure pakken van oneill mag je topkwaliteit verwachten en als dit gee nschade van buitenaf is zouden ze daar ff naar kunnen kijken.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Toevallig geen halfronde cm grote scheurtjes? Want die zijn namelijk afkomstig van je nagels tijdens het aantrekken. Single-lined neopreen is daar nogal gevoelig voor dus als je een double-lined pak hebt (stof aan de buitenkant) zou ik ook niet weten waar het vandaan komt.
|
|
|
Morres
|
psychofreak is volgens mij (bijna) volledig DL, hangt ook weer sterk van het jaar af...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zonder foto's geen zinnig woord over te zeggen, dus kom op met die platen!
|
|
|
Pieterr
|
Ik ga even op zoek naar mijn camera. Foto's volgen zsm.
Scheurtjes zitten verspreid over mijn hele pak: - 2 scheurtjes (2 cm) aan voorkant, tegen de naad aan (is dichtgelast, zijkant las scheurt open). Deze zijn ondertussen gerepareerd; - 1 scheurtje op navelhoogte. 2cm breed, horizontaal; - 1 scheurtje van 2 cmcm van het uiteinde van de broekspijp, is verder uitgescheurd... - 1 scheurtje van 1 cm bij mijn sleutelvakje - 1 scheurtje onder rits (gerepareerd) - 1 scheurtje op schouder, ook 2 cm.
Scheurtjes zijn allemaal recht, dus geen nagelscheurtjes.
.
|
|
|