Scheurtjes O'Neill Psychofreak

Pieterr

Mei 24, 2011, 14:49:31
edit2Rapporteer  
1,5 jaar geleden heb ik een O'Neill Psychofreak gekocht.
Heerlijk pak! Zit erg goed, naden goed afgewerkt en is bovendien erg warm.

Een maand terug heb ik mijn pak moeten repareren. Over mijn hele pak verspreid zaten namelijk 4scheurtjes. Vervelend, maar kan gebeuren.

Gisteren wezen varen op Wijk aan Zee. toen ik terug kwam zaten er weer 3 scheurtjes in mijn pak, op nieuwe plekken.

Dit pak heeft mij destijds € 450,- gekost. dan verwacht ik dit dus niet.
Heeft iemand van jullie ook ervaringen hiermee?

Ik ben trouwens erg zuinig op mijn pak. Voorgaande pakken gingen 3 tot 4 seizoenen mee.

groet,

Pieter

leeany

Antwoord #1 Mei 24, 2011, 15:32:31
edit2Rapporteer  
Waar zitten de scheurtjes, en heb je foto's?
Aangezien UV erg mee helpt aan de verpulvering van je pak.
Morres

Antwoord #2 Mei 24, 2011, 22:52:35
edit2Rapporteer  
450!? Volgende keer in UK kopen, daar heb ik in augustus 2009 een PsychoII gekocht van 2009 voor 250 euro ipv 360 in NL, incl verzendkosten :S
maargoed, dat helpt je nu niet verder. Als ik jou was zou ik eens naar de shop gaan, van de dure pakken van oneill mag je topkwaliteit verwachten en als dit gee nschade van buitenaf is zouden ze daar ff naar kunnen kijken.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Mei 24, 2011, 22:56:25
edit2Rapporteer  
Toevallig geen halfronde cm grote scheurtjes? Want die zijn namelijk afkomstig van je nagels tijdens het aantrekken. Single-lined neopreen is daar nogal gevoelig voor dus als je een double-lined pak hebt (stof aan de buitenkant) zou ik ook niet weten waar het vandaan komt.
Morres

Antwoord #4 Mei 25, 2011, 00:07:24
edit2Rapporteer  
psychofreak is volgens mij (bijna) volledig DL, hangt ook weer sterk van het jaar af...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 25, 2011, 11:41:43
edit2Rapporteer  
Zonder foto's geen zinnig woord over te zeggen, dus kom op met die platen!
Pieterr

Antwoord #6 Mei 25, 2011, 16:57:30
edit2Rapporteer  
Ik ga even op zoek naar mijn camera. Foto's volgen zsm.

Scheurtjes zitten verspreid over mijn hele pak:
- 2 scheurtjes (2 cm) aan voorkant, tegen de naad aan (is dichtgelast, zijkant las scheurt open). Deze zijn ondertussen gerepareerd;
- 1 scheurtje op navelhoogte. 2cm breed, horizontaal;
- 1 scheurtje van 2 cmcm van het uiteinde van de broekspijp, is verder uitgescheurd...
- 1 scheurtje van 1 cm bij mijn sleutelvakje
- 1 scheurtje onder rits (gerepareerd)
- 1 scheurtje op schouder, ook 2 cm.

Scheurtjes zijn allemaal recht, dus geen nagelscheurtjes.

.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.