Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Juistum! Het ziet er al tamelijk profi uit zo, bij de volgende storm gaan we eens goed kijken hoe hoog iedereen nou echt gaat!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Moet wel lekker warm en droog genoeg zijn om op de kant te blijven toekijken en de camera's (lenzen) droog te houden
|
|
|
|
martimor
|
ziet er goed uit!
|
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ziet er strak uit hoor, ik hoor graag waar en wanneer. Eerstvolgende test zal vast wel weer in de buurt van de Brouwersdam zijn. Ik zie dat ik trouwens wel wat foutjes gemaakt heb in het filmpje: @00:37 10,4 m ± 0,5 m (in plaats van 9.7m ± 8,4 m) @03:23 9,7 m ± 0,3 m (in plaats van 9.6m ± 0,5 m) Voor zover dat nog niet duidelijk was: de camerahoogtes ten opzichte van het wateroppervlak zijn: Boven: 5,12m Onder: 2.20m
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed uitgedacht en leuk gefilmd Wil graag meedoen Evan
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ziet er strak uit hoor, ik hoor graag waar en wanneer. Eerstvolgende test zal vast wel weer in de buurt van de Brouwersdam zijn. Ik zie dat ik trouwens wel wat foutjes gemaakt heb in het filmpje: @00:37 10,4 m ± 0,5 m (in plaats van 9.7m ± 8,4 m) @03:23 9,7 m ± 0,3 m (in plaats van 9.6m ± 0,5 m) Voor zover dat nog niet duidelijk was: de camerahoogtes ten opzichte van het wateroppervlak zijn: Boven: 5,12m Onder: 2.20mMooi mooi, met een mooie NW wind en een ondergelopen dam zou ideaal zijn.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Goed uitgedacht en leuk gefilmd Wil graag meedoen Evan Dat filmen is niet voor het leuke he Dat is juist het essentiële onderdeel van de meting! Maar ik zal aankondigen wanneer het opgebouwd wordt, eerst nog deze "winter" uitzingen.
|
|
|
geloof68
|
Het betere denk- en knutselwerk ! Wil wel mee helpen sjouwen t.z.t..
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Bah, hou niet van tegenvallende resultaten Voel me een heumo nou, bedankt... Maar ziet er zeer netjes uit allemaal!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Leuk om eens vastgelegd te hebben. En mooi uitgedacht. Vind ook op foto's altijd lastig in te schattten. Ben eigelijk best wel benieuwd ;-)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Bah, hou niet van tegenvallende resultaten Voel me een heumo nou, bedankt... Maar ziet er zeer netjes uit allemaal!! Je hebt het aan jezelf te danken dat ik het nagemeten heb, doordat je het ooit had gezegd herinnerde ik me eraan
|
|
|
Bularoo
|
Komend weekend weer op de dam? Staat wind in de planning
|
|
|
robbepop
|
Je hebt het aan jezelf te danken dat ik het nagemeten heb, doordat je het ooit had gezegd herinnerde ik me eraan Hmm, sta weer in me eigen schoenen te zeiken dus. Ga wel verder met de wave voortaan, of ga je nu ook golf hoogtes meten?
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Je hebt het aan jezelf te danken dat ik het nagemeten heb, doordat je het ooit had gezegd herinnerde ik me eraan Hmm, sta weer in me eigen schoenen te zeiken dus. Ga wel verder met de wave voortaan, of ga je nu ook golf hoogtes meten? Houden we een big air contest met de wave!? Bring it soldier
|
|
|
robbepop
|
fuck, moet echt leren me mond te houden hier............ Maar we gaan wel oefenen dan.
|
|
|
|
|
|